Przetargi.pl
Przygotowanie techniczne 810 modułów e-podręcznika oraz obsługa modułów na platformie e-learninowej, na potrzeby realizowanego przez Uniwersytet Jagielloński projektu ZintegrUJ

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 324 450 , fax. 124 324 451
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 324 450, fax. 124 324 451
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie techniczne 810 modułów e-podręcznika oraz obsługa modułów na platformie e-learninowej, na potrzeby realizowanego przez Uniwersytet Jagielloński projektu ZintegrUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, któremu zostanie powierzone przygotowanie techniczne 810 modułów e-podręczników, zgodnie z opisaną poniżej specyfikacją techniczną, oraz obsługa modułów na platformie e-learningowej nieprzerwanie do dnia 1 października 2021 r. 1.1 Każdy pojedynczy moduł e-podręcznika będzie składał się z poniższych elementów, które posiadają następującą specyfikację techniczną: Wideo: 1. Nagranie od 45 do 60 min materiału wideo. 2. Zmontowany materiał video powinien spełniać następujące wymogi techniczne: a. Rozdzielczość min FullHD, ilość klatek – min 24/s b. Format pliku MP4,kodek: H.264 c. Stała szybkość transmisji bitów, min15MB/s d. Proporcje 16:9 e. Dźwięk: szybkości transmisji bitów od 96-164kbs, kodek ACC, częstotliwości min 44,1kHz. 3. Transkrypcja nagrania do formatu .srt oraz synchronizację napisów z dźwiękiem. 4. Cięcie i montaż materiału zgodnie z przygotowanym scenariuszem modułu na fragmenty. 5. Opracowanie dźwiękowe nagranego wykładu. Grafika i prezentacje: 1. Przygotowanie grafik, ilustracji, planszy oraz podpisów (do 10 sztuk na moduł), montaż i synchronizacja prezentacji multimedialnych w wybranych filmach (zgodnie ze scenariuszem) 2. Opracowanie graficzne prezentacji multimedialnych do wspólnego formatu i projektu graficznego. Dodatkowe czynności: 1. Wgranie zmontowanych i gotowych fragmentów wideo na wskazany przez zamawiającego serwer lub serwis, który umożliwia streaming oraz zagnieżdżanie treści na zewnętrznych stronach. 2. Wykonanie dwóch kopii bezpieczeństwa każdego modułu na wskazanych przez zamawiającego nośnikach lub serwerach. 3. Skład e-booków do formatu wyznaczonego przez zamawiającego - nie więcej niż 1 arkusz wydawniczy na moduł. 4. Opracowanie techniczne testów oraz pytań otwartych zgodnie ze scenariuszem. 5. Skonfigurowanie gotowego modułu zawierającego wszystkie elementy wymienione w scenariuszu na wybranej platformie. Miejsce wykonania nagrań: 1. ul. Bracka 12, Kraków – studio nagraniowe. 2. Sprzęt nagraniowy zostanie udostępniony wykonawcy na miejscu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80420000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: PKT 9) SIWZ: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. 4. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: PKT 5) SIWZ: 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: PKT 7) SIWZ: 7.1 Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą. 7.1.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt. 1,2,4 i 8ustawy PZP, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; 7.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1 powyżej, w części dotyczącej podwykonawców; 7.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w punkcie 7.1.1 powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne. 7.1.4 W celu potwierdzenia spełnienia warunku podmiotowego udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5) 4.1 SIWZ, wykonawca musi dołączyć do oferty Wykaz usług, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty. 7.2 Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich. Wykonawca, polegający na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając – wraz z ofertą – pisemne (tj. w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego zobowiązanie dotyczy oraz w jaki sposób i w jakim zakresie będzie ono wykonywane. PKT 11) SIWZ: 3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień SIWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać: 3.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, w tym wraz z Wykazem usług potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5)4.1 SIWZ; 3.2 szczegółową kalkulację cenową, sporządzoną przy uwzględnieniu wymagań i zapisów pkt 13) SIWZ i jej załączników; 3.3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski; 3.4 wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty; 3.5 dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną