Gmina Dobrzyca ogłasza przetarg
- Adres: 63-330 Dobrzyca, Rynek 14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7413013 , fax. 062 7413013
- Data zamieszczenia: 2012-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyca
Rynek 14 14
63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie
tel. 062 7413013, fax. 062 7413013
REGON: 00053861000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE DOBRZYCA W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. NOWOCZESNA EDUKACJA W GMINIE DOBRZYCA WSPÓŁFINANSOWANEGO Z PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, DZIAŁANIE 9.1. PODDZIAŁANIE 9.1.2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć w podanym wymiarze godzin w roku szkolnym 2012/2013: I. Szkoła Podstawowa w Dobrzycy: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 26 uczniów, 4 gr. x 30 h (45 min.) = 120 h (45 min.) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 10 uczniów, 2 gr. x 30 h (45 min.) = 60 h (45 min.) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 31 uczniów, 4 gr. x 30 h (60 min.) = 120 h (60 min.) zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 6 uczniów, 1 gr. x 30 h (60 min.) = 30 h (60 min.) gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 7 uczniów, 2 gr. x 30 h (60 min.) = 60 h (60 min.) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 20 uczniów, 3 gr. x 30 h (45 min.) = 90 h (45 min.) II. Szkoła Podstawowa w Sośnicy: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 6 uczniów, 3 gr. x 30 h (45 min.) = 90 h (45 min.) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 3 uczniów, 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 2 uczniów, 1 gr. x 30 h (60 min.) = 30 h (60 min.) gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 2 uczniów, 1 gr. x 30 h (60 min.) = 30 h (60 min.) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 11 uczniów, 2 gr. x 30 h (45 min.) = 60 h (45 min.) III. Szkoła Podstawowa w Galewie: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 5 uczniów, 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 uczniów, 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 3 uczniów, 1 gr. x 30 h (60 min.) = 30 h (60 min.) gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 15 uczniów, 3 gr. x 30 h (60 min.) = 90 h (60 min.) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 5 uczniów, 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) IV. Szkoła Podstawowa w Lutyni: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 4 uczniów, 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 7 uczniów, 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 7 uczniów, 1 gr. x 30 h (60 min.) = 30 h (60 min.) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 2 uczniów, 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) V. Szkoła Podstawowa w Koźmińcu: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 4 uczniów, 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 3 uczniów, 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 4 uczniów, 1 gr. x 30 h (60 min.) = 30 h (60 min.) gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 6 uczniów, 2 gr. x 30 h (60 min.) = 60 h (60 min.) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 6 uczniów, 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) VI. Szkoła Podstawowa w Karminie: zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 uczeń, 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 uczeń, 1 gr. x 30 h (45 min.) = 30 h (45 min.) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 3 uczniów, 30 h (60 min.) = 30 h (60 min.) ORAZ dostawy materiałów dydaktycznych, które zostały wyspecyfikowano w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-11 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAROCINIE
Dodano: 2016-02-10 - spawanie metodą MAG i TIG
Dodano: 2015-08-03 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie.
Dodano: 2015-07-07 - Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie
Dodano: 2015-07-03 - ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH POLEGAJĄCYCH NA ZORGANIZOWANIU I PRZEPROWADZENIU SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA DLA NAUCZYCIELI W RAMACH PROJEKTU PN.POWIAT TURECKI STAWIA NA EDUKACJĘ. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH POKL PRIORYTET III: WYSOKA JAKOŚĆ SYSTEMU OŚWIATY DZIAŁANIE 3.5 KOMPLEKSOWE WSPOMAGANIE ROZWOJU SZKÓŁ
Dodano: 2015-04-28 - Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli oraz na potrzeby sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów i nauczycieli w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim
Dodano: 2015-02-18 - Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń edukacyjnych w ramach Rocznego Planu Wspomagania w roku szkolnym 2015 w ramach projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Dodano: 2015-02-12 - PRZEPROWADZENIE OFERT DOSKONALENIA W RAMACH ROCZNYCH PLANÓW WSPOMAGANIA
Dodano: 2015-01-30 - przeprowadzenie zajęć warsztatowych IT w zarządzaniu w ramach projektu Starter Kariery realizowanego w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Dodano: 2015-01-16