Przetargi.pl
Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa materiałów edukacyjnych do szkół podstawowych (klasy I- III) na terenie Gminy Przemęt w ramach projektu pn. /Daj Szansę/ współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Przemęt ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5496071 , fax. 65 549 69 77
  • Data zamieszczenia: 2011-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
    ul. Jagiellońska 8 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5496071, fax. 65 549 69 77
    REGON: 41105079300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa materiałów edukacyjnych do szkół podstawowych (klasy I- III) na terenie Gminy Przemęt w ramach projektu pn. /Daj Szansę/ współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych (klasy I-III) na terenie gminy Przemęt, tj. w SP Biskupice, SP Kluczewo, SP Bucz, SP Przemęt, SP Kaszczor, SP Mochy, SP Radomierz oraz dostawa materiałów edukacyjnych do ww. placówek oświatowych, w ramach projektu pn. /DAJ SZANSĘ/ (POKL.09.01.02-30-083/11) współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce realizacji zamówienia- placówki oświatowe gminy Przemęt: SP Biskupice, SP Kluczewo, SP Bucz, SP Przemęt, SP Kaszczor, SP Mochy, SP Radomierz. Powyższą bazę lokalową zapewnia bezpłatnie Zamawiający. 1.We wszystkich SP na terenie gminy Przemęt w roku szkolnym 2011/2012 realizowane będą niżej wymienione zajęcia pozalekcyjne,w ilości godzin lekcyjnych [1 h=45 minut] zgodnych z poniższym zestawieniem: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: SP Biskupice- 60h, 6 osób, 2 gr. x 1h/tydz. SP Kluczewo- 60h, 14 osób, 2 gr. x 1 h/tydz. SP Bucz- 60h, 8 osób, 2 gr. x 1h/ tydz. SP Przemęt - 60h, 20 osób, 2 gr. x 1h/tydz. SP Kaszczor - 90h, 37 osób., 3 gr. x 1h/tydz. SP Mochy - 150h, 39 osób., 5 gr. x 1h/tydz. Razem: - 480 h zajęć. b) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: SP Biskupice- 30h, 3 os., 1 gr. x 1h/tydz. SP Kluczewo- 30h, 11 os., 1 gr. x 1h/tydz. SP Bucz- 30h, 5 os., 1 gr. x 1h/tydz. SP Przemęt - 30h, 10 os., 1 gr. x 1h/tydz. SP Kaszczor- 60h, 30 os., 2 gr. x 1h/tydz. Razem: - 180 h zajęć c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: SP Biskupice- 30h, 3 osoby, 1 gr. x 1h/tydz. SP Kluczewo - 30h, 20 osób, 1 gr. x 1h/tydz. SP Bucz - 60h, 6 osób, 2 gr. x 1h/tydz. SP Mochy- 60h, 30 osób, 2 gr. x 1h/tydz. Razem: - 180 h zajęć d) gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: SP Biskupice - 30h, 5 os., 1 gr. x 1h/tydz. SP Bucz - 60h, 14 os., 2 gr. x 1h/tydz. SP Przemęt - 30h, 12 os., 1 gr. x 1h/tydz. SP Kaszczor - 60h, 32 os., 2 gr. x 1h/tydz. SP Mochy - 60h, 52 os., 2 gr. x 1h/tydz. Razem: - 240 h zajęć e) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie zjawisk przyrodniczych: SP Radomierz - 90h, 15 os., 3 gr. x 1h/tydz. SP Biskupice - 60h, 7 os., 1 gr. x 2h/tydz. SP Kluczewo- 30h, 17 os., 1 gr. x 1h/tydz. SP Przemęt- 90h, 25 os., 3 gr. x 1h/tydz. SP Mochy- 120h, 28 os., 2 gr. x 2h/tydz. Razem: - 390 h zajęć f)zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie: SP Biskupice- 30h, 7 os., 1 gr. x 1h/tydz. SP Bucz- 30h, 5 os., 1 gr. x 1h/tydz. SP Kaszczor- 60h, 17 os., 2 gr. x 1h/tydz. SP Mochy- 120h, 20 os., 2 gr. x 1 h/tydz. Razem: - 240 h zajęć g) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych artystycznie (plastycznie, muzycznie): SP Radomierz- 90h, 13 os., 2 gr. X 1,5h/tydz. SP Kluczewo- 30h, 22 os., 1 gr. x 1h/tydz. SP Przemęt- 30h, 24 os., 1 gr. x 1h/tydz. SP Kaszczor- 60h, 27 os., 1 gr. x 2h/tydz. SP Mochy- 120h, 42 os., 2 gr. x 2h/tydz. Razem: 330 h zajęć. h) zajęcia szachowe: SP Bucz- 60h, 15 os., 1 gr. x 2h/tydz. Razem: 60 h zajęć. Zajęcia dydaktyczne będą realizowane w w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2012, na terenie wszystkich siedmiu szkół podstawowych w gminie. Grupy będą zróżnicowane pod względem poziomu, realizowane będą zarówno zajęcia wyrównawcze, jak i zajęcia na poziomie rozszerzonym dla uczniów szczególnie uzdolnionych. Zajęcia będą prowadzone przez kadrę legitymującą się wykształceniem wyższym kierunkowym, przygotowaniem pedagogicznym oraz min. 2-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi ze szkół podstawowych (klasy I- III nauczanie zintegrowane). Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć przy współpracy z dyrektorami placówek oświatowych. Harmonogram realizacji zajęć zawierał będzie w szczególności podział uczniów na grupy szkoleniowe, nazwy zajęć pozalekcyjnych wraz z datą i godziną, czas trwania zajęć. Wykonawca przy sporządzaniu harmonogramu musi uwzględnić fakt, że część uczniów będzie korzystać z kilku form wsparcia w wyniku zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb. Powyższy harmonogram musi zostać zaakceptowany przez wszystkich dyrektorów placówek oświatowych. Wykonawca będzie miał obowiązek: - przeprowadzenia wstępnych oraz końcowych testów wiedzy w ramach poszczególnych zajęć, przeprowadzenia programów indywidualizacji pracy z uczniem (raz na kwartał). - przeprowadzenia ankiet diagnostycznych na początku i po zakończeniu projektu (dla grup realizujących zajęcia na poziomie rozszerzonym), - przeprowadzenia testów diagnostycznych (raz na kwartał)- dla grup realizujących zajęcia wyrównawcze -prowadzenia rejestrów monitoringowych projektu ( na początku i po zakończeniu projektu), - prowadzenia dzienników zajęć ( jednolite wzory na wszystkie zajęcia), -prowadzenia imiennych list obecności(jednolite wzory na wszystkie zajęcia), - oznaczenia materiałów dydaktycznych oraz dokumentacji projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów współfinansowanych ze środków EFS. W okresie realizacji zamówienia oraz po zakończeniu zamówienia, Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego będzie miał obowiązek dostarczenia oryginałów ww dokumentów. 2. Wykonawca dostarczy do poszczególnych SP następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia- do dnia 21.11.2011. Pomoce dydaktyczne przeznaczone będą dla dzieci ze szkół podstawowych do prowadzenia zajęć edukacyjnych, ćwiczeń, rehabilitacji oraz zajęć ruchowych - powinny, zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. Wskazanie pochodzenia materiałów (w szczególności, marka, znak towarowy, producent) użyte w opisie przedmiotu zamówienia stanowią informacje uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Zastosowane nazwy producentów służą jedynie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się użycie produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne produktu wskazanego z nazwy handlowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Urząd Gminy Przemęt BS Wschowa oddział w Przemęcie 15 8669 0001 0042 0000 2000 0098 z dopiskiem: /Na realizację zajęć pozalekcyjnych oraz dostawę materiałów edukacyjnych do szkół podstawowych na terenie gminy Przemęt w ramach projektu DAJ SZANSĘ/. Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za prawidłowo wniesione, o ile przed upływem terminu do złożenia oferty kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium zaksięgowana zostanie na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu winno w swej treści zawierać wskazanie wszystkich wykonawców wspólnie się ubiegających wraz z podaniem ich nazw i siedzib

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/przemet/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach