Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I WDROŻENIE APLIKACJI GEOINFORMATYCZNEJ ORAZ PRZYGOTOWANIE KONCEPCJI GRAFICZNYCH W RAMACH PROJEKTU OBEJMUJĄCEGO POGŁĘBIONE KONSULTACJE SPOŁECZNE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA MIASTA I GMINY BIECZ

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38340 Biecz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1
    38340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I WDROŻENIE APLIKACJI GEOINFORMATYCZNEJ ORAZ PRZYGOTOWANIE KONCEPCJI GRAFICZNYCH W RAMACH PROJEKTU OBEJMUJĄCEGO POGŁĘBIONE KONSULTACJE SPOŁECZNE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA MIASTA I GMINY BIECZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wdrożenie aplikacji geoinformatycznej oraz przygotowanie koncepcji graficznych: plakatów, ulotek, folderu informacyjno-edukacyjnego w ramach projektu obejmującego pogłębione konsultacje społeczne Miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta i gminy Biecz. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Wdrożenie aplikacji oraz przygotowanie koncepcji graficznych: plakatów, ulotek, folderu informacyjno-edukacyjnego objęte jest umową o powierzenie grantu zawartą pomiędzy Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej a Gminą Biecz w ramach projektu grantowego „Nowa jakość konsultacji społecznych w planowaniu przestrzennym” objętego umową POWR.02.19.00-00-00-KP28/15 zawartą pomiędzy Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej a Ministrem Rozwoju. 4. Działanie aplikacji oraz przygotowanie koncepcji graficznych: plakatów, ulotek, folderu informacyjno-edukacyjnego dostosowane będzie do poszczególnych etapów pogłębionych konsultacji społecznych w ramach pozyskanego przez Gminę Biecz grantu na przeprowadzenie pogłębionych konsultacji społecznych ww. miejscowych planów wykraczających poza wymogi nakładane na gminy na mocy przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Szczegółowe funkcjonowanie aplikacji zostało opisane w Indywidualnym planie konsultacji ww. miejscowych planów stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowe prawa i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia szczegółowo opisuje umowa - Istotne postanowienia umowy – zał. nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38221000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA, na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ , (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru –pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy). 4.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwany dalej „Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów” (jeżeli dotyczy). 5.OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie 3 dni, od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego – wykazu złożonych ofert: - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach