Przetargi.pl
Przygotowanie strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa JetSystem Sp. z o.o. Sp. komandytowa w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnych rozwiązań dla firm w Elbląskim Parku Technologicznym poprzez transfer specjalistycznej wiedzy w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Elbląski Park Technologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Stanisława Sulimy 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 239 34 67 , fax. 55 237 47 61
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Elbląski Park Technologiczny
    ul. Stanisława Sulimy 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 239 34 67, fax. 55 237 47 61
    REGON: 28059440700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ept.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa JetSystem Sp. z o.o. Sp. komandytowa w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnych rozwiązań dla firm w Elbląskim Parku Technologicznym poprzez transfer specjalistycznej wiedzy w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przygotowanie strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa JetSystem Sp. z o.o. Sp. komandytowa w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnych rozwiązań dla firm w Elbląskim Parku Technologicznym poprzez transfer specjalistycznej wiedzy w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Przedmiot główny: CPV: 79.41.11.00 - 9 Nazewnictwo wg CPV: usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej Przedmiot dodatkowy: CPV: 73.20.00.00 - 1 Nazewnictwo wg CPV: usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa JetSystem Sp. z o.o.. Sp. komandytowa w zakresie wprowadzenia na rynek nowego produktu. Strategia marketingowa będzie dopełnieniem opracowywanego nowego produktu. 3. Informacje dotyczące przedsiębiorstwa JET SYSTEM Sp. z o.o. Sp. komandytowa: 1) siedziba: 82-300 Elbląg, ul. Niska 2, 2) lokator Elbląskiego Parku Technologicznego, 3) małe przedsiębiorstwo, 4) firma zajmująca się technologiami hydrostrumieniowymi. 4. Wymagania dotyczące strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa JET SYSTEM Sp. z o.o. Sp. komandytowa: a) opracowanie strategii marketingowej dla innowacji produktowej: zastosowanie garnetu jako składnika złoża filtracyjnego w różnego rodzajach filtrach stosowanych do uzdatniania wody do picia, b) dokumentacja wdrożeniowa w zakresie innowacji produktowej zostanie opracowana przez Zamawiającego, a wszelkie informacje niezbędne dla Wykonawcy umożliwiające opracowanie strategii marketingowej będącej dopełnieniem innowacji produktowej zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej w terminie do 30.10.2014 r. c) Zamawiający wymaga, aby opracowana strategia marketingowa zawierała: Opracowanie strategii marketingowej nowego produktu, zawierającą opracowanie projektu opakowania, jego kształtu, kolorystyki. Zbadanie rynku zbytu jak również projekt kampanii reklamowej. 5. Zamawiający informuje, że do opracowania przedmiotu zamówienia powołany zostanie zespół doradczy w skład którego wejdą, poza przedstawicielami Wykonawcy, przedstawiciele przedsiębiorstwa. Zamawiający wymaga, aby spotkania zespołu doradczego odbywały się co najmniej 2 razy w terminach ustalonych na pierwszym spotkaniu zespołu. Prace zespołu będą nadzorowane przez Koordynatora Merytorycznego projektu, któremu będą składane miesięczne sprawozdania z postępu prac zespołu. 6. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia będzie uznany za wykonany, w momencie przekazania przez Wykonawcę kompletu dokumentów oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 7. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wstępnej wersji opracowanej strategii marketingowej do dnia 31.01.2015 r. Natomiast Zamawiający zastrzega sobie możliwość wnoszenia uwag, zastrzeżeń i wątpliwości dotyczących przedstawionej wstępnej wersji strategii marketingowej do dnia 15.02.2015 r. 8. Zamawiający wymaga dostarczenia do siedziby Zamawiającego w terminie do 28.02.2015 r. 3 egzemplarze ostatecznej papierowej wersji strategii marketingowej (wydruk kolorowy, jednostronny, oprawa twarda) oraz wersji elektronicznej na płycie CD/DVD. 9. Zamawiający wymaga zaprezentowana przedmiotu zamówienia na spotkaniu zamykającym projekt, w terminie do 31 marca 2015 r., planowane miejsce spotkania: w siedzibie zamawiającego. 10. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie udzielane jest w ramach Projektu: Opracowanie innowacyjnych rozwiązań dla firm w Elbląskim Parku Technologicznym poprzez transfer specjalistycznej wiedzy nr: KSI WND-POKL.08.02.01-28-044/13. Projekt współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VIII, Działanie 8.2 Poddziałanie 8.2.1 PO KL. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 13. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ept.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach