Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg
- Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
- Data zamieszczenia: 2018-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
Al. Pałacowa 1
55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
REGON: 93193507500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie środowiska IT Urzędu Gminy Kobierzyce na wdrożenie e-usług w roku 2018 z podziałem na dwa zadania: 1.Przygotowanie środowiska IT na uruchomienie i stabilne świadczenie e-usług 2. Wykonanie modernizacji systemu zarządzającego obiegiem dokumentów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia będzie modernizacja środowiska IT oraz wykonanie modernizacji eksploatowanego systemu do zarządzania obiegiem dokumentów dla Urzędu Gminy Kobierzyce w podziale na 2 zadania, dla których dopuszczone zostanie składanie ofert częściowych. W efekcie postępowania powinny zostać zawarte maksymalnie 2 umowy z Wykonawcami, którzy dla poszczególnych zadań złożą najkorzystniejsze oferty. 1. Zadanie 1. Przygotowanie środowiska IT na uruchomienie i stabilne świadczenie e-usług W związku z: • wzrostem zatrudnienia w Urzędzie, • zestarzeniem, się części eksploatowanego sprzętu IT i oprogramowania • potrzebą zwiększenia niezawodności nowo utworzonego środowiska wirtualizacji serwerów i kanałów komunikacji z siecią publiczną 1.1 Dostarczenie macierzy dyskowej, dedykowanej do pełnienia roli centralnego zasobu dyskowego dla środowiska wirtualizacyjnego vSphre 6.5 1.2. Dostarczenie 20 sztuk stacji roboczych 1.3.Dostarczenie urządzenia klasy UTM i zasilacz rezerwowy 1.4. Dostarczenie i wymiana kaset akumulatorowych zasilacza bezprzerwowego (UPSa) podtrzymującego pracę serwerów i sprzętu telekomunikacyjnego w serwerowni 1.5. Dostarczenie - zapasowy przełącznik LAN oraz 2 zapasowe moduły zasilające dla stosu przełączników eksploatowanych przez Zamawiającego 1.6. Dostarczenie punktu dostępowego sieci bezprzewodowej (WiFi) Zadanie 2 – Wykonanie modernizacji systemu zarządzającego obiegiem dokumentów Cele modernizacji 1. Zapewnienie pełnej zgodności systemu z wymaganiami instrukcji kancelaryjnej (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) dla jednostek samorządu terytorialnego w zakresie: • Numerowania dokumentów i spraw • Rejestracji dokumentów i opisywania ich metadanymi • Dodawania załączników do dokumentów • Tworzenia metryczek spraw • Pełnienia roli systemu wspierającego pracę urzędu w systemie tradycyjnym – opartym o dokumenty papierowe • Pełnienia roli EZD dla części lub całości struktury organizacyjnej zamawiającego 2. Spełnienie wymagań zapisanych w tzw. Krajowych Ramach Interoperacyjności (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05) 3. Szersze, niż w eksploatowanym systemie, zintegrowanie EZD z ePUAP (elektroniczną Platformą Usług Administracji Publicznej) 4. Zintegrowanie EZD z systemem Ratusz firmy Rekord Systemy Informatyczne sp. z o.o. w zakresie wymaganych przepływów dokumentów pomiędzy tymi rozwiązaniami 5. Zwiększenie elastyczności narzędzi do zarządzania EZD 6. Uzupełnienie puli posiadanych licencji do ilości gwarantującej wdrożenie EZD na wszystkich stacjach roboczych i uzyskanie większej wydajności publikowania wybranych treści pochodzących z EZD 7. Przeniesienie dokumentów z obecnie eksploatowanego systemu MIS Partner 21/Urzędy do nowego lub rozbudowanego rozwiązania 8. Zachowanie możliwości dalszego użytkowania dodatkowych funkcjonalności dodanych samodzielnie przez Zamawiającego do eksploatowanego rozwiązania - po ich adaptacji do nowego EZD. Dopuszczamy również zastąpienie części tych dodatkowych funkcjonalności rozwiązaniami Wykonawcy w przypadku uznania ich, przez Zamawiającego, za równorzędne 9. Zachowanie prawa do rozbudowy EZD we własnym zakresie bez utraty wsparcia Wykonawcy dla dostarczonego rozwiązania 10. Osiągnięcie powyższych celów bez porzucania zakupionej i wdrożonej wcześniej platformy IBM Notes/Domino, za czym przemawiają: • Koszty poniesione na licencje klienckie IBM Notes i zawarty w tych licencjach tytuł do skalowania serwerów stosownie do rosnących potrzeb organizacji • Koszty poniesione na rozwój środowiska obejmujące licencje serwera w wersji Enterprise, licencje ochrony antywirusowej poczty IBM Domino, koszty aplikacji Extrafax z dedykowanym sprzętem, koszt aplikacji OCR • Istniejące powiązanie aplikacji Extrafax z EZD zapewniające automatyczne rejestrowanie, w formie elektronicznej, przychodzących do Urzędu faksów • Stworzone samodzielnie dodatkowe rozszerzenia dla eksploatowanego środowiska np. o System rozpraszający załączniki rejestrowanych dokumentów EZD na pomocnicze bazy-kontenery (zasada zbliżona do mechanizmu DAOS) powiązany dodatkowo z automatycznym (nie obciążającym pracowników) wykonywaniem OCR rozpraszanych załączników – w efekcie skuteczność wyszukiwania dokumentów skanowanych znacznie wyższa niż skuteczność szukania opartego tylko na metadanych opisujących dokument o Prosty CMS (content Management System) wbudowany w określone typy dokumentów tworzonych w EZD zapewniający możliwość publikowania takich dokumentów w Internecie i zarządzania takimi publikacjami z poziomu EZD (ich zmianiania, usuwania, weryfikacji dostępności w Internecie, śledzenia ilości odwiedzin. o Dwukierunkowa integracja interfejsów EZD i programu Dysponent (część systemu Ratusz wykorzystywana na niemal wszystkich stanowiskach pracy) zapewniająca błyskawiczną nawigację pomiędzy reprezentacjami umów, zleceń i faktur w tych dwóch środowiskach, eliminująca konieczność dwukrotnego wpisywania tych samych danych, pozwalająca na wykorzystanie mechanizmów EZD do przekazywania pracy w obu systemach o Usługa newsletter (również zrealizowana jako aplikacja środowiska IBM Domino) powiązana z EZD w taki sposób, że dla okreslonych typów publikacji tworzonych w EZD automatycznie tworzony jest i wysyłany newsletter do zarejestrowanych na stronie WWW subskrybentów danego typu dokumentów • Zdobyte w trakcie 13 letniej eksploatacji obecnego rozwiązania doświadczenie użytkowników w korzystaniu z charakterystycznych cech środowiska IBM (lotus) Notes / Domino - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30214000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostarczenie stacji roboczych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz wdrożenie systemu centralizacji logów systemowych „GRAYLOG” dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy z podziałem na zadania
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa sprzętu informatycznego w zakresie: Zadanie I: dostawa komputerów; Zadanie II: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych; Zadanie III: przedłużenie okresu gwarancyjnego infrastruktury serwerowej
Dodano: 2020-11-13 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Ocena stanu zasobów przyrody ożywionej i nieożywionej na obszarze Parku Narodowego Gór Stołowych i jego otuliny z wykorzystaniem nowoczesnych metod teledetekcyjnych" zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.02.04.00-00-0007/18-00 w ramach działania 2.4 Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Dodano: 2020-06-24 - „Dostawa sprzętu komputerowego dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu Zadanie 1: dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów; Zadanie 2: dostawa komputerów przenośnych; Zadanie 3: dostawa drukarek i niszczarki; Zadanie 4: dostawa oprogramowania biurowego”
Dodano: 2020-06-04 - Dostawa stacji roboczej z oprogramowaniem systemowym
Dodano: 2019-08-14 - Zakup sprzętu komputerowego, cyfrowego i multimedialnego - część I: : „Zakup sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Zgorzelcu, Zespołu Szkół Zawodowych w Bogatyni oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020”, realizowane w ramach projektu pn.: „ Od teorii do praktyki”.
Dodano: 2019-05-24 - Zakup sprzętu komputerowego, cyfrowego i multimedialnego - część II: Zakup sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Zgorzelcu na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020”, realizowane w ramach projektu pn.: „Przebudowa budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu na potrzeby utworzenia warsztatów szkolnych”.
Dodano: 2019-03-12 - Dostawa sprzętu komputerowego i audio-video do Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w ramach projektu pn. „Rozwój dydaktyki w Centrum Symulacji Medycznej we Wrocławiu”.
Dodano: 2017-12-01 - dostawy w zakresie informatyki
Dodano: 2017-12-01 - dostawy w zakresie informatyki
Dodano: 2017-11-30