Instytut Kardiologii ogłasza przetarg
- Adres: 04-628 Warszawa, ul. Alpejska 42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8120440 , fax. 022 8126732
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Kardiologii
ul. Alpejska 42 42
04-628 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8120440, fax. 022 8126732
REGON: 00083758300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie techniczne i metodyczne szkoleń e-learningowych - Znak sprawy 42/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie techniczne i metodyczne szkoleń e-learningowych - 800 ekranów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- tj: 2.1) zrealizowali/realizują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem (przygotowanie techniczne i metodyczne szkoleń e-learningowych z zakresu branży medycznej) i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez potwierdzenie należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, których wartość ( dwóch usług razem) nie może być niższa niż określona przez Zamawiającego, a która wynosi 70.000,- zł. 2.2) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez wykazanie odpowiednich osób takich jak: kierownik projektu, dydaktyk, grafik/ ilustrator, specjalista ds. multimediów, specjalista ds. technologii e-learningowej ( SCORM) 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Załącznika Nr 3 i 3a do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa: 1)wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Załącznika Nr 5 do SIWZ oraz załącza dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, co najmniej dwie udokumentowane usługi (w zakresie przygotowania technicznego i metodycznego szkoleń e-learningowych) o wartości określonej w rozdziale VII. pkt 2 ppkt 2.1) SIWZ. 2)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. A także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj. kierownik projektu, dydaktyk, grafik/ ilustrator, specjalista ds. multimediów, specjalista ds. technologii e-learningowej ( SCORM) - załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt.2) wykonawca wskaże osoby którymi będzie dysponował. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia, wg Załącznika Nr 3 i 3a do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), 2) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 2. 5.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie: 1)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ; 2)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Załącznika Nr 3a do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie szkolenia e-learningowego z zakresu obsługi bazy danych ooś w ramach projektu Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000 - Nr postępowania: 39/GDOŚ/2015
Dodano: 2016-04-21 - Realizacja działań e-learningowych na potrzeby kampanii informacyjno-promocyjnej dla projektu Pilotaż Znak sprawy: IBE/26M/2015
Dodano: 2015-09-07 - Udostępnienie platformy webcastowej poprzez zapewnienie kanałów komunikacyjnych mobilnego dostępu do Internetu wraz z urządzeniami końcowymi
Dodano: 2014-12-12 - Zakup usługi przygotowania kursu multimedialnego dot. bezpieczeństwa teleinformatycznego w ramach projektu Platforma usług elektronicznych Uniwersytetu Warszawskiego dla społeczności regionu
Dodano: 2014-07-14 - Zakup szkoleń e-learningowych z zakresu - Modelu usługowego współpracy Informatyki z Biznesem w resorcie finansów
Dodano: 2014-06-30 - Opracowanie oraz umieszczenie szkoleń e-learningowych na platformie LMS dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej
Dodano: 2014-06-17 - Zakup i uruchomienie platformy szkoleniowej (e-learningu) umożliwiającej zaimplementowanie na platformie szkoleń w postaci interaktywnych modułów
Dodano: 2014-03-28 - Realizacja działań e-learningowych na potrzeby kampanii informacyjno- promocyjnej dla projektu KRK. Znak sprawy: IBE/27/M/2014
Dodano: 2014-03-27 - Utrzymanie i administrowanie kursem e-learningowym
Dodano: 2014-03-03 - PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA W POSTACI KURSÓW E-LEARNINGOWYCH ORAZ UDOSTĘPNIENIE ICH NA PLATFORMIE E-LEARNINGOWEJ DOSTARCZONEJ W RAMACH PROJEKTU PT. PROJEKT, BUDOWA I WDROŻENIE INFORMATYCZNEGO SYSTEMU OSŁONY KRAJU PRZED NADZWYCZAJNYMI ZAGROŻENIAMI (ISOK) ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI GWARANCYJNEJ PO WDROŻENIU TEGO SYSTEMU.
Dodano: 2014-02-11