Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ, REALIZOWANEJ NA PORTALU INTERNETOWYM, PROMUJĄCEJ DZIAŁANIA WDRAŻANE PRZEZ WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W KATOWICACH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2014-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE KAMPANII REKLAMOWEJ, REALIZOWANEJ NA PORTALU INTERNETOWYM, PROMUJĄCEJ DZIAŁANIA WDRAŻANE PRZEZ WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W KATOWICACH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kampanii reklamowej, realizowanej na portalu internetowym, promującej działania wdrażane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Opis przedmiotu zamówienia 1. 1. Przygotowanie i realizacja reklam internetowych oraz listów reklamowych o charakterze geotargetowym w ramach jednego informacyjnego portalu internetowego o zasięgu obejmującym co najmniej obszar województwa śląskiego i posiadającego pod jedną domeną zarówno portal informacyjny jak i bezpłatne konta użytkowników poczty elektronicznej. Przesyłane informacje będą dotyczyć działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Kampania na portalu internetowym 2.1.1 Nośniki elektroniczne - typu billboard (double billboard) oraz boks śródtekstowy Formaty ekspozycji: a) Billboard (double billboard) przynajmniej 750 na 200 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się na górze strony, wycentrowany pod nagłówkiem strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portalu (ograniczonych w grupie informacji z zakresu: wiadomości, sport, biznes, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże turystyka, kultura, gospodarka, edukacja), na stronie głównej oraz/lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem liczby wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. b) Boks śródtekstowy przynajmniej 300 na 250 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się w środku artykułu lub w prawej kolumnie strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portalu (ograniczone w grupie informacji z zakresu: wiadomości, sport, biznes, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz/lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem ilości wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. Kliknięcie na nośniki musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia. Publikacja nośników na portalu internetowym, który jest objęty audytem site-centric i według Rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych według zasięgu miesięcznego w lutym 2014 r. posiada min. 11 000 000 użytkowników (real users) oraz charakteryzuje się zasięgiem wśród internautów na poziomie min. 55%, na podstawie badania pn. Megapanel PBI Gemius przeprowadzonego przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i przedsiębiorstwo badawcze Gemius S.A.: http:www.pbi.org.pl pl aktualnosci 205 wyniki-megapanel-pbi-gemius-za-luty-2014 Ekspozycja billboardów oraz boksów śródtekstowych targetowana geograficznie do użytkowników Internetu zamieszkujących obszar województwa śląskiego (na podstawie adresów IP) Minimalna liczba odsłon w ramach całej kampanii - łącznie nie mniej niż 300 000 na portalu internetowym, minimum 200 000 odsłon billboardu oraz minimum 100 000 odsłon boksu śródtekstowego. Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika uzależniony od liczby odsłon na portalu, jednak nie dłuższy niż cztery tygodnie. Dwa różne tematy w proporcjonalnej liczbie odsłon na każdym portalu, podział czasowy do akceptacji Zamawiającego. Projekt graficzny i wykonanie dwóch eksponowanych nośników uwzględniony w cenie usługi (dwa wzory dla billboardu, dwa wzory dla boksu śródtekstowego). Wykonawca dostarczy do każdego z dwóch (tematów) billboardów i boksów śródtekstowych po dwa różne projekty graficzne, z których Zamawiający wybierze po jednym. Projekt graficzny każdego z billboardów i boksów śródtekstowych musi zawierać co najmniej 1 zdjęcie tematycznie związane z rynkiem pracy lub edukacją (do akceptacji na etapie projektowania z Zamawiającym). Wykonawca uwzględnia w koszcie usługi możliwość przeprowadzenia profesjonalnej sesji fotograficznej, z której zdjęcia zostaną wykorzystane podczas projektu graficznego billboardów oraz boksów śródtekstowych. Sesja zostanie przeprowadzona na terenie województwa śląskiego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia ekspozycję dwóch różnych (tematycznie) billboardów i boksów śródtekstowych w proporcjonalnej liczbie odsłon w ramach każdego tematu. Oferta na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej zawierać musi informację o portalu, na którym Wykonawca zamierza przeprowadzić kampanię. 2.1.2 Nośnik elektroniczny - List reklamowy Wielkość listu minimum 40 kb. Nośnik wykonany w technologii html (projekt wykonania listu uwzględniony w cenie usługi - treść przekazana przez Zamawiającego). List reklamowy musi zostać wysłany na skrzynki mailowe użytkowników bezpłatnych kont pocztowych w ramach tego samego portalu internetowego, na którym zamieszczono billboardy oraz boksy śródtekstowe (jako uzupełnienie powyższej kampanii). Użytkownik poczty musi być mieszkańcem województwa śląskiego (identyfikacja na podstawie informacji podanych przez użytkownika podczas rejestracji konta). List reklamowy w ramach jednego tematu może być dostarczony podczas kampanii tylko raz do danego konta e-mailowego. Wykonawca zapewnia wysyłkę 2 różnych (tematycznie) listów w proporcjonalnej liczbie. Minimalna liczba listów w ramach całej kampanii - 300 tysięcy. Pojedynczy list wysyłany do przynajmniej 150 tysięcy odbiorców z terenu województwa śląskiego w ramach każdego tematu. Odbiorcy (konta e-mail) nie mogą się powtarzać w ramach każdego tematu. Kliknięcie na odnośnik w liście musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia. Projekt graficzny eksponowanych listów pokrewny z billboardami oraz boksami śródtekstowymi wskazanymi w punkcie 2.1.1. 2.1.3 Uwagi ogólne do nośników elektronicznych: Wykonanie projektu graficznego, koszt nabycia praw do wszystkich materiałów źródłowych (w tym pozyskania zdjęć i grafik) wskazanych przez Zamawiającego muszą być uwzględnione w cenie usługi. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wzory zaprojektowanych form graficznych do akceptacji w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Akceptacja Zamawiającego nastąpi do 5 dni roboczych od dnia otrzymania materiałów. Termin emisji billboardów i boksów śródtekstowych oraz wysyłki listów reklamowych ustalony zostanie między Zamawiającym i Wykonawcą na min. 7 dni kalendarzowych przed emisją - wysyłką. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji co najmniej 2 projekty przypadające na każdą publikowaną formę graficzną, z których Zamawiający dokona wyboru jednego wzoru. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Kampania na portalu zintegrowana czasowo z wysyłką listów reklamowych. Wszystkie formy graficzne oznaczone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach (WUP), Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem pt. Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwymi do wykorzystania podczas projektowania wszystkich form graficznych. W cenie należy również uwzględnić możliwość realizacji sesji fotograficznej na terenie województwa śląskiego, z której zdjęcia zostaną wykorzystane do opracowania projektów form graficznych. Obowiązkowe dostarczenie przez Wykonawcę statystyk podsumowujących po zakończeniu każdego etapu kampanii. Statystyki muszą być dostarczone w wersji elektronicznej oraz papierowej, podpisanej przez Wykonawcę. Statystyki mają zawierać przynajmniej informację o liczbach wejść (kliknięć) użytkowników z województwa śląskiego oglądających reklamę na portalu podczas trwania kampanii oraz o liczbie wysłanych listów reklamowych do użytkowników poczty e-mail z terenu województwa śląskiego. Przedstawienie podpisanych statystyk w wersji papierowej jest podstawą do stwierdzenia wykonania usługi i zapłaty za nią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach