Przetargi.pl
Przygotowanie infrastruktury umożliwiającej lokowanie i prowadzenie działalności gospodarczej na terenie zdegradowanym w Piekarach Śląskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. „Konkurencyjność MŚP” Działanie 3.1. „Poprawa warunków do rozwoju MŚP” Poddziałanie 3.1.1. „Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownfield – ZIT.” Zadanie nr 1: Kampania marketingowa skierowana do przedsiębiorców. Zadanie nr 2: Udział w targach promujących tereny inwestycyjne. Zadanie nr 3: Druk folderów, ofert inwestycyjnych i zakup materiałów promocyjnych. Zadanie nr 4: Zakup dwóch mobilnych billboardów z podświetleniem.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie infrastruktury umożliwiającej lokowanie i prowadzenie działalności gospodarczej na terenie zdegradowanym w Piekarach Śląskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. „Konkurencyjność MŚP” Działanie 3.1. „Poprawa warunków do rozwoju MŚP” Poddziałanie 3.1.1. „Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownfield – ZIT.” Zadanie nr 1: Kampania marketingowa skierowana do przedsiębiorców. Zadanie nr 2: Udział w targach promujących tereny inwestycyjne. Zadanie nr 3: Druk folderów, ofert inwestycyjnych i zakup materiałów promocyjnych. Zadanie nr 4: Zakup dwóch mobilnych billboardów z podświetleniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dotyczy tylko części 2 (Udział w targach promujących tereny inwestycyjne). 1.Cel zamówienia Organizacja dla Zamawiającego udziału czterech osób w targach promujących tereny inwestycyjne EXPO REAL 2017, odbywających się w Monachium w terminie od 3 do 7 października 2017 r. 2.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest organizacja dla Zamawiającego udziału czterech osób w targach promujących tereny inwestycyjne EXPO REAL 2017, odbywających się w Monachium w terminie od 3 do 7 października 2017 r. 3.Zakres i opis wymagań: I. Zakwaterowanie - noclegi: 1. Zapewnienie zakwaterowania pracownikom delegowanym przez Zamawiającego na targi zgodnie z poniższymi warunkami: a) liczba osób delegowanych – ogółem 4 osoby; b) liczba noclegów: minimum 2, w dniach od 3 do 7 października 2017 r. 2. Warunki noclegowe: a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia noclegów wraz ze śniadaniami dla wszystkich pracowników Zamawiającego w terminie ich pobytu; b) Wykonawca zapewni nocleg w hotelu o standardzie przynajmniej ***, w dwóch pokojach 1-os. i jednym 2-os. c) lokalizacja: Monachium, nie dalej niż 10 km od miejsca targów; d) nie później niż w ciągu 3 dni po podpisaniu umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu propozycje zakwaterowania. II. Bilety lotnicze: 1. Wykonawca dokona rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych dla wszystkich uczestników (4 osoby) na następujących trasach: 1) Katowice – Monachium, 2) Monachium – Katowice. 2. Wszyscy uczestnicy wyjeżdżający w tej samej dacie muszą zostać przetransportowani tym samym samolotem. Podróż powinna odbywać się bezpośrednim lotem lub z maksimum jedną przesiadką, w klasie ekonomicznej, rejsowymi liniami lotniczymi. Bilet powinien uwzględniać bagaż podręczny oraz jedną sztukę bagażu rejestrowanego, powinien również uwzględniać wszelkie opłaty określone prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty rezerwacyjne, paliwowe oraz lotniskowe. 3. Zamawiający dostarczy Wykonawcy listę uczestników z danymi niezbędnymi do rezerwacji biletów nie później niż 3 dni po podpisaniu umowy. 4. W terminie 7 dni od otrzymania listy od Zamawiającego, Wykonawca dokona rezerwacji biletów oraz przekaże Zamawiającemu potwierdzenie dokonania rezerwacji. 5. Najpóźniej w terminie 3 dni przed wylotem Wykonawca dostarczy w formie papierowej lub elektronicznej (wiadomości e-mail) bilety lotnicze wszystkim uczestnikom wyjazdu (bilet elektroniczny). 6. W przypadku odwołania lotu Wykonawca zapewni inny lot dla wszystkich uczestników wyjazdu tego samego dnia lub (w przypadku powrotu) dnia następnego. W takiej sytuacji Wykonawca zapewni noclegi, wyżywienie oraz transfery lokalne dla wszystkich uczestników wyjazdu. 7. W przypadku braku dostępności połączenia lotniczego zgodnego z opisem w pkt. 2, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje lotów z dodatkową przesiadką lub odlotem z innego miasta Polsce, w możliwie najbardziej dogodnej konfiguracji. 8. Zamawiający organizuje transport na lotnisko w Katowicach-Pyrzowicach we własnym zakresie. III. Bilety wstępu na targi EXPO REAL 2017: Wykonawca zobowiązuje się do zakupu dla pracowników delegowanych przez Zamawiającego na targi promujące tereny inwestycyjne EXPO REAL 2017 w Monachium biletów wstępu na minimum 2 dni targowe - w terminie od 3 do 7 października 2017 r. IV. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla pracowników delegowanych przez Zamawiającego na targi promujące tereny inwestycyjne EXPO REAL 2017 w Monachium środków na pokrycie dodatkowych kosztów, takich jak: 1) wyżywienie (obiady i kolacje), 2) transport lokalny na targi oraz z lotniska i na lotnisko. V. Ubezpieczenie: Zamawiający zapewnia we własnym zakresie ubezpieczenie dla czterech osób delegowanych do udziału w targach promujących tereny inwestycyjne EXPO REAL 2017, zarówno podczas podróży (w obie strony), jak i podczas całego pobytu w Monachium. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) CPV: 63515000-2 Usługi podróżne. 55100000-1 Usługi hotelarskie 98390000-0 Inne usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63515000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy ( wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną