Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26617 Radom, ul. Juliana Aleksandrowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (48) 361 39 00 , fax. (48) 345 11 18, 3451043
- Data zamieszczenia: 2018-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
ul. Juliana Aleksandrowicza 5
26617 Radom, woj. mazowieckie
tel. (48) 361 39 00, fax. (48) 345 11 18, 3451043
REGON: 67020935600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie kompletnego wniosku aplikacyjnego z załącznikami do złożenia w ramach programu RPO WM na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II – Wzrost e-potencjału Mazowsza, Działanie 2.1 E-usługi, Poddziałanie 2.1.1. E-usługi dla Mazowsza typ projektów : Informatyzacja służby zdrowia, wsparcie aptek szpitalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu kompletnego wniosku aplikacyjnego z załącznikami do złożenia w ramach programu RPO WM na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II – Wzrost e-potencjału Mazowsza, Działanie 2.1 E-usługi, Poddziałanie 2.1.1. E-usługi dla Mazowsza typ projektów : Informatyzacja służby zdrowia, wsparcie aptek szpitalnych, zwanego dalej Wnioskiem, na rzecz Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu, zwanego dalej Zamawiającym /Szpitalem. Szpital będzie pełnił funkcję lidera Projektu. W ramach Projektu przewidziane jest uczestnictwo 4-5 Partnerów. W ramach realizacji Umowy Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług: a. doradztwo na etapie tworzenia zakresu projektu, w szczególności weryfikacja i opiniowanie przedkładanych materiałów, pomoc w konstrukcji projektu pod kątem obowiązujących wytycznych, b. przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wymaganiami formalnymi oraz merytorycznymi, c. wybór Partnerów Projektu d. bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Zamawiającym, e. wsparcie w skompletowaniu wymaganych załączników, f. monitorowanie postępowania w przedmiocie rozpoznania wniosku o dofinansowanie na etapie oceny formalnej i merytorycznej, g. wsparcie merytoryczne na etapie podpisywania umowy o dofinansowanie z Instytucją Finansującą w zakresie, którego dotyczyła Umowa. h. przygotowanie i aktualizacja dokumentów i inne czynności niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71241000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III.3 musi zawierać: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto i warunki płatności, okres gwarancji, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzorów umów bez zastrzeżeń; 2. jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych. 4. w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo wystawione na zasadach określonych w pkt 2.4., 5. w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej 6. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz niezbędny jest do oceny oferty w kryterium „Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia ”. i „Dodatkowe doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie analizy finansowej przedsięwzięcia polegającego na zakładaniu i pielęgnacji ogrodów truflowych
Dodano: 2023-10-31 - Ochrona przed powodzią zlewni Prądnika
Dodano: 2023-09-06 - „Zbiornik przeciwpowodziowy Kotlarnia na rzece Bierawce” - opracowanie studium wykonalności
Dodano: 2023-08-16 - Usługa wykonania dokumentacji aplikacyjnej projektu inwestycyjnego dla Łukasiewicz- IChP (w tym zwłaszcza Studium Wykonalności i Wniosku o dofinansowanie) finansowanego ze środków europejskich.
Dodano: 2023-08-02 - Opracowanie Studium Wykonalności dla Projektu „Integracja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego” w ramach Programu FERC.
Dodano: 2023-07-18 - Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu „System Informacji Przestrzennej Administracji Morskiej 2”
Dodano: 2023-07-17 - Opracowanie studium wykonalności utworzenia i funkcjonowania Centralnego Organu Wizowego w Polsce
Dodano: 2023-05-29 - Wykonanie ekspertyz i inwentaryzacji wielobranżowej dla budynku przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
Dodano: 2023-01-05 - Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
Dodano: 2022-10-21 - Ocena innowacyjności wniosków o powierzenie grantu na transfer technologii w projekcie "Sieć Otwartych Innowacji" realizowanym w ramach działania 2.2. Otwarte innowacje - wspieranie transferu technologii POIR” w obszarze inteligentne sieci i technologie informacyjno-komunikacyjne oraz geoinformacyjne, odpowiadającym swoim zakresem KIS 10
Dodano: 2021-01-27