Przetargi.pl
Przygotowanie koncepcji kampanii, kreacji oraz produkcji materiałów niezbędnych do realizacji kampanii promocyjnej miasta Poznania poza granicami Polski

Urząd Miasta Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8785210 , fax. 061 8785210
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8785210, fax. 061 8785210
    REGON: 00000000514199
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie koncepcji kampanii, kreacji oraz produkcji materiałów niezbędnych do realizacji kampanii promocyjnej miasta Poznania poza granicami Polski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie koncepcji kampanii, kreacja oraz produkcja materiałów niezbędnych do realizacji kampanii reklamowej Miasta Poznania poza granicami Polski mającej na celu promowanie wizerunku miasta przez minimum 4 tygodnie w okresie od 18 stycznia do 28 lutego 2010 r., w oparciu o cele strategiczne: -wzrost świadomości oraz wzmocnienie rozpoznawalności marki Poznań poza granicami kraju. -zaintrygowanie odbiorcy Poznaniem - inspiracja do zapoznania się z ofertą miasta. -budowa wizerunku Poznania zgodna z założeniami Strategii Promocji Marki Poznań Skierowana do następujących grup docelowych: -inwestorzy, ludzie biznesu -decydenci, środowiska opiniotwórcze -turyści biznesowi -odbiorcy usług -studenci Do zadań Wykonawcy należeć będzie: -stworzenie koncepcji kampanii promocyjnej poza granicami kraju, -opracowanie projektów graficznych reklam zgodnych z CI miasta -stworzenie tekstów reklamowych w odpowiednich wersjach językowych -stworzenie projektów graficznych reklam prasowych, outdoorowych, internetowych i kierowanych do innych mediów z uwzględnieniem, CI Miasta Poznań -świadczenie usług produkcji środków reklamy prasowej, środków reklamy outdoorowej (produkcja DTP) środków reklamy internetowej i środków reklamy przeznaczonej do emisji w innych mediach -przeformatowanie reklam do formatów nośników wskazanych przez zamawiającego -przekazanie wszystkich niezbędnych materiałów reklamowych przygotowanych w formatach i zgodnie ze specyfikacją wskazaną w briefie reklamowym -produkcja DTP wszystkich materiałów zgodnie ze specyfikacją wskazaną w briefie reklamowym Kampania przygotowywana jest na kraje Niemcy, Wielka Brytania, Francja (Strassburg), Belgia (Bruksela). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1zatrudnianie w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, przeciętnie 5 pracowników , 2.2dysponowanie zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia , w skład którego wejdą co najmniej: - kierownik zespołu- posiadający doświadczenie w kierowaniu przynajmniej 3 ogólnopolskimi kampaniami reklamowymi o budżecie reklamowym w kwocie nie niższej niż 200 000 zł ( brutto) każda, -dwie osoby (poza kierownikiem), z których każda posiada doświadczenie w zakresie obsługi organizacyjno-kreacyjnej przynajmniej 2 kampanii reklamowych o budżecie reklamowym w kwocie nie niższej niż 200 000 zł ( brutto) każda, 2.3.posiadanie doświadczenia w wykonaniu usług polegających na przygotowaniu i realizacji z należytą starannością obsługi organizacyjno-kreacyjnej minimum 3 ogólnopolskich kampanii reklamowych o budżecie reklamowym w kwocie nie niższej niż 200 000 zł ( brutto) każda, w okresie od 27.10.2006 do 27.10.2009 r.(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie). 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1posiadanie zdolności kredytowej lub środków finansowych na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek w wysokości minimum 200 000 zł, 3.2posiadanie polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, do kwoty minimum 200 000 zł. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art.22 ust.1 i 2 ustawy - zał. nr 3 do SIWZ; 3.Wypełniony i podpisany wykaz prac z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane zostały należycie, w zakresie wymaganym w pkt. V.2.3 SIWZ; 4.Wypełniony i podpisany wykaz osób ( załącznik nr 6 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, w zakresie wymaganym w pkt. V.2.2 SIWZ. 5.Podpisane oświadczenie o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, potwierdzające warunek pkt. V.2.1. SIWZ. 6.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 200 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty minimum 200 000 zł. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów. Ponadto dokumentami wymaganymi są: 8.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.Podpisana i wypełniona oferta - zał. nr 3 do SIWZ; 10.Podpisany zarys koncepcji kampanii promocyjnej ( zarys koncepcji kampanii promocyjnej musi opierać się na briefie reklamowym stanowiącym znacznik nr 2 do SIWZ). 11.Projekty materiałów reklamowych ( kreacje reklamy outdoorowej, prasowej, internetowej). Wymagana forma dokumentów wskazanych w pkt. 10 i 11: - Zarys koncepcji kampanii promocyjnej - wersja elektroniczna 1 szt., wersja drukowana 3 szt. - Projekty materiałów reklamowych - wersja elektroniczna 1 szt., wersja drukowana na bordach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena koncepcji kampanii i linii kreacyjnej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach