Przetargi.pl
Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa materiałów edukacyjnych do szkoły podstawowej w gminie Bądkowo

Gmina Bądkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-704 Bądkowo, ul. Włocławska 82
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 272 41 00 , fax. 54 272 40 54
  • Data zamieszczenia: 2014-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bądkowo
    ul. Włocławska 82 82
    87-704 Bądkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 272 41 00, fax. 54 272 40 54
    REGON: 91086642000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.badkowo.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa materiałów edukacyjnych do szkoły podstawowej w gminie Bądkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa materiałów edukacyjnych do szkoły podstawowej w gminie Bądkowo w ramach projektu systemowego PO KL 9.1.2 pn Indywidualizacja nauczania klas I-III szkół podstawowych kluczem do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy wykaz pomocy edukacyjnych oraz wykaz zajęć zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawa materiałów edukacyjnych. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu i pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej w gminie Bądkowo, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Dostawa zostanie zrealizowana w przeciągu 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Dostawy nastąpią bezpośrednio do siedziby szkoły, na koszt wykonawcy. Potwierdzenie dostawy nastąpi poprzez podpisanie przez uprawnionego pracownika szkoły protokołu odbioru. Pomoce edukacyjne przeznaczone będą dla dzieci ze szkoły podstawowej do prowadzenia zajęć edukacyjnych, powinny zatem posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w pełni bezpieczne dla dzieci. Wskazany przez zamawiającego opis przedmiotu zamówienia stanowi informację uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Wykonawca na podstawie poniższego opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ. Realizacja zajęć pozalekcyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć w podanym wymiarze godzin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą realizowane na terenie szkoły objętej projektem, Zamawiający zapewni sale dydaktyczne do realizacji zajęć. Wykonawca w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć w szkole, zawierający co najmniej: - terminy realizacji zajęć (dni, godziny) - nauczyciela prowadzącego - wykaz uczestników w grupie Harmonogram musi uwzględniać plan pracy szkoły, tj. plan zajęć uczniów, dostępność sal, harmonogram odwozów, oraz każdorazowo wymaga zatwierdzenie przez dyrektora szkoły. Wykonawca będzie miał obowiązek: - przygotowania programów poszczególnych zajęć uwzględniających indywidualną pracę z uczniem - prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin - prowadzenia dzienników zajęć (jednolite na wszystkie zajęcia) - prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia) - przeprowadzenia końcowych ocen uczestników zajęć uwzględniających postępy w zakresie tematycznym objętym danymi zajęciami Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 kwietnia 2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczyciel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 1700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych). 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami). 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w KBS Aleksandrów Kujawski O/Bądkowo o numerze: 11 9537 0000 0020 0107 2000 0014

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: B. Ilość szkół, w których wykonawca prowadził zajęcia z indywidualizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.badkowo.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach