Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
- Data zamieszczenia: 2011-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1/8 1/8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
REGON: 00109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie Projektu, przeprowadzenie analiz rzeczowo-finansowych dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Zarządzanie energią w placówkach oświatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z przygotowaniem Projektu, przeprowadzeniem analiz rzeczowo-finansowych dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Zarządzanie energią w placówkach oświatowych. Projekt pn. Zarządzanie energią w placówkach oświatowych, realizowany jest we Wrocławiu. Przedsięwzięciem objętych ma być maksymalnie 244 oświatowych jednostek organizacyjnych. Projekt polegać będzie na zastosowaniu przez Operatora środków oszczędności energii (ECM), których efektem będzie poprawa bilansu energetycznego przedmiotowych obiektów i generowanie z tego tytułu oszczędności. Realizacja tych działań ma na celu racjonalizację zużycia energii, zwiększenie efektywności energetycznej oraz poprawę stanu technicznego obiektów. Działania Wykonawcy mają obejmować: 1. Wykonanie wstępnych audytów energetycznych, obejmujących swoim zakresem propozycję działań mających na celu poprawę efektywności wykorzystania energii cieplnej, elektrycznej, gazu i wody we wszystkich placówkach wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do Umowy - Lista placówek prowadzonych przez Gminę Wrocław zawierających w szczególności: a) dane budynku, b) opis techniczny rozwiązań w budynku przed zastosowaniem środków ECM, c) opis techniczny rozwiązań w budynku po zastosowaniu środków ECM, d) charakterystyka energetyczna, e) charakterystyka ekonomiczna, f) audyt ekologiczny, g) koszt zastosowania środków ECM, h) wskaźnik powierzchniowy kosztów inwestycji, i) analiza energetyczna budynku, j) zapotrzebowanie na ciepło, energię elektryczną, gaz i wodę, k) zapotrzebowanie na moc dla: ciepła, energii elektrycznej, gazu, l) określenie optymalnego oporu cieplnego przegrody, m) porównanie zapotrzebowania na ciepło, energię elektryczną, gaz i wodę w stanie przed i po zastosowaniu środków ECM, n) porównanie zapotrzebowania na moc dla ciepła, energii elektrycznej, gazu przed i po zastosowaniu środków ECM. 2. Wykonanie audytów energetycznych winno zostać poprzedzone wizją lokalną w placówce w obecności dyrektora placówki lub innej osoby upoważnionej przez niego. 3. Przygotowanie listy obiektów kwalifikujących się do przeprowadzenia działań poprawiających ich bilans energetyczny (tj. takich, w których po zakończeniu realizacji działań zostanie osiągnięty satysfakcjonujący efekt ekonomiczny). 4. Analiza finansowa projektu - ustalenie czy uzyskane oszczędności z tytułu termomodernizacji pokryją poniesione nakłady - zawierająca w szczególności: a) wycenę nakładów inwestycyjnych, b) identyfikację i analizę możliwości wykorzystania innych źródeł finansowania, c) model finansowy badanego przedsięwzięcia z określeniem sposobu finansowania przedsięwzięcia energetycznego, d) warianty możliwych formuł realizacji i finansowania prac w obiektach z listy (np. umowa o efekt energetyczny, umowa z planowanymi spłatami lub leasingu), e) ocenę rentowności inwestycji z wykonaniem projekcji finansowej obejmującej nakłady inwestycyjne i efekty oszczędnościowe, w ujęciu rocznym. 5. Przygotowanie procedury rozliczeń finansowych Miasta z Operatorem w fazie realizacji Projektu. 6. Przygotowanie wstępnej propozycji umowy z Operatorem. 7. Przygotowanie SIWZ na potrzeby realizacji przetargu na wyłonienie Operatora. 8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również pomoc w przeprowadzeniu przetargu na wyłonienie Operatora (m. in. przedstawianie propozycji odpowiedzi na pytania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia i przygotowywanie ew. modyfikacji treści SIWZ i/lub ogłoszenia). Realizując umowę Wykonawca powinien uwzględnić zalecenia Międzynarodowego Protokołu Oceny i Weryfikacji Efektywności IPMVP (International Performance Measurement and Verification Protocol). Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść na etapie składania ofert, po otrzymaniu zaproszenia do złożenia oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 03170 Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla Projektu pn. Przebudowa ulicy Buforowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 we Wrocławiu - etap I niezbędnej do efektywnego zaaplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie 5.1. Drogowa dostępność transportowa, Poddziałanie nr 5.1.2 Drogowa dostępność transportowa - ZIT WrOF
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, Studium Wykonalności i sporządzenie 2 wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego realizacji projektu w zakresie remontu i odnowy części wspólnych wytypowanych mieszkalnych komunalnych budynków wielorodzinnych w ramach Działania 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie 6.3.4 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AW, Oś Priorytetowa 6 - Infrastruktura spójności społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020..
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla Projektu Rozbudowa węzłów przesiadkowych komunikacji zbiorowej we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP/PN/58/2016/WZF
Dodano: 2016-06-29 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz rozliczenie wsparcia unijnego
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, Studium Wykonalności i przygotowanie 4 wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej dla projektu w zakresie remontów i odnowy części wspólnych wytypowanych mieszkalnych budynków wielorodzinnych w ramach Działania 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Oś Priorytetowa 6. Infrastruktura spójności społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020.
Dodano: 2016-06-06 - Opracowanie dokumentów aplikacyjnych dla Projektów planowanych do współfinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020: Zadanie 1: Opracowanie dokumentów aplikacyjnych dla Projektu pn. Zintegrowany System Transportu Szynowego w Aglomeracji i we Wrocławiu - Etap III A. Zadanie 2: Opracowanie dokumentów aplikacyjnych dla Projektu pn. Budowa wydzielonej trasy autobusowo-tramwajowej łączącej osiedle Nowy Dwór z Centrum Wrocławia
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie Studiów wykonalności, Audytów efektywności energetycznej oraz Dokumentacji aplikacyjnych wraz z załącznikami dla zadania 04120 Kompleksowa modernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych przy ul. Hubskiej 8-16 we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-11 - Dokumentacja projektowa wraz rozliczeniem wsparcia unijnego (II)
Dodano: 2015-12-23 - Dokumentacja projektowa wraz z rozliczeniem wsparcia unijnego
Dodano: 2015-12-04 - Aktualizacja dokumentu pn. Aktualizacja założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla obszaru Gminy Wrocław uchwalonego przez Radę Miejską Wrocławia Uchwałą Nr L/1251/13 z dnia 28 listopada 2013r
Dodano: 2015-10-15