Przetargi.pl
Przygotowanie, realizacja i koordynacja kampanii promocyjno - informacyjnej projektu pn. Budowa statku ratowniczego I kat. typu SAR - 3000/III

Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 81-340 Gdynia, ul. Hryniewickiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6615222, 6607661 , fax. 058 620-53-38, 6607661
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
    ul. Hryniewickiego 10 10
    81-340 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6615222, 6607661, fax. 058 620-53-38, 6607661
    REGON: 19263412900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie, realizacja i koordynacja kampanii promocyjno - informacyjnej projektu pn. Budowa statku ratowniczego I kat. typu SAR - 3000/III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, realizację i koordynację kampanii promocyjno - informacyjnej projektu pn. Budowa statku ratowniczego I kat. typu SAR - 3000/III w zakresie szczegółowo okreslonym w SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę kalendarzy, tablicy informacyjnej, teczek, proporczyków, przygotowania i emisji filmu informacyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i realizacji kampanii promocyjno - informacyjnej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN, zastrzeżeniem pkt 2. b. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b, Wykonawca w zakresie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt a, może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w postaci wiedzy i doświadczenia w wymiarze, o jakim mowa w pkt a., niezbędnymi do realizacji zamówienia. Za udowodnienie powyższego faktu Zamawiający uzna w szczególności pisemne oświadczenie podmiotów, o których mowa powyżej, o udostępnieniu Wykonawcy posiadanych zasobów, wiedzy i doświadczeń. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia, warunek nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę (członków konsorcjum) odpowiednio. Natomiast warunek określony w punkcie a Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie, tj przedmiotowym doświadczeniem może wykazać się jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w Postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 8 SIWZ, które należy załączyć do oferty, na zasadzie kwalifikacji spełnia- nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawcy obowiązani są dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt 7.1.1. SIWZ, w związku z art. 22 ustawy, i wskazujące na brak podstaw do wykluczenia z tytułu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ustawy: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ b) wykaz wykonanych/ wykonywanych usług, którego wzór stanowi zał. nr 3 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.2) ogłoszenia, a w przypadku usług ciągłych - usług nadal wykonywanych, albo oświadczenie lub inny dokument podmiotu w sytuacji, o której mowa w pkt III.2) ppkt 2. ogłoszenia i pkt 7.3.SIWZ - dokument ten również powinien wskazywać wartość usługi, z którą związane jest wskazywane doświadczenie. Wykaz musi zawierać: określenie przedmiotu usługi, termin rozpoczęcia i zakończenia usługi, wartość brutto usługi, nazwa i adres oraz telefon zamawiającego tj. odbiorcy zlecającego usługę, a w przypadku usług nadal wykonywanych - wartość już wykonanego zakresu usługi c) dokumenty potwierdzające, iż usługi wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez osobę fizyczną, obowiązana jest ona złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach