Przetargi.pl
Przygotowanie i wykonanie materiałów promocyjnych w formie prezentacji multimedialnej, filmu promocyjnego, spotu reklamowego, materiałów poligraficznych w projekcie Zawiercie miasto dobrych połączeń realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1. Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna.

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2010-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i wykonanie materiałów promocyjnych w formie prezentacji multimedialnej, filmu promocyjnego, spotu reklamowego, materiałów poligraficznych w projekcie Zawiercie miasto dobrych połączeń realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1. Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wykonanie materiałów promocyjnych w formie prezentacji multimedialnej, filmu promocyjnego, spotu reklamowego, materiałów poligraficznych w projekcie Zawiercie miasto dobrych połączeń realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1. Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna. 1. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny materiałów poligraficznych i materiałów promocyjnych w formie prezentacji multimedialnej oraz scenariusz filmu promocyjnego i spotu reklamowego, przygotowanymi zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentach: Strategia Promocji Miasta Zawiercie oraz Księga Znaków Marki Zawiercie, stanowiącymi załącznik do specyfikacji. 2. Po akceptacji przez Zamawiającego projektu graficznego oraz scenariusza, Wykonawca wykona materiały poligraficzne, prezentację multimedialna, film promocyjny oraz spot reklamowy. 3. Za podstawową linie kreacji ma służyć hasło promocyjne: Zawiercie. Miasto dobrych połączeń 4. Materiały promocyjne skierowane są do następującej grupy docelowej: - krajowi i zagraniczni inwestorzy, krajowi i zagraniczni deweloperzy, architekci, doradcy, turyści biznesowi, 5. Przekazy na wszystkich nośnikach promocyjnych muszą uwzględniać odpowiednie wymagania z zakresu informacji i promocji (w tym wizualizacji), tj. źródła finansowania. Ponadto powinny obowiązkowo zawierać znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, logo województwa śląskiego, flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zapis: Kampania finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007- 2013. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Wydziału Rozwoju i Promocji Miasta Zawiercia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zadanie realizowanie będzie przez następujące działania: A. Prezentacja multimedialna Zakres zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie i wykonanie, spójnej pod względem graficznym i merytorycznym z pozostałymi zadaniami, oraz ze Strategią Promocji Miasta Zawiercie, interaktywnej prezentacji multimedialnej wykonanej w technologii flash. Interaktywna prezentacja flash powinna wykorzystywać możliwości multimedialnego przekazu, jaki oferuje najnowsza technologia, między innymi: filmy video, animacje 2D i 3D, galerie zdjęć, panoramy sferyczne, efekty dźwiękowe, głos lektora, dane liczbowe w formie dynamicznych wykresów i diagramów. Uruchomiona prezentacja CD powinna dawać możliwość bezpośredniego połączenia się z Internetem. 2. Prezentacja musi zawierać ogólne informacje o Zawierciu, ofertę inwestycyjną i gospodarczą miasta między innymi w kontekście położenia geograficznego i charakterystyki istniejących stref gospodarczych, lokalnej przedsiębiorczości, terenów inwestycyjnych, infrastruktury, danych teleadresowych, możliwości spędzenia wolnego czasu, aktywnego wypoczynku w mieście i okolicy, oraz część multimedialną zawierającą 3 minutowy film promocyjny o Zawierciu i 30-sekundowy spot reklamowy o Zawierciu, które są opisane w pkt B i C. 3. Interaktywna prezentacja multimedialna przekazana zostanie Zamawiającemu w formacie umożliwiającym jej powielania na dowolnych nośnikach elektronicznych oraz umieszczenia jej w internecie na stronie internetowej www.zawiercie.eu 4. W zakres prezentacji wchodzi: a) Autostart z dynamicznym Intro (spotem reklamowym o Zawierciu) oraz z opcją wyboru wersji językowej (polska lub angielska). Tłumaczenia wszystkich tekstów leżą po stronie Wykonawcy. b) Animowany panel nawigacyjny. c) Interaktywne animowane menu główne z wyborem 3 bloków tematycznych: O Zawierciu, Oferta inwestycyjna, Multimedia. d) Blok O Zawierciu - zawiera informacje o lokalizacji Zawiercia z interaktywną mapą połączeń kolejowych, drogowych, lotniczych, pokazująca odległości, czas przejazdu do głównych miast w Polsce i stolic sąsiednich państw, potencjał mieszkańców miasta, informacje demograficzne i statystyczne, prezentacje aktywności kulturalnej sportowej i turystycznej, informacje o atrakcjach turystycznych miasta i najbliższej okolicy, ofercie wypoczynku, bazie sportowo-rekreacyjnej miasta. e) Blok Oferta inwestycyjna - zawiera informacje na temat potencjału gospodarczego miasta oraz ofertę inwestycyjną z interaktywną mapką terenów inwestycyjnych z możliwością wyboru danej działki i przejścia do jej szczegółowego opisu. f) Oferta inwestycyjna poszczególnych działek zawierająca każdorazowo: =opis wraz z mapkami, z możliwością ściągnięcia w wersji PDF, =galeria zdjęć, w tym zdjęcie lotnicze terenu inwestycyjnego, =panoramy sferyczne. g) Blok Multimedia zawierający: =3 minutowy film promocyjny o Zawierciu będący przedmiotem zamówienia w pkt.B, =30 sekundowy spot reklamowy będący przedmiotem zamówienia w pkt C. B. Film promocyjny Zakres zamówienia obejmuje: 1. Film promocyjny ma na celu prezentację, w sposób dynamiczny, nowoczesny, potencjału gospodarczego, kulturalnego, społecznego i turystycznego miasta Zawiercia. 2. 3 minutowy film promocyjny o mieście Zawierciu musi być zgodny z przedstawioną linią kreacyjną i scenariuszem (storyboardem) zatwierdzonym przez Zamawiającego. 3. Film promocyjny z możliwością wyboru narracji w menu startowym w wersji: j. polski lub j. angielski oraz z możliwością wyboru napisów (tłumaczenie narracji) w menu startowym w wersji: j. polski lub j. angielski. Przygotowanie i tłumaczenie narracji oraz wszystkich napisów na j. angielski leży po stronie Wykonawcy. 4. Produkcja zdjęć filmowych lub/i animacji zgodnie ze scenariuszem. Dopuszcza się uzupełnienie filmu animacją. 5. W przypadku animacji zawierającej napisy, będzie ona wykonana w 2 wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Wersja angielska wybierana będzie wraz z tłumaczeniem narracji w menu startowym. 6. Wykonanie zaplanowanych zdjęć filmowych, animacji komputerowych, efektów specjalnych, wybór głosów lektorskich, muzyki, itp. zaakceptowanych przez Zamawiającego. 7. Postprodukcja - montaż i udźwiękowienie filmu promocyjnego. 8. Organizacja kolaudacji w siedzibie Zamawiającego i przedstawienie wersji filmu promocyjnego. 9. Dokonanie ewentualnych korekt i przedstawienie ostatecznej wersji filmu promocyjnego. 10. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kopii nośników wymaganych przez nadawców, w tym także na nośniku DVD umożliwiającej jego powielanie na dowolnych nośnikach elektronicznych oraz umieszczenie w Internecie. 11. Film promocyjny wykonany zostanie na nośniku DVD z menu startowym zawierającym: =wybór wersji językowej w formie napisów: polskie, angielskie =wybór wersji językowej w formie narracji: polski, angielski =start C. Spoty reklamowe Zakres zamówienia obejmuje: 1. Spot reklamowy mający na celu prezentację, w sposób syntetyczny, dynamiczny i nowoczesny, potencjału: gospodarczego, kulturalnego, społecznego i turystycznego. 2. 30 sekundowy spot powinien być dynamicznym skrótem filmu promocyjnego opisanego w pkt. B. 3. Spot reklamowy z możliwością wyboru narracji w menu startowym w wersji: j. polski lub j. angielski oraz z możliwością wyboru napisów (tłumaczenie narracji) w menu startowym w wersji: j. polski lub j. angielski. Przygotowanie i tłumaczenie narracji oraz wszystkich napisów na j. angielski leży po stronie Wykonawcy. 4. W przypadku animacji zawierającej napisy, będzie ona wykonana w 2 wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Wersja angielska wybierana będzie wraz z tłumaczeniem narracji w menu startowym. 5. Postprodukcja - montaż i udźwiękowienie spotu reklamowego. 6. Organizacja kolaudacji w siedzibie Zamawiającego i przedstawienie wersji spotu reklamowego. 7. Dokonanie ewentualnych korekt i przedstawienie ostatecznej wersji spotu reklamowego. 8. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu materiałów w formatach, umożliwiających ich powielanie na dowolnych nośnikach elektronicznych oraz umieszczenie w Internecie. 9. Spot reklamowy wykonany zostanie na nośniku DVD z menu startowym zawierającym: =wybór wersji językowej w formie napisów: polskie, angielskie =wybór wersji językowej w formie narracji: polski, angielski =start D. Materiały poligraficzne Zakres zamówienia obejmuje: a) Płyty DVD z prezentacją multimedialną zawierającą autostart =nakład: 1000 sztuk =nadruk na płycie DVD: pełny kolor =inne: nadruk na płycie DVD b) Okładki na płytę - rozkładana, z kieszenią na płytę DVD i wkładkę =format: 13cm x 13cm =nakład: 1000 sztuk =rodzaj i gramatura papieru: karton 240g/m2, =kolorystyka: 4+0 =uszlachetnianie: folia matowa+UV =inne: okładka lakierowana punktowo od strony zewnętrznej. c) Wkładki do okładki na płytę zawierające krótki opis oferty inwestycyjnej Zawiercia =format: 36 cm x 12 cm składana na 3 do formatu 12cm x 12cm =nakład: 1000 sztuk =rodzaj i gramatura papieru: papier 80 g/m2 =kolorystyka: 4+4 =inne: tekst w języku angielskim, grafika i zdjęcia po stronie Wykonawcy d) 2 rodzaje ulotki o mieście stanowiąca uzupełnienie do prezentacji multimedialnej =format: 44cm x 21cm, składana na 4 do formatu 11cm x 21cm =nakład: 1000 sztuk ulotki Zawiercie, Brama na Jurę oraz 1000 sztuk ulotki Zawiercie, Aktywny wypoczynek =rodzaj i gramatura papieru: papier kredowy matowy 170 g/m2 =kolorystyka: (4+4) pełny kolor =inne: ulotka wykonana w języku polskim, grafika i zdjęcia po stronie Wykonawcy. e) Etui na płyty DVD wykonane ze skóry z nadrukiem logo Zawiercia. =format: 16 cm x 15 cm x 3,5 cm, powierzchnia nadruku loga 3,5 cm x 1,7 cm, =nakład: 200 sztuk, =etui wykonane ze skóry, ozdobione płytka ze stali nierdzewnej, stanowiąca powierzchnię do nadruku loga, etui szyte podwójnym szwem z mocnej, jasnej nici, =w środku etui pokrycie mikrofibrą, =etui na minimum 12 płyt DVD. Wytyczne dla tworzenia linii kreacyjnej. 1. Cele zadania: xkształtowanie nowoczesnego wizerunku miasta Zawiercie jako miasta dobrych połączeń, xpowiększenie wiedzy na temat możliwości inwestycyjnych w mieście Zawiercie, xpowiększenie wiedzy na temat możliwości aktywnego wypoczynku w mieście i jego najbliższych okolicach, xprezentacja potencjału gospodarczego miasta xpozyskanie potencjalnych inwestorów 2. Grupa docelowa - krajowi i zagraniczni: potencjalni inwestorzy, deweloperzy, firmy konsultingowe, architekci, biznesmeni oraz mieszkańcy miasta. 3. Cel komunikacyjny: Zawiercie to miasto o atrakcyjnym potencjale gospodarczym, posiadające interesujące tereny inwestycyjne. Zawiercie to również miasto atrakcyjne turystycznie, oferujące wiele różnych form aktywnego wypoczynku dla wszystkich. Połączenie potencjału gospodarczego z możliwością aktywnego wypoczynku oraz dogodna lokalizacją sprawia, że Zawiercie jest miastem dobrych połączeń, gdzie w sposób płynny łaczą się cztery główne obszary życia: gospodarczy, społeczny, kulturaly i wypoczynkowy (turystyczny). 4. Koncepcja przewodnia w zadaniu (big idea): Zawiercie. Miasto dobrych połączeń opisana w Strategii Promocji Miasta Zawiercie na lata 2008-2009. 5. Należy zapewnić spójność strategiczno-merytoryczną, werbalną, audio i wizualną wszystkich narzędzi oraz środków wyrazu (zgodność z opracowaną linią kreacyjną całego przedmiotu zamówienia). 6. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zastosuje wszelkie wymagania graficzne i kolorystyczne określone w wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego (w wersji obowiązującej w dniu realizacji przedmiotu umowy). 7. Treści mające być zamieszczone w prezentacji multimedialnej i materiałach poligraficznych, o których mowa w pkt. A, D Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisywania umowy. Tłumaczenie wszystkich tekstów leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach