Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
- Data zamieszczenia: 2010-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
ul. Kościuszki 30 30
40-048 Katowice, woj. śląskie
tel. 0 32 757 33 61
REGON: 27685569600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA REKLAM INTERNETOWYCH ORAZ LISTÓW REKLAMOWYCH O CHARAKTERZE GEOTARGETOWYM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja reklam internetowych oraz listów reklamowych o charakterze geotargetowym w ramach portalu internetowego o zasięgu obejmującym co najmniej obszar województwa śląskiego i posiadającym pod jedną domeną zarówno portal informacyjny, jak i bezpłatne konta użytkowników poczty elektronicznej. Przesyłane informacje będą dotyczyć działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Nośnik elektroniczny - typu billboard - Format ekspozycji przynajmniej 750 x 200 px. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), zlokalizowany w głównych zakładkach tematycznych w ramach portalu (ograniczone w grupie wiadomości z zakresu: wiadomości, sport, biznes, moto, kobieta, pogoda, podróże, kultura, gospodarka), stronie głównej oraz/lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem ilości wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. - Kliknięcie na billboard musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia. - Minimalna liczba odsłon w ramach całej kampanii - nie mniej niż 500 000 (capping 3). - Minimalny czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika - uzależnione od liczby kliknięć na portalu (około dwa tygodnie). Cztery osobne tematy (w proporcjonalnej liczbie odsłon), podział czasowy do akceptacji Zamawiającego. - Projekt graficzny i wykonanie czterech eksponowanych billboardów uwzględniony w cenie usługi, - Wykonawca dostarczy do każdego z czterech billboardów po trzy projekty graficzne, z których Zamawiający wybiera po jednym. - Projekt graficzny każdego z billboardów musi zawierać co najmniej 1 zdjęcie tematycznie związane z rynkiem pracy i edukacją. - Wykonawca zapewnia ekspozycję czterech różnych billboardów (każdy nie mniej niż 125 000 odsłon). - Wszystkie wzory billboardów przed ekspozycją przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. Akceptacja Zamawiającego nastąpi do 3 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia emisji reklamy. - Oferta na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej zawierać musi informację obejmującą propozycje lokalizacji w ramach portalu, w których umieszczone będą billboardy (położenia w ramach poszczególnych proponowanych zakładek portalu), 2. Nośnik elektroniczny - List reklamowy - Wielkość listu minimum 45 kb. Nośnik wykonany w technologii html (wykonanie listu uwzględnione w cenie usługi - treść przekazana przez Zamawiającego), - List reklamowy musi zostać wysłany na skrzynki mailowe w ramach tego samego portalu internetowego, na którym zamieszczono billboard (jako uzupełnienie kampanii billboardowej - synchronizacja z kampanią billboardową), - List reklamowy może być dostarczony podczas kampanii tylko raz do danego konta e-mailowego, - Kliknięcie na odnośnik w liście musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia. - Minimalna liczba listów w ramach całej kampanii - 200 tysięcy (różne skrzynki mailowe podczas jednorazowej wysyłki każdego z czterech listów). Pojedynczy list wysyłany do przynajmniej 50 tysięcy odbiorców. - Projekt graficzny eksponowanych listów uwzględniony w cenie usługi. - Wykonawca zapewnia wysyłkę 4 różnych listów w proporcjonalnej liczbie odsłon (zsynchronizowane czasowo z kampanią billboardową). - Wszystkie wzory graficzne listów przed wysyłką przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. Akceptacja Zamawiającego nastąpi do 3 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia wysyłki. Uwagi ogólne do nośników elektronicznych: - Billboardy oraz listy reklamowe muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - Wykonanie projektu graficznego, koszt wszystkich materiałów źródłowych (w tym pozyskania zdjęć i grafik) wskazanych przez Zamawiającego muszą być uwzględnione w cenie usługi - Projekty graficzne przedstawione do akceptacji przez Zamawiającego, - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr. - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania wzorami graficznymi wyprodukowanych form reklamowych zamieszczanych na stronie internetowej Zamawiającego, - Zdjęcia i/lub grafiki użyte w zaprojektowaniu nośników muszą pochodzić wyłącznie z ogólnodostępnej (płatnej lub bezpłatnej) bazy zdjęć, np: istock, stockplus, bazafoto, photopay itd. - Kampania billboardowa zintegrowana czasowo z wysyłką listów reklamowych, - Termin emisji billboardów oraz wysyłki listów reklamowych ustalany zostanie między Zamawiającym i Wykonawcą na minimum 7 dni kalendarzowych przed emisją / wysyłką, - Billboardy oraz listy reklamowe wysyłane na skrzynki mailowe użytkowników w ramach jednego portalu internetowego, - Obowiązkowe dostarczenie przez Wykonawcę statystyk podsumowujących po zakończeniu każdego etapu (kampanii). Statystyki muszą być dostarczone w wersji elektronicznej oraz papierowej, podpisane przez Wykonawcę. Statystyki mają zawierać przynajmniej informację o ilościach wejść (kliknięć) użytkowników z województwa śląskiego oglądających reklamę billboardową podczas trwania kampanii oraz wysłanych listach reklamowych do śląskich użytkowników poczty e-mail na danym portalu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa publikowania ogłoszeń prasowych, kondolencji i nekrologów w prasie codziennej (dzienniku) w 2016 roku
Dodano: 2016-01-15 - Usługa publikowania ogłoszeń prasowych, kondolencji i nekrologów w prasie codziennej
Dodano: 2015-01-08 - Usługa publikowania ogłoszeń prasowych, kondolencji i nekrologów w prasie codziennej (dzienniku) w 2014 roku.
Dodano: 2014-01-10 - Wykonanie gadżetów reklamowych na potrzeby Urzędu Miasta Radlin wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem.
Dodano: 2013-12-10 - Wykonanie gadżetów reklamowych na potrzeby Urzędu Miasta Radlin wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego i rozładunkiem z podziałem na zadania
Dodano: 2013-11-28 - Promocja prasowa dla potrzeb projektu pn. Dynamizacja rozwoju społeczno-gospodarczego Radlina dzięki kompleksowej, międzynarodowej promocji terenów inwestycyjnych.
Dodano: 2013-08-28 - Promocja prasowa dla potrzeb projektu pn. Dynamizacja rozwoju społeczno - gospodarczego Radlina dzięki kompleksowej, międzynarodowej promocji terenów inwestycyjnych
Dodano: 2013-07-18 - WYKONANIE USŁUG, KTÓRYCH PRZEDMIOTEM JEST OPRACOWANIE I REALIZACJA KAMPANII PROMOCYJNEJ DLA PROJEKTU REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ MYSZKÓW PN. OGRANICZENIE NISKIEJ EMISJI POPRZEZ WYKORZYSTANIE ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W POSTACI INSTALACJI SOLARNYCH NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA
Dodano: 2013-07-09 - Zorganizowanie kampanii reklamowej w prasie, katalogach, magazynach, folderach o tematyce gospodarczej, inwestycyjnej, ekonomicznej i biznesowej
Dodano: 2013-07-02 - Usługa zaprojektowania i druku materiałów promocyjno- informacyjnych
Dodano: 2013-01-25