Przetargi.pl
Przygotowanie materiału informacyjnego o uczestnikach projektu pn. Na pomoc pracy - niwelowanie negatywnych skutków procesów restrukturyzacyjnych w województwie pomorskim w formie broszury oraz druku w/w materiału.

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3261555 , fax. 58 3261556
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3261555, fax. 58 3261556
    REGON: 19167483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie materiału informacyjnego o uczestnikach projektu pn. Na pomoc pracy - niwelowanie negatywnych skutków procesów restrukturyzacyjnych w województwie pomorskim w formie broszury oraz druku w/w materiału.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiału informacyjnego o uczestnikach projektu pn. Na pomoc pracy niwelowanie negatywnych skutków procesów restrukturyzacyjnych w województwie pomorskim w formie broszury oraz druk w/w materiału. Uchwałą Zarządu Województwa Pomorskiego nr 1338/194/12 z dn. 15 listopada 2012 r. został przyjęty do realizacji projekt systemowy (dalej zwany Projektem) pn. Na pomoc pracy - niwelowanie negatywnych skutków procesów restrukturyzacyjnych w województwie Pomorskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 i przyznano dofinansowanie na jego realizację oraz określono prawa i obowiązki Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego jako Beneficjenta tego projektu. Projekt realizowany jest w partnerstwie z konsorcjum utworzonym przez Regionalną Izbę Gospodarczą Pomorza oraz Stowarzyszenie Wolna Przedsiębiorczość Oddział Terenowy w Gdańsku, Celem projektu Na pomoc pracy jest niwelowanie negatywnych skutków procesów restrukturyzacyjnych w województwie pomorskim poprzez objęcie wsparciem typu outplacement 430 osób przewidzianych do zwolnienia lub zwolnionych z pracy z przyczyn leżących po stronie pracodawcy.Projekt zapewnia kompleksową pomoc dla pracowników zwalnianych z zakładów pracy w postaci: poradnictwa zawodowego, wsparcia psychologicznego, pośrednictwa pracy, kursów i szkoleń podnoszących uzupełniających zmieniających kwalifikacje zawodowe, a także wsparcie finansowe (dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcie pomostowe) połączone ze szkoleniem z zakresu przedsiębiorczości, pod warunkiem jednak, iż osoby ubiegające się o takie wsparcie nie posiadały zarejestrowanej działalności gospodarczej w okresie do 12 miesięcy poprzedzających dzień podpisania deklaracji udziału w projekcie. Każdy uczestnik projektu zostaje objęty usługami indywidualnego poradnictwa zawodowego, w ramach którego opracowywany jest Indywidualny Plan Działania (IPD). IPD tworzone jest przez uczestnika projektu we współpracy z doradcą zawodowym. Uczestnicy projektu, którzy zamierzają ubiegać się o udzielnie wsparcia na rozwój przedsiębiorczości uczestniczą dodatkowo w konsultacjach prowadzonych przez konsultanta ds. przedsiębiorczości. IPD stanowi resume informacji na temat potencjału zawodowego (w tym potrzeb szkoleniowych), kompetencji (w tym w zakresie przedsiębiorczości) i celów zawodowych uczestnika projektu oraz sposobu ich realizacji i stanowi podstawę ustalenia dalszych form wsparcia dla uczestnika projektu. Oprócz IPD, każdy uczestnik projektu ma obowiązek skorzystania w ramach projektu z co najmniej dwóch innych form wsparcia, spośród następujących: kursy i szkolenia, usługi doradczo-szkoleniowe, grupowe poradnictwo zawodowe, poradnictwo psychologiczne, pośrednictwo pracy, szkolenie z zakresu przedsiębiorczości (którego ukończenie jest warunkiem złożenia wniosku o przyznanie finansowego wsparcia na uruchomienie działalności gospodarczej, o którym mowa poniżej), bezzwrotne wsparcie dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą obejmujące: przyznanie środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości (jednorazowej dotacji inwestycyjnej), finansowe wsparcie pomostowe wypłacane w kwocie nie wyższej niż 1.000 zł przez okres 5 miesięcy, usługi doradczo-szkoleniowe o charakterze specjalistycznym oraz wsparcie w postaci udostępnienia w ramach projektu nowopowstałym firmom bezpłatnej przestrzeni biurowej (free office space).Spodziewanym efektem działań podjętych w projekcie jest znalezienie alternatywnego miejsca zatrudnienia przez uczestników. Efekt ten ma być osiągnięty poprzez: opracowanie przez wszystkich uczestników IPD, uzupełnienie podniesienie kwalifikacji zawodowych uczestników oraz uzyskanie nowych kwalifikacji zawodowych poprzez realizację szkoleń zawodowych szytych na miarę pod indywidualne potrzeby danej osoby, działania związane z pośrednictwem pracy oraz promocją przedsiębiorczości, udzielenie 135 osobom dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej wraz ze wsparciem pomostowym pierwszych miesiącach funkcjonowania podmiotu, dzięki czemu powstanie 135 nowych firm na terenie województwa pomorskiego. Celem realizacji niniejszego zamówienia, obejmującego przygotowanie materiału informacyjnego o uczestnikach projektu w formie broszury oraz druku w/w materiału, jest pokazanie pozytywnych przykładów osób, którym udało się przezwyciężyć trudności w życiu zawodowym dzięki udziałowi w projekcie, a tym samym upowszechnienie i promocja rezultatów projektu Na pomoc pracy - niwelowanie negatywnych skutków procesów restrukturyzacyjnych w województwie pomorskim wśród społeczeństwa województwa pomorskiego.2.Na realizację usługi będą się składały trzy etapy: Etap pierwszy- wykonanie kolorowych fotografii 30 uczestników projektu w miejscu prowadzenia nowo powstałej działalności gospodarczej lub realizacji danego szkolenia zawodowego lub innego wskazanego przez Zamawiającego oraz dokonanie niezbędnego retuszu fotografii w komputerowym programie graficznym. Wykonawca zobowiązuje się wykonać za pomocą cyfrowej lustrzanki pełnoklatkowej przynajmniej 10 fotografii każdego z uczestników projektu, o parametrach i w jakości umożliwiającej zamieszczenie ich w broszurze wydrukowanej zgodnie z wymogami określonymi dla etapu trzeciego realizacji usługi. Z dniem podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie do wszystkich fotografii. Etap drugi wykonanie projektu graficznego okładki oraz 40 stron wnętrza broszury informacyjnej o uczestnikach projektu (z których 30 stron będzie przedstawiać portfolio uczestników wraz ze fotografią/fotografiami, 4 strony przeznaczone są na informacje o projekcie, 2 strony na słowo wstępu oraz pozostałe strony pozostają czyste na notatki) oraz przygotowanie materiału do druku. Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do broszury (treść portfolio, wstęp, informacje o projekcie) w terminie do 10 dni od podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przekazanych przez Zamawiającego logotypów. Logotypy zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Okładka powinna zawierać elementy słowne i graficzne (informacje o tytule projektu, beneficjencie projektu, źródłach finansowania oraz logotypy). Wykonawca nie może umieszczać oznaczeń wskazujących bezpośrednio lub pośrednio na żaden produkt lub markę lub firmę występującą na rynku. Etap trzeci - druk broszury o następujących parametrach: katalog A4 poziomo, liczba stron: okładka - 4 strony, wnętrze - 40 stron; okładka - 250g/m2 kreda błysk, folia błysk 1+0, wnętrze - 135g/m2 kreda błysk, druk 4/4, oprawa szyta - w ilości 300szt i dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 3. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 3)Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających. 4)Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5)Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8)Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9)Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach