Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE, ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW PODNOSZĄCYCH KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI O CHARAKTERZE ZAWODOWYM DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: STAWIAM NA SIEBIE!, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ, REALIZOWANEGO PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W SIEDLCACH.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Sienkiewicza 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 63 257 04, 63 233 25 , fax. 025 63 257 04, 63 233 25 w.55
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Sienkiewicza 32 32
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 63 257 04, 63 233 25, fax. 025 63 257 04, 63 233 25 w.55
    REGON: 00517282300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE, ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW PODNOSZĄCYCH KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI O CHARAKTERZE ZAWODOWYM DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: STAWIAM NA SIEBIE!, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ, REALIZOWANEGO PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W SIEDLCACH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie kursów podnoszących kompetencje i umiejętności o charakterze zawodowym dla 7 Uczestników projektu pn.: Stawiam na siebie!, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8. Wyodrębniono 2 części zamówienia. Część 1. zamówienia obejmuje kurs: Pracownik ochrony mienia i osób (bez wymogu posiadania licencji). Część 2. zamówienia obejmuje kursy: Decoupage, Florystyka. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej części zamówienia. Na każdą z części zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Warunki realizacji zamówienia dotyczące każdej części postępowania: Wykonawca zapewni: 1. ubezpieczenie Uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania kursu, podczas drogi na zajęcia organizowane w ramach kursu oraz w drodze powrotnej z kursu na kwotę minimum 10 000 zł; 2. materiały dydaktyczne wymienione w poszczególnych częściach; 3. samodzielne stanowisko pracy dla każdego Uczestnika kursu; 4. kadrę szkoleniową z uprawnieniami i doświadczeniem niezbędnym do prawidłowego zrealizowania programu kursu; 5. zaplecze techniczne (sprzęt komputerowy, sprzęt audiowizualny lub inny sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć); 6. zaplecze lokalowe (sale wykładowe, sale ćwiczeniowe) na terenie miasta Siedlce, gwarantujące odpowiednie warunki oraz spełniające wymogi wynikające z przepisów BHP, sanitarnych i p.poż. (między innymi wystarczająca ilość stolików i krzeseł, odpowiednie oświetlenie, swobodny dostęp do sanitariatów); Zmiana miejsca przeprowadzenia kursów będzie możliwa po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 7. serwis kawowy obejmujący na każdym spotkaniu dla jednego Uczestnika 10 ciasteczek koktajlowych, kawę naturalną mieloną, kawę rozpuszczalną, dwie herbaty czarne ekspresowe z zawieszką, cukier, dwie śmietanki do kawy, cytrynę w plasterkach, gorącą wodę w termosach, soki owocowe 0,2 l i wodę mineralną 0,2l; 8. przeprowadzenie egzaminu końcowego. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. Przygotowanie szczegółowego programu kursów i przedłożenia go Zamawiającemu wraz z ofertą. 2. Przygotowanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu zajęć na kursie, który obejmował będzie pełną realizację programu w rozbiciu na poszczególne dni, z uwzględnieniem liczby godzin. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca powinien być gotowy do realizacji zamówienia od poniedziałku do soboty w godz. 8.30- 20.30. 3. Przekazania Zamawiającemu kserokopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszych zajęć w ramach kursu. 4. Informowanie Zamawiającego o wszelkich planowanych zmianach w harmonogramach zajęć z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem. 5. Informowanie Zamawiającego o każdym przypadku odwołania zajęć najpóźniej w dniu odwołania oraz do pisemnego przedstawienia propozycji zmian w harmonogramie w terminie do 2 dni od zaistnienia sytuacji. 6. Prowadzenie list obecności zgłoszonych na kurs Uczestników wraz z potwierdzeniem przez nich faktu korzystania podczas zajęć z serwisu kawowego oraz przekazanie ich Zamawiającemu wraz z rachunkiem/fakturą. 7. Prowadzenie dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin i tematy zajęć na kursie oraz adnotację o osobie prowadzącej oraz przekazanie ich Zamawiającemu wraz z rachunkiem/fakturą. 8. Informowanie Zamawiającego o każdej nieobecności Uczestnika na kursie, najpóźniej w następnym dniu po przeprowadzonych zajęciach. 9. Przekazywanie Uczestnikom kursu informacji o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 10. Oznaczenie pomieszczeń, w których realizowana będzie usługa, dostarczonymi przez Zamawiającego plakatami o współfinansowaniu kursów przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 11. Umieszczenie informacji o współfinansowaniu kursów przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na materiałach dydaktycznych, listach i rejestrach tworzonych podczas realizacji zamówienia. 12. Przekazanie Zamawiającemu pisemnej informacji o Uczestnikach, którzy nie ukończyli kursu wraz ze wskazaniem przyczyny. 13. Przekazanie Zamawiającemu pisemnej informacji o Uczestnikach kursu, którzy przystąpili do egzaminu oraz kserokopii uzyskanych przez nich zaświadczeń o ukończeniu kursu (poświadczonych za zgodność z oryginałem). 14. Przygotowanie i wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu na drukach oznaczonych informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 15. Przygotowanie i wydanie dodatkowych zaświadczeń oznaczonych informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w przypadku braku możliwości umieszczenia tej informacji na zaświadczeniach urzędowych (minimalny zakres informacji o współfinansowaniu został określony w załączniku do umowy); 16. Prowadzenie dokumentacji potwierdzającej odbiór przez Uczestników materiałów szkoleniowych oraz zaświadczeń o ukończeniu kursu; 17. Udokumentowanie przebiegu kursów w formie zdjęć (wykonanie minimum 20 zdjęć z każdego kursu) i przekazanie ich Zamawiającemu na płycie CD wraz z fakturą za wykonanie usługi; 18. Przeprowadzenie wśród Uczestników ankiety ewaluacyjnej według wzoru otrzymanego od Zamawiającego, oraz przekazanie ich Zamawiającemu wraz z rachunkiem/fakturą. 19. Przekazanie Zamawiającemu wraz z fakturą, w terminie do 3 dni od daty zakończenia zajęć: a) list obecności zgłoszonych na kurs Uczestników wraz z potwierdzeniem przez nich faktu korzystania podczas zajęć z serwisu kawowego, b) dzienników zajęć z kursów, c) dokumentacji potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych, d) pisemnej informacji o Uczestnikach, którzy przystąpili do egzaminu końcowego oraz kserokopii uzyskanych przez nich zaświadczeń o ukończeniu kursu (poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem), e) pisemnej informacji o Uczestnikach, którzy nie ukończyli kursu wraz ze wskazaniem przyczyny, f) udokumentowania przebiegu kursów w formie zdjęć (wykonanie minimum 20 zdjęć z każdego kursu), g) rejestru wydanych zaświadczeń wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Uczestników kursu, h) oryginałów ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych na zakończenie kursu wśród Uczestników zajęć. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy: 1. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do zastosowania się do zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024). 2. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania postanowień odrębnie zawartej umowy w sprawie powierzenia przetwarzania danych osobowych. 3. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do poddania się kontroli świadczonych usług objętych umową na każdym etapie jej realizacji. Kontrola może zostać dokonana przez Zamawiającego lub przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych bądź inne uprawnione podmioty. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia wglądu do dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. 5. Wymienione kontrole mogą objąć również sprawdzenie zgodności przetwarzania powierzonych danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 6. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy co najmniej do 31.12.2020 r., w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. Część 1. Kurs Pracownik ochrony mienia i osób (bez wymogu posiadania licencji) -liczba Uczestników: 1 osoba, -wymiar czasowy kursu: 80 godzin dydaktycznych, -tematyka kursu: a) przepisy regulujące zasady wykonywania usług ochrony osób i mienia; b) wybrane zagadnienia prawa karnego, procesowego, administracyjnego, cywilnego, wykroczeń; c) zasady organizacji ochrony mienia; d) środki obrony w ochronie; e) wybrane aspekty kryminalistyki i postępowania na miejscu zdarzenia; f) podstawy organizacji łączności, wybranych elementów psychologii, etyki pracownika ochrony, pierwszej pomocy przedmedycznej oraz technik samoobrony. Warunki realizacji zamówienia dotyczące części 1. postępowania. Wykonawca zapewni materiały piśmienne między innymi długopis, zeszyt 60 - kartkowy. Część 2. 1) Kurs Decoupage - liczba Uczestników: 2 osoby - wymiar czasowy kursu: 50 godzin dydaktycznych (5 godzin zajęć teoretycznych, 45 godzin zajęć praktycznych), - tematyka kursu: a) historia zdobienia metodą decoupage; b) podstawowe materiały i narzędzia wykorzystywane w technice decoupage; c) zagadnienie z zakresu bhp; d) decoupage podstawowy; e) decoupage na szkle; f) decoupage na metalu; g) cracle - efekt spękań; h) decoupage na podobraziu; i) biżuteria decoupage; j) ozdoby okolicznościowe (pisanki, bombki). Warunki realizacji zamówienia dotyczące części 2. postępowania - kurs Decoupage Wykonawca zapewni: materiały dydaktyczne w tym: - przedmioty do ozdabiania, - narzędzia i inne niezbędne urządzenia, - materiały piśmienne (długopis, zeszyt 32 - kartkowy), Wykonane podczas zajęć przedmioty Wykonawca przekaże Uczestnikom kursu, przy czym ich otrzymanie Uczestnicy muszą pokwitować. 2) Kurs Florystyka - liczba Uczestników: 4 osoby - wymiar czasowy kursu: 80 godzin dydaktycznych (12 godzin zajęć teoretycznych, 68 godzin zajęć praktycznych), - tematyka kursu: a) historia dekoracji roślinnych; b) budowa, fizjologia i wymagania roślin ozdobnych; c) zagadnienia z zakresu bhp; d) podstawowe materiały i narzędzia pomocnicze wykorzystywane we florystyce; e) przechowywanie i pielęgnacja kwiatów ciętych i doniczkowych; f) zasady tworzenia kompozycji roślinnych; g) zasady i techniki układania bukietów okazjonalnych, w tym florystyka ślubna i żałobna; h) zasady i techniki układania kwiatów w naczyniach; i) zasady i techniki wykonywania stroików, wianków komunijnych i drobnych dekoracji kwiatowych; j) zasady i techniki wykonywania kompozycji z roślin zasuszonych i sztucznych. Warunki realizacji zamówienia dotyczące części 2. postępowania kurs Florystyka. Wykonawca zapewni: materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe między innymi: - materiały florystyczne, - wazony i naczynia, - narzędzia i inne niezbędne urządzenia na czas realizacji kursu, - materiały piśmienne (długopis, zeszyt 32 - kartkowy), Kompozycje kwiatowe powstałe w trakcie zajęć, Wykonawca przekaże Uczestnikom kursu przy czym ich otrzymanie Uczestnicy muszą pokwitować. Łączna liczba Uczestników kursów w części 2. może ulec zmniejszeniu, jednakże nie będzie mniejsza niż 5 osób. Przedstawione zakresy tematyczne kursów są ramowe. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w ofercie swojej propozycji programowej wraz z dostosowaną do niej liczbą godzin kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie przy zachowaniu wskazanej liczby godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w realizacji kursów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach