Przetargi.pl
Przygotowanie oraz realizację kampanii promocyjnej dotyczącej obszaru gmin: Kamionka, Kock, Lubartów, Niedźwiada, Ostrówek i Serniki

Gmina Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 18A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8553586 , fax. 081 8545901
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubartów
    ul. Lubelska 18A 18A
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8553586, fax. 081 8545901
    REGON: 00054342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie oraz realizację kampanii promocyjnej dotyczącej obszaru gmin: Kamionka, Kock, Lubartów, Niedźwiada, Ostrówek i Serniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I: Kampania prasowa promująca obszar poprzez wykupienie powierzchni reklamowych w miesięcznikach skierowanych do biznesu. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania materiałów do opublikowania w prasie, składających się z grafiki oraz tekstu, zawierających informacje o projekcie Budowa marki turystycznej i gospodarczej Kraina Lubartowska oraz prezentujących walory inwestycyjne obszaru. Materiały powinny zajmować nie mniej niż 2/3 strony danego miesięcznika. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednokrotnej emisji materiałów w ogólnopolskim płatnym miesięczniku (cena nie mniej niż 8 PLN brutto) skierowanym do biznesu o średnim nakładzie nie mniejszym niż 50 000 szt. Zadanie II: Emisja filmu o potencjale obszaru w telewizjach regionalnych i lokalnych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 12-krotnej emisji ok. dziewięciominutowego filmu promocyjnego dotyczącego potencjału obszaru gmin: Kamionka, Kock, Lubartów, Niedźwiada, Ostrówek, Serniki. Film powinien być emitowany na antenach sześciu telewizji regionalnych i sześciu telewizji lokalnych nadających na obszarach najbardziej aktywnych ekonomicznie - większe miasta regionu i kraju, w tym miasto stołeczne Warszawa, w godzinach zapewniających dotarcie do dużej liczby odbiorców Zadanie III: Kampania promocyjna obszaru pod kątem turystycznym - 2 strony z informacjami w gazetach o zasięgu ogólnopolskim. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania materiałów do opublikowania w prasie składających się z grafiki oraz tekstu, zawierających informacje o projekcie Budowa marki turystycznej i gospodarczej Kraina Lubartowska, prezentujące walory turystyczne obszaru. Materiały powinny zajmować 2 strony danego czasopisma. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej emisji materiałów w ogólnopolskim płatnym miesięczniku (co najmniej 8 PLN brutto), którego najważniejszym odbiorcą są turyści a średni jednorazowy nakład nie mniejszy niż 50 000 egz. Zadanie IV: Kampania promocyjna obszaru poprzez opracowanie i rozesłanie do 1000 przedsiębiorców informacji o ofertach inwestycyjnych obszaru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zawartość koncepcji realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną