Przetargi.pl
Przygotowanie i realizacja spektaklu Teatr Multimedialny Zamku Siewierskiego pn.: Komnata Natchnień oraz wykonanie i zmontowanie na jego podstawie filmu

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2010-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizacja spektaklu Teatr Multimedialny Zamku Siewierskiego pn.: Komnata Natchnień oraz wykonanie i zmontowanie na jego podstawie filmu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację spektaklu Teatr Multimedialny Zamku Siewierskiego pn.: Komnata Natchnień, którego pokaz odbędzie się w trakcie imprezy plenerowej oraz wykonanie i zmontowanie na jego podstawie filmu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Wykonanie na podstawie scenariusza scenografii, projektów kostiumów, plakatu promującego przedsięwzięcie oraz folderu zawierającego program spektaklu. b)Zatrudnienie wykonawców i obsługi spektaklu tj.: aktorów pierwszoplanowych i drugoplanowych, statystów, konnych bractw rycerskich oraz muzyków, baletu i chóru; po stronie Wykonawcy jest również zatrudnienie reżysera, scenografa, inspicjenta oraz innych osób niezbędnych dla prawidłowego wykonania umowy. c)Nagranie oprawy muzycznej do spektaklu obejmujące m.in. wykonanie aranżacji, zatrudnienie muzyków, którzy nagrają ścieżkę dźwiękową na podstawie zapisu nutowego muzyki będącej w posiadaniu Zamawiającego. d)Pokrycie kosztów związanych z obowiązkowymi płatnościami ZAiKS. e)Wykonanie kostiumów, dostarczenie i ustawienie scen, dostarczenie i zainstalowanie nagłośnienia, oświetlenia, projektorów i telebimów multimedialnych oraz kamer. f)Realizacja imprezy masowej obejmująca: zapewnienie ochrony, opieki i transportu medycznego, toalet oraz uzyskanie niezbędnych zezwoleń na jej organizację, zgodnie z wymogami ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych. g)Zapewnienie cateringu i zakwaterowania dla wykonawców i realizatorów oraz niezbędnych usług transportowych i obsługi techniczno-gospodarczej oraz wykonanie dokumentacji fotograficznej. h)Wyznaczenie osoby pełniącej funkcję producenta wykonawczego (menadżera projektu) będącego osobą do kontaktu i bieżącej koordynacji prac z Zamawiającym. i)Wykonanie filmów przewidzianych w scenariuszu wraz z niezbędnymi animacjami plastycznymi i komputerowymi, które będą wykorzystywane w trakcie spektaklu j)Nakręcenie i zmontowanie filmu na podstawie spektaklu i powielenie go na płytach DVD w ilości 3000 sztuk. k)Przeprowadzenie akcji promocyjno-reklamowej obejmującej stworzenie strony internetowej projektu, wykup reklamy medialnej, druk 3000 plakatów oraz 1000 egzemplarzy programu spektaklu. 4.Pozostałe warunki zlecenia: a)Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. b)Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o udostępniony przez Zamawiającego scenariusz - załącznik nr 2 do projektu umowy i muzykę (do zapoznania się w siedzibie Zamawiającego). c)Wykonawca zobowiązany będzie do spotkań koordynacyjnych z Zamawiającym odbywających się raz w miesiącu w celu omawiania i zatwierdzenia poszczególnych elementów wykonywanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaakceptuje poszczególne elementy przedmiotu zamówienia, co zostanie potwierdzone w formie pisemnej w protokołach spisanych ze spotkań koordynacyjnych. d)Z momentem odbioru przechodzą na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie oraz prawo do wyłącznej dystrybucji i eksploatacji wytworzonych produktów w każdej formie i z użyciem wszelkich środków technicznych bez konieczności zapłaty Wykonawcy dodatkowego wynagrodzenia zgodnie z § 2 projektu umowy. e)Wykonawca jest zobowiązany w terminie 7 dni od daty podpisania umowy do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji następujących załączników do umowy: kalkulacji cenowej - opracowanej na wzorze wg zał. nr 3 do projektu umowy oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego opracowanego wg załącznika nr 4 do projektu umowy. f)Zamawiający uzyskał dofinansowanie realizacji projektu Teatr Multimedialny Zamku Siewierskiego pn.: Komnata Natchnień z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet IV. Kultura, Działanie 4.3 Promocja kultury. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami i płatnościami będą dostosowane do wymogów Instytucji Zarządzającej RPO WSL. g)Warunki płatności: przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego poprzedzonej protokołem odbioru zatwierdzonym przez Zamawiającego na rachunek wskazany przez Wykonawcę. h)Dane pomocnicze do wykorzystania przez Wykonawcę: zapis nutowy muzyki do spektaklu oraz wniosek o dofinansowanie i studium wykonalności projektu do wglądu w siedzibie tutejszego Urzędu (pok. 38).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799521003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.bip.info.pl/ www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach