Przetargi.pl
Przygotowanie redakcyjne, druk i skład publikacji, folderów i plakatów.

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    ul. Rynek 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie redakcyjne, druk i skład publikacji, folderów i plakatów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przygotowanie publikacji poświęconej realizacji projektu Tak jak Pat i Mat - promowanie sąsiedzkich wzorców i tradycji kulturowych oraz atrakcji turystycznych terenu pogranicza w miastach Broumov i Nowa Ruda oraz jego pierwszej edycji i sympozjom przygranicznym organizowanym w ramach w/w projektu. Czynności: przygotowanie redakcyjne, projekt graficzny, łamanie, korekta, recenzja wykonana przez osobę z odpowiednimi kwalifikacjami, druk, czynności introligatorskie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego. Format: A5 Nakład: 300 sztuk Ilość stron: 150-180 +okładka w pełnym kolorze Papier: wkład - papier offsetowy lub powlekany 70-90 g/m2, okładka 200-250 g/m2 Oprawa: zakrywająca - prosta klejona. 2.Druk plakatów okolicznościowych zapowiadających imprezy realizowane w ramach w/w projektu. Czynności: projekt, przygotowanie graficzne, druk, czynności introligatorskie, dostawa do siedziby Zamawiającego. Format: A2, Nakład: łącznie 10000 sztuk z podziałem na każdą z odbywających się w ramach projektu imprez (9) Papier: powlekany 150-170 g/m2 3.Druk folderów związanych z plenerami i warsztatami sztuki realizowanymi w ramach projektu. Czynności: przygotowanie projektu, przygotowanie graficzne, druk, czynności introligatorskie, dostawa do siedziby Zamawiającego. Format: A4 Nakład: 1500 sztuk z podziałem na 150 sztuk do każdego pleneru i warsztatu sztuki (zlecenia w różnych terminach). Ilość stron: 4, kolorystyka 4+4, lakier Papier: powlekany 170-200 g/m2 Całość zamówienia będzie realizowana na podstawie zleceń określających terminy wykonania poszczególnych jego części. Terminy będą uzależnione od terminów poszczególnych imprez. Całość zamówienia zostanie zrealizowana do grudnia 2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują dostawy lub usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy lub usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Za taką samą wartość dostawy lub usługi Zamawiający uznaje dostawę lub usługę odpowiadającą wartości co najmniej 10 000 złotych brutto. Za taki sam rodzaj Zamawiający uzna drukowanie gazet, biuletynów, ulotek, folderów plakatów, broszur reklamowych. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą niż kwota złożonej oferty: 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia [art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy]. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia lub nie spełnia. 10. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej: 1. Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy lub usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 3. Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą kwota złożonej oferty. 4. Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia [art. 23 ust. 1 ustawy]. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy warunków nr: 2 i 3. Dla warunków nr 1 i 4 osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń i dokumentów -w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy-w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawiono poniżej: 1. Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy lub usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 3. Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie niższą kwota złożonej oferty. 4. Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia [art. 23 ust. 1 ustawy]. W takim przypadku, zamawiający żąda potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu łącznie przez wykonawców składających ofertę - dotyczy warunków nr: 2 i 3. Dla warunków nr 1 i 4 osobno dla każdego z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach