Przetargi.pl
Przygotowanie spotów na potrzeby kampanii społecznych

Ministerstwo Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, Chałubińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 630 16 10, , fax. 22 630 16 09
  • Data zamieszczenia: 2019-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Infrastruktury
    Chałubińskiego 4
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 630 16 10, , fax. 22 630 16 09
    REGON: 36319036700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/infrastruktura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie spotów na potrzeby kampanii społecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) spotów telewizyjnych na potrzeby kampanii społecznych realizowanych przez Ministerstwo Infrastruktury. W związku z tym, że Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje prawo opcji, przedmiot zamówienia obejmuje: zamówienie podstawowe (gwarantowane) oraz zamówienie objęte prawem opcji (niegwarantowane, opcjonalne). Zamówienie podstawowe (gwarantowane) obejmuje przygotowanie kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) spotu telewizyjnego o długości od 30 do 45 sekund na potrzeby kampanii społecznej dotyczącej projektu ustawy o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wynosi 52 833,33 zł netto. Zamówienie opcjonalne obejmuje przygotowanie kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) trzech spotów telewizyjnych, każdy o długości od 30 do 45 sekund na potrzeby kampanii społecznej o tematyce, która zostanie podana przez Zamawiającego w momencie poinformowania Wykonawcy o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji. W ramach prawa opcji Zamawiający może zlecić realizację jednego, dwóch albo trzech spotów. Szacunkowa wartość zamówienia opcjonalnego wynosi 158 499,99 zł netto. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego zlecenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z realizacji zamówienia objętego prawem opcji, Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o realizacji spotu objętego prawem opcji (informacje będą przekazywane oddzielnie dla każdego z trzech spotów). Podstawowy i opcjonalny przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz złożoną ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92111210-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.4 Dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 5.11 i 5.12 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał (w przypadku korzystania z podwykonawców/podmiotów trzecich/wykonawców wchodzących w skład konsorcjum) w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 5.12.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 4.2, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7.16 Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, b) opis sposobu realizacji zamówienia podstawowego, tj. spotu telewizyjnego o długości od 30 do 45 sekund na potrzeby kampanii społecznej dotyczącej projektu ustawy o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, zawierający wstępny pomysł na kreację spotu wraz z opisem i uzasadnieniem koncepcji kreatywnej jej założeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w szczególności w pkt V załącznika nr 1 do SIWZ, przedstawioną w formie ilustrowanego scenariusza (storyboardu) z opisem i voiceover. UWAGA: W przypadku braku w ofercie elementów wymienionych w lit b oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią SIWZ. c) pełnomocnictwo – o ile dotyczy, d) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, z tym że dokument o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy, e) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa - o ile dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach