Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 71-441 Szczecin, ul. Niemierzyńska 17a
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 91 852 29 11 , fax. +48 91 433 60 53
- Data zamieszczenia: 2012-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny Sp. z o.o.
ul. Niemierzyńska 17a 17a
71-441 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. +48 91 852 29 11, fax. +48 91 433 60 53
REGON: 81210493000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spnt.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA SPÓJNEJ KAMPANII W LATACH 2012 - 2015 POLEGAJĄCEJ NA PRZEDSTAWIENIU KONCEPCJI I PRODUKCJI KAMPANII W MEDIACH REGIONALNYCH I OGÓLNOPOLSKICH Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA. ICT (B)USINESS TO(2) (E)DUCATION CZYLI MODERNIZACJA OFERTY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SZKÓŁ O PROFILU INFORMATYCZNYM W POWIĄZANIU Z POTRZEBAMI LOKALNEGO / REGIONALNEGO RYNKU PRACY W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę/Wykonawców następującej usługi w ramach realizacji projektu ICT (B)usiness to(2) (E)ducation czyli modernizacja oferty kształcenia zawodowego szkół o profilu informatycznym w powiązaniu z potrzebami lokalnego/ regionalnego rynku pracy realizowanego przez Szczeciński Park Naukowo - Technologiczny Sp. z o.o.: Przygotowanie i realizacja spójnej kampanii w latach 2012 - 2015 polegającej na przedstawieniu koncepcji i produkcji kampanii w mediach regionalnych i ogólnopolskich z podziałem na 2 zadania. Zadanie nr 1: Przygotowanie koncepcji produkcji spotu promującego, spotu upowszechniającego produkt finalny i strategię wdrażania produktu, spotu mającego na celu rekrutację nauczycieli na szkolenia specjalistyczne oraz ich emisji w radio. Wyprodukowane spoty radiowe odpowiadać będą niezbędnym parametrom technicznym, zgodnie ze wskazanymi danymi poszczególnych rozgłośni. Zadanie nr 2: Przygotowanie koncepcji kampanii medialnej poprzez opracowanie, przeprowadzenie wywiadów, ogłoszeń i artykułów w mediach drukowanych i internetowych o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim, mającym na celu promowanie projektu. Wywiady winny być przeprowadzone z: odbiorcami (nauczycielami), użytkownikami projektu (przedsiębiorcami, przedstawicielami szkół zawodowych, centrów doskonalenia nauczycieli, kuratorium, władz oświatowych), reprezentantami Szczecińskiego Parku Naukowo-Technologicznego, osobami lub podmiotami opiniotwórczymi mającymi wpływ na pozytywne upowszechnienie projektu i włączenie do głównego nurtu, z instytucjami pośredniczącymi, przedstawicielami instytucji branżowych i klastrów. Szczegółowe cele zamówienia: 1. Promocja i upowszechnienie głównego produktu finalnego projektu - modelu ICT Business to education czyli nowego modelu kształcenia polegającego na współpracy przedsiębiorców branży IT i nauczycieli szkół zawodowych o profilu informatycznym w oparciu o powstałą internetową platformą wiedzy i organizację szkoleń, warsztatów, paneli i seminariów. 2. Budowa świadomości konieczności podnoszenia kompetencji zawodowych nauczycieli przedmiotu informatyka szkół zawodowych w województwie zachodniopomorskim oraz na obszarze ogólnopolskim w celu poszerzenia oferty kształcenia. 3. Kreowanie postaw synergii nauki z biznesem. 4. Zwiększenie zainteresowania przedmiotem informatyka i zawodów informatycznych wśród uczennic szkół gimnazjalnych jak i nauczycielek. 5. Zwiększenie zainteresowania mediów tematem współpracy szkół zawodowych z przedsiębiorcami w oparciu o realne zapotrzebowanie rynku pracy. 6. Wsparcie rekrutacji uczestników projektu - nauczycieli na szkolenia specjalistyczne zgodnie z obowiązującym harmonogramem projektu. 7. Wszystkie elementy kampanii zgodne będą z wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 i zapisami Krajowej Instytucji Wspomagającej POKL a w szczególności z zasadami gender mainstreamingu i empowermentu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja oferty
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spnt.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej na terenie Powiatu Świdwińskiego w ramach projektu Równe szanse w zdrowiu - program profilaktyki i promocji zdrowia w Powiecie Świdwińskim
Dodano: 2016-03-29 - Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii informacyjno-promocyjnej na terenie województwa zachodniopomorskiego, promującej Oś I Osoby młode na rynku pracy Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
Dodano: 2015-09-30 - Przeprowadzenia kampanii Czyste ręce zdrowe zęby oraz przeprowadzenie szkoleń pracowników przedszkoli i placówek edukacyjnych w zakresie zasad zdrowego żywienia dzieci oraz higienizacji w ramach realizacji projektu Równe szanse w zdrowiu - program profilaktyki i promocji zdrowia w Powiecie Świdwińskim
Dodano: 2015-08-26 - Przeprowadzenie kampanii społecznej na terenie Powiatu Świdwińskiego w ramach projektu Równe szanse w zdrowiu - program profilaktyki i promocji zdrowia w Powiecie Świdwińskim
Dodano: 2015-05-28 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 207.000 euro na przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej Projektu zakupu pasażerskiego taboru kolejowego do obsługi połączeń międzywojewódzkich organizowanych przez Województwa: Lubuskie i Zachodniopomorskie.
Dodano: 2014-07-08 - Opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego
Dodano: 2013-06-20 - Realizacja kampanii społecznej dotyczącej ekonomii społecznej w ramach projektu Profesjonalne kadry - lepsze jutro II.
Dodano: 2013-06-14 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno- promocyjnej na terenie województwa zachodniopomorskiego promującą Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 22 grudnia 2013 r., okres emisji reklam: 2 września 2013 r. - 31 października 2013 r. Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia opisany jest w SIWZ w CZĘŚĆ III- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Dodano: 2013-06-07 - Stworzenie kampanii reklamowej gminy Rewal
Dodano: 2013-04-30 - Realizacja kampanii społecznej dotyczącej ekonomii społecznej w ramach projektu Profesjonalne kadry - lepsze jutro II
Dodano: 2013-03-11