Przetargi.pl
„Przygotowanie i realizacja szkoleń specjalistycznych z zakresu profilaktyki uzależnień w województwie mazowieckim wraz z obsługą logistyczną”.

Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska 80/82
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 016122452
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Polityki Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przygotowanie i realizacja szkoleń specjalistycznych z zakresu profilaktyki uzależnień w województwie mazowieckim wraz z obsługą logistyczną”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie i zrealizowanie 3 szkoleń pn.: „Wykorzystanie dialogu motywującego w profilaktyce uzależnień” wraz z obsługą logistyczną.Przygotowanie i zrealizowanie 2 szkoleń pn.: „Profilaktyka uzależnień w szkole” wraz z obsługą logistyczną.Przygotowanie i zrealizowanie 3 szkoleń pn.: „Przeciwdziałanie przemocy domowej związanej problemem alkoholowym” wraz z obsługą logistyczną.Przygotowanie i zrealizowanie 2 szkoleń pn.: „Komunikacja w rodzinie – metody pracy z rodziną/parą, w której istnieje problem uzależnień” wraz z obsługą logistyczną.Przygotowanie i zrealizowanie szkolenia pn.: „Lokalne programy profilaktyki uzależnień” wraz z obsługą logistyczną.Przygotowanie i zrealizowanie szkolenia pn.: „Pomoc dzieciom z FAS/FASD” wraz z obsługą logistycznąPrzygotowanie i zrealizowanie szkolenia pn.: „Praca z młodzieżą w świetlicy socjoterapeutycznej/środowiskowej” wraz z obsługą logistyczną.Przygotowanie i zrealizowanie 2 szkoleń pn.: „Zarządzanie sobą w stresie i zapobieganie wypaleniu zawodowemu u osób zawodowo zajmujących się profilaktyką lub terapią uzależnień” wraz z obsługą logistyczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki (dotyczy wszystkich części zamówienia):1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.4) zdolności zawodowej – Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował należycie minimum trzy usługi polegające na przygotowaniu i realizacji szkolenia z zakresu profilaktyki uzależnień dla co najmniej 20 osobowej grupy uczestników każde (mogą dotyczyć tej samej tematyki tylko różnych grup min. 20 osobowych).Wykaz zrealizowanych usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ.5) zdolności technicznej - Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:a) Część 1 - minimum dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia (maksimum pięcioma trenerami), z których każdy:- posiada wyższe wykształcenie II stopnia;- w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, zrealizował faktycznie szkolenia (w formie stacjonarnej i/lub w formie zdalnej) obejmujące co najmniej 50 godzin dydaktycznych z zakresu dialogu motywującego (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)b) Część 2 - minimum dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia (maksimum pięcioma trenerami), z których każdy:- posiada wyższe wykształcenie II stopnia;- w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, zrealizował faktycznie szkolenia (w formie stacjonarnej i/lub w formie zdalnej) obejmujące co najmniej 50 godzin dydaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień i/lub przeciwdziałania przemocy domowej (poprzednia nazwa: przemocy w rodzinie), (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)c) Część 3 - minimum dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia (maksimum pięcioma trenerami), z których każdy:- posiada wyższe wykształcenie II stopnia;- w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, zrealizował faktycznie szkolenia (w formie stacjonarnej i/lub w formie zdalnej) obejmujące co najmniej 50 godzin dydaktycznych z zakresu przemocy domowej (poprzednia nazwa: przemocy w rodzinie),(1 godzina dydaktyczna = 45 minut)d) Część 4 - minimum dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia (maksimum pięcioma trenerami), z których każdy:- posiada wyższe wykształcenie II stopnia;- w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, zrealizował faktycznie szkolenia (w formie stacjonarnej i/lub w formie zdalnej) obejmujące co najmniej 50 godzin dydaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień i/lub przeciwdziałania przemocy domowej (poprzednia nazwa: przemocy w rodzinie), (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)e) Część 5 - minimum dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia (maksimum pięcioma trenerami), z których każdy:- posiada wyższe wykształcenie II stopnia;- w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, zrealizował faktycznie szkolenia (w formie stacjonarnej i/lub w formie zdalnej) obejmujące co najmniej 50 godzin dydaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień, (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)f) Część 6 - minimum dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia (maksimum pięcioma trenerami), z których każdy:- posiada wyższe wykształcenie II stopnia;- w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, zrealizował faktycznie szkolenia (w formie stacjonarnej i/lub w formie zdalnej) obejmujące co najmniej 50 godzin dydaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)g) Część 7 - minimum dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia (maksimum pięcioma trenerami), z których każdy:- posiada wyższe wykształcenie II stopnia;- w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, zrealizował faktycznie szkolenia (w formie stacjonarnej i/lub w formie zdalnej) obejmujące co najmniej 50 godzin dydaktycznych z zakresu pracy w świetlicy socjoterapeutycznej lub świetlicy środowiskowej lub/i w zakresie socjoterapii, (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)- w ciągu ostatnich 5 lat, licząc od terminu składania ofert, przepracował minimum 3 lata w świetlicy socjoterapeutycznej/środowiskowej jako pracownik merytoryczny (doświadczenie zdobyte na podstawie zawartej umowy o prace czy umowy cywilnoprawnej).h) Część 8 - minimum dwoma trenerami zdolnymi do wykonania zamówienia (maksimum pięcioma trenerami), z których każdy:- posiada wyższe wykształcenie II stopnia;- w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, zrealizował faktycznie szkolenia (w formie stacjonarnej i/lub w formie zdalnej) obejmujące co najmniej 50 godzin dydaktycznych z zakresu stresu i wypalenia zawodowego (1 godzina dydaktyczna = 45 minut).UWAGA :Wszystkie wskazane w każdej części zamówienia osoby będą zobligowane do realizacji zamówienia zgodnie ze wskazaniem części do której zostały wpisane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do podania wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie, pod rygorem niedopuszczenia ich do realizacji zamówienia.Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6a-6h do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach