Gmina Lubartów ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 18A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8553586 , fax. 081 8545901
- Data zamieszczenia: 2012-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubartów
ul. Lubelska 18A 18A
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 8553586, fax. 081 8545901
REGON: 00054342700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-lubartow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie oraz realizację kampanii promocyjnej dotyczącej obszaru gmin: Kamionka, Kock, Lubartów, Niedźwiada, Ostrówek i Serniki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie I: Kampania prasowa promująca obszar poprzez wykupienie powierzchni reklamowych w miesięcznikach skierowanych do biznesu. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania materiałów do opublikowania w prasie, składających się z grafiki oraz tekstu, zawierających informacje o projekcie Budowa marki turystycznej i gospodarczej Kraina Lubartowska oraz prezentujących walory inwestycyjne obszaru. Materiały powinny zajmować nie mniej niż 2/3 strony danego miesięcznika. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednokrotnej emisji materiałów w ogólnopolskim płatnym miesięczniku (cena nie mniej niż 8 PLN brutto) skierowanym do biznesu o średnim nakładzie nie mniejszym niż 50 000 szt. Zadanie II: Emisja filmu o potencjale obszaru w telewizjach regionalnych i lokalnych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 12-krotnej emisji ok. dziewięciominutowego filmu promocyjnego dotyczącego potencjału obszaru gmin: Kamionka, Kock, Lubartów, Niedźwiada, Ostrówek, Serniki. Film powinien być emitowany na antenach sześciu telewizji regionalnych i sześciu telewizji lokalnych nadających na obszarach najbardziej aktywnych ekonomicznie - większe miasta regionu i kraju, w tym miasto stołeczne Warszawa, w godzinach zapewniających dotarcie do dużej liczby odbiorców Zadanie III: Kampania promocyjna obszaru pod kątem turystycznym - 2 strony z informacjami w gazetach o zasięgu ogólnopolskim. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania materiałów do opublikowania w prasie składających się z grafiki oraz tekstu, zawierających informacje o projekcie Budowa marki turystycznej i gospodarczej Kraina Lubartowska, prezentujące walory turystyczne obszaru. Materiały powinny zajmować 2 strony danego czasopisma. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej emisji materiałów w ogólnopolskim płatnym miesięczniku (co najmniej 8 PLN brutto), którego najważniejszym odbiorcą są turyści a średni jednorazowy nakład nie mniejszy niż 50 000 egz. Zadanie IV: Kampania promocyjna obszaru poprzez opracowanie i rozesłanie do 1000 przedsiębiorców informacji o ofertach inwestycyjnych obszaru - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zawartość koncepcji realizacji zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-lubartow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną