22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, 17 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
- Data zamieszczenia: 2020-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
17 Marca 20
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie urządzeń kotłowni w ramach przygotowania systemów grzewczych do sezonu 2020-2021 na lotnisku wojskowym w Królewie Malborskim i Pruszczu Gdańskim, administrowanych przez 22. BLT w Malborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy konserwacyjnej urządzeń kotłowni demontaż i naprawa oraz wymiana urządzeń kotłowni oraz montaż naprawionych urządzeń kotłowni w ramach przygotowania systemów grzewczych do sezonu 2020-2021 na lotnisku wojskowym w Królewie Malborskim i Pruszczu Gdańskim administrowanym przez 22.BLT w Malborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w obmiarze robót oraz dodatkowo w opisie technicznym naprawy elementów kotłowni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ). b) Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie); d) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku innej formy niż pieniężna – oryginał)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną