Przetargi.pl
„Przygotowanie infrastruktury umożliwiającej lokowanie i prowadzenie działalności gospodarczej na terenie zdegradowanym w Piekarach Śląskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. „Konkurencyjność MŚP” Działanie 3.1. „Poprawa warunków do rozwoju MŚP” Poddziałanie 3.1.1. „Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownfield – ZIT.” Zadanie nr 1: Kampania marketingowa skierowana do przedsiębiorców.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przygotowanie infrastruktury umożliwiającej lokowanie i prowadzenie działalności gospodarczej na terenie zdegradowanym w Piekarach Śląskich” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. „Konkurencyjność MŚP” Działanie 3.1. „Poprawa warunków do rozwoju MŚP” Poddziałanie 3.1.1. „Tworzenie terenów inwestycyjnych na obszarach typu brownfield – ZIT.” Zadanie nr 1: Kampania marketingowa skierowana do przedsiębiorców.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Cel zamówienia Przeprowadzenie kampanii marketingowej w mediach skierowanej do przedsiębiorców. 2. Przedmiot zamówienia Przygotowanie oraz przeprowadzenie do 15.12.2017 roku spójnej koncepcyjnie kampanii marketingowej promującej ofertę inwestycyjną miasta Piekary Śląskie w telewizji, radiu,w prasie i na portalach internetowych. Poprzez spójność rozumiemy wykorzystanie wspólnych elementów przekazów reklamowych np. lektor, podkład muzyczny, szata graficzna. 3. Zakres i opis wymagań 1) Kampania radiowa Wykonawca przygotuje spot radiowy o czasie trwania 30 sekund wg standardów technicznych rozgłośni radiowych w formacie „.wav” i „.mp3”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji scenariusza, doboru lektora i wybranej muzyki. Tak przygotowany spot reklamowy terenów inwestycyjnych wyemitowany zostanie minimum 5 razy w rozgłośni radiowej o zasięgu ogólnopolskim, 50 razy w innej rozgłośni o zasięgu regionalnym i 100 razy w rozgłośni lokalnej, przy serwisach informacyjnych lub programach o charakterze ekonomiczno – gospodarczym. Emisje spotów nastąpią między 7.00 a 17.00 na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego media planów emisyjnych. 2) Kampania telewizyjna Wykonawca przygotuje spoty promocyjne: jeden o czasie trwania 30 sekund i drugi o czasie trwania 60 sekund - oba w jakości Full HD. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji scenariusza i scenopisów spotów. Spot 30-sekundowy wyemitowany zostanie minimum 75 razy w dwóch telewizjach o charakterze biznesowo ekonomicznym, o zasięgu ogólnopolskim oraz minimum 40 razy w dwóch innych telewizjach o zasięgu regionalnym, bezpośrednio przy serwisach informacyjnych lub programach o tematyce gospodarczej, a także minimum 40 razy w telewizji o zasięgu lokalnym przy serwisach informacyjnych. Emisje nastąpią między 17.00 a 22.00 na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego media planów emisyjnych. 3) Kampania internetowa Wykonawca zagwarantuje 1 milion odsłon w co najmniej dwóch serwisach ekonomicznych najpopularniejszych portali ogólnopolskich, minimum 100 000 odsłon w innym z serwisów ekonomicznych portalu regionalnego oraz miesięcznej kampanii na głównej stronie jednego z portali lokalnych. Kampanie internetowe, czyli liczby odsłon na portalach internetowych trwać będą do 15 grudnia 2017 lub do wyczerpania liczby odsłon w wymienionych portalach. Wykonawca zapewni, jeśli pozwalają na to możliwości techniczne portalu, nałożenie limitu wyświetleń reklam na unikalnego użytkownika – capping = 3 oraz przekierowanie na stronę internetową www.biznes.piekary.pl. Zamawiający przygotuje projekty i wykona materiał w formie triple billboard-ów 750x300px do umieszczenia w portalach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji tych materiałów. 4) Kampania prasowa Wykonawca przygotuje projekty reklamy graficznej terenów inwestycyjnych miasta i jednorazowo umieści je w formie reklamy w prasie regionalnej i ogólnopolskiej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektów reklam. Reklama w prasie regionalnej ukaże się tydzień po ogólnopolskiej. Wykonawca zagwarantuje na reklamę powierzchnię 1 strony w tygodniku ogólnopolskim o tematyce biznesowo-gospodarczej i nakładzie minimum 150 000 egzemplarzy oraz po ¼ strony w dwóch tytułach prasy codziennej o zasięgu ogólnopolskim o nakładzie minimum 150 000 egzemplarzy, na stronach poświęconych gospodarce i po ¼ strony w dwóch tytułach prasy codziennej o zasięgu regionalnym i nakładzie minimum 25 000 egzemplarzy na stronach poświęconych gospodarce. IV. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV) CPV: 79342000-3 Usługi marketingowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1, 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy ( wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego - załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach