Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
- Data zamieszczenia: 2011-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
ul. Kościuszki 30 30
40-048 Katowice, woj. śląskie
tel. 0 32 757 33 61
REGON: 27685569600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorądu województwa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA REKLAM INTERNETOWYCH, LISTÓW REKLAMOWYCH O CHARAKTERZE GEOTARGETOWYM ORAZ ZEWNETRZNEJ KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - przygotowanie i realizacja reklam internetowych oraz listów reklamowych (billbordów) o charakterze geotargetowym w ramach co najmniej dwóch różnych informacyjnych portali internetowych o zasięgu obejmującym co najmniej obszar województwa śląskiego i posiadającym pod jedną domeną zarówno portal informacyjny jak i bezpłatne konta użytkowników poczty elektronicznej. Przesyłane informacje będą dotyczyć działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz - przygotowanie i realizacja zewnętrznej kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych (citylighty), promującej działania wdrażane przez WUP w Katowicach w ramach PO KL 1. Reklamy internetowe oraz listy reklamowe o charakterze geotargetowym 1.1. Nośnik elektroniczny - typu billboard - Format ekspozycji przynajmniej 750 x 200 px. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), zlokalizowany w głównych zakładkach tematycznych w ramach informacyjnych portali (ograniczone w grupie wiadomości z zakresu: wiadomości, sport, biznes, moto, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże (turystyka), kultura, gospodarka, edukacja), stronie głównej oraz/lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem ilości wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. - Kliknięcie na billboard musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia. - Minimalna liczba odsłon w ramach całej kampanii- łącznie nie mniej niż 600 000 (capping 3) na dwóch różnych informacyjnych portalach internetowych (nie mniej niż 300 000 odsłon na każdym portalu). - Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika uzależniony od liczby kliknięć na portalu, jednak nie dłużej niż cztery tygodnie. Cztery różne tematy w proporcjonalnej liczbie odsłon na każdym portalu, podział czasowy do akceptacji Zamawiającego. - Projekt graficzny i wykonanie czterech eksponowanych billboardów uwzględniony w cenie usługi, - Wykonawca dostarczy do każdego z czterech billboardów po trzy projekty graficzne, z których Zamawiający wybiera po jednym. - Projekt graficzny każdego z billboardów musi zawierać co najmniej 1 zdjęcie tematycznie związane z rynkiem pracy i edukacją. - Wykonawca uwzględnia w koszcie usługi możliwość przeprowadzenia profesjonalnej sesji fotograficznej, z której zdjęcia zostaną wykorzystane podczas projektu graficznego billboardów. Sesja zostanie przeprowadzona na terenie województwa śląskiego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. - Wykonawca zapewnia ekspozycję czterech różnych billboardów w proporcjonalnej liczbie odsłon w ramach każdego tematu (łącznie nie mniej niż 300 000 odsłon na każdym portalu). - Wszystkie wzory billboardów przed ekspozycją przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. Akceptacja Zamawiającego nastąpi do 5 dni roboczych od otrzymania materiałów od Wykonawcy. - Oferta na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej zawierać musi informację o portalach, na których Oferent zamierza przeprowadzić kampanię. Ponadto Wykonawca po zawarciu umowy przekaże informację obejmującą propozycje lokalizacji w ramach przedmiotowych portali, w których umieszczone będą billboardy (położenia w ramach poszczególnych proponowanych zakładek portalu). 1.2. Nośnik elektroniczny - List reklamowy - Wielkość listu minimum 45 kb. Nośnik wykonany w technologii html (wykonanie listu uwzględnione w cenie usługi - treść przekazana przez Zamawiającego), - List reklamowy musi zostać wysłany na skrzynki mailowe w ramach tego samego portalu internetowego, na którym zamieszczono billboard (jako uzupełnienie kampanii billboardowej - synchronizacja z kampanią billboardową), - List reklamowy w ramach jednego tematu może być dostarczony podczas kampanii tylko raz do danego konta e-mailowego, - Kliknięcie na odnośnik w liście musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia. - Minimalna liczba listów w ramach całej kampanii - 200 tysięcy (różne skrzynki mailowe podczas jednorazowej wysyłki każdego z czterech listów - po co najmniej 100 tysięcy listów w ramach każdego portalu). Pojedynczy list wysyłany do przynajmniej 50 tysięcy odbiorców z terenu województwa śląskiego, w ramach każdego tematu. Odbiorcy (konta e-mail) nie mogą się powtarzać w ramach każdego tematu. - Projekt graficzny eksponowanych listów pokrewny z billboardami. - Wykonawca zapewnia wysyłkę 4 różnych listów w proporcjonalnej liczbie (zbliżone czasowo w obydwu portalach). - Wszystkie wzory graficzne listów przed wysyłką przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. Akceptacja Zamawiającego nastąpi do 5 dni roboczych od otrzymania materiałów. 1.3. Uwagi ogólne do nośników elektronicznych: - Billboardy oraz listy reklamowe muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - Wykonanie projektu graficznego, koszt wszystkich materiałów źródłowych (w tym pozyskania zdjęć i grafik) wskazanych przez Zamawiającego muszą być uwzględnione w cenie usługi - Projekty graficzne przedstawione do akceptacji przez Zamawiającego, - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). - Kampania billboardowa zintegrowana czasowo z wysyłką listów reklamowych (w ramach pojedynczego portalu), - Termin emisji billboardów oraz wysyłki listów reklamowych ustalany zostanie między Zamawiającym i Wykonawcą na minimum 7 dni kalendarzowych przed emisją / wysyłką, kampania zsynchronizowana z ekspozycją na citylightach, o których mowa w punkcie 2. - Obowiązkowe dostarczenie przez Wykonawcę statystyk podsumowujących w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu każdego etapu kampanii. Statystyki muszą być dostarczone w wersji elektronicznej oraz papierowej, podpisanej przez Wykonawcę. Statystyki mają zawierać przynajmniej informację o ilościach wejść (kliknięć) użytkowników z województwa śląskiego oglądających reklamę billboardową podczas trwania kampanii oraz wysłanych listach reklamowych do użytkowników (z obszaru województwa śląskiego) poczty e-mail na danym portalu. Statystyki opisane osobno dla każdego z dwóch portali internetowych. 2. Nośnik wielkoformatowy typu citylight 2.1. Opis nośnika - Nośnik o formacie ekspozycji zbliżonym do 1,2 x 1,8 m +/- 7%. Nośnik podświetlany, zlokalizowany w ścisłych centrach miast województwa śląskiego, w ich najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach (pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe, itp.), również jako element wiaty przystankowej, obudowy przejść podziemnych, nośnik wolnostojący lub naścienny. - Minimalna liczba nośników - 200, - Liczba nośników - 200, w tym co najmniej: - jeden w 10 spośród 19 miast na prawach powiatu (tj. Katowice, Bielsko-Biała, Bytom, Chorzów, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Rybnik, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze, Żory), - jeden w 9 spośród 17 miast stolic powiatów ziemskich (tj. powiat będziński - Będzin, powiat bielski- Bielsko-Biała, powiat bieruńsko-lędziński- Bieruń, powiat cieszyński-Cieszyn, powiat częstochowski-Częstochowa, powiat gliwicki-Gliwice, powiat kłobucki- Kłobuck, powiat lubliniecki-Lubliniec, powiat mikołowski-Mikołów, powiat myszkowski-Myszków, powiat pszczyński-Pszczyna, powiat raciborski-Racibórz, powiat rybnicki-Rybnik, powiat tarnogórski-tarnowskie Góry, powiat wodzisławski-Wodzisław Śląski, powiat zawierciański-Zawiercie, powiat żywiecki-Żywiec). W przypadku, gdy Wykonawca będzie chciał eksponować citylighty w miastach będących jednocześnie powiatem grodzkim oraz pełniących funkcję stolicy powiatu ziemskiego, należy zapewnić w nich ekspozycję co najmniej dwóch citylightów. - Minimalny czas nieprzerwanej ekspozycji na danym nośniku - dwa tygodnie (zsynchronizowana z kampanią geotargetową). 2.2. Uwagi ogólne do nośników wielkoformatowych - Citylighty muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Projekt graficzny pokrewny z określonym w punkcie 1.1. Wykonanie projektu graficznego, koszt wszystkich materiałów źródłowych (w tym pozyskania zdjęć i grafik) wskazanych przez Zamawiającego muszą być uwzględnione w cenie usługi - Projekty graficzne plakatów przedstawione do akceptacji przez Zamawiającego. Akceptacja nastąpi w terminie 5 dni roboczych od otrzymania projektu graficznego. - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). - W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia: a) podziału nośników na poszczególne miasta woj. ślaskiego, b) propozycje punktów, w których umieszczone będą nośniki (np.: ulica, przystanek, przejście podziemne, ściana budynku). - Wykonawca dostarczy Zamawiającemu również przed publiczną ekspozycją citylightów wydrukowanych plakatów o rozmiarze 84 x 59 cm (do tzw. potykaczy) w ilości 4 sztuk (po jednym z każdego rodzaju). - Termin ekspozycji citylightów zsynchronizowany z kampanią geotargetową, o której mowa w punkcie 1 - Wykonawca ponadto zobowiązany jest do dostarczenia w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu ekspozycji: a) podpisanego przez Wnioskodawcę zestawienia eksponowanych citilightów, z wyszczególnieniem dokładnej lokalizacji każdego z nich i czasu ekspozycji, b) zapisanych na płycie DVD/CD zdjęć każdego z eksponowanych citylightów wykonanych w taki miejscu aby możliwa była jednoznaczna identyfikacja każdego z citylightów (zgodnie z zestawieniem wskazanym w punkcie a). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja miasta Częstochowy poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną
Dodano: 2016-03-18 - Promocja miasta poprzez sport - żużel: Promocja Częstochowy poprzez żużlową drużynę ligową, biorącą udział w rozgrywkach Polskiej Ligi Żużlowej, organizowanych przez Polski Związek Motorowy oraz podczas innych ogólnopolskich i międzynarodowych zawodów żużlowych
Dodano: 2016-03-14 - Organizacja i promocja plenerowej imprezy masowej dla minimum 5000 osób, o charakterze artystyczno-edukacyjnym, w dniu 8 maja 2016 r. w Parku Śląskim w Chorzowie jako wydarzenie inaugurujące Dni Otwarte Funduszy Europejskich w regionie
Dodano: 2016-02-18 - Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA oraz podczas organizacji lub/i udziału w zawodach międzynarodowych i ogólnopolskich.
Dodano: 2016-02-09 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych
Dodano: 2015-11-20 - Zaplanowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych w związku z realizacją konkursu kulinarnego CHORZOWSKIE SMAKI 2015 określone jako zaprojektowanie, przygotowanie, wykonanie i zarządzanie przebiegiem kampanii w ścisłej współpracy z Zamawiającym
Dodano: 2015-08-27 - Usługa w zakresie promocji polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu konkursu pn. Różni, ale Równi!
Dodano: 2015-06-25 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport - promocja poprzez piłkę nożną: Promocja Częstochowy poprzez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej, w których udział bierze minimum 15 drużyn w jednej grupie oraz innych zawodach ogólnopolskich z udziałem ww. drużyny
Dodano: 2015-04-13 - Działania informujące i promujące Projekt pn. Zmiana systemu napowietrzania reaktorów biologicznych eksploatowanych na oczyszczalni ścieków Centralna w Bytomiu
Dodano: 2015-04-01 - Realizacja zadania pn.: Promocja miasta poprzez sport: Promocja Częstochowy poprzez zespół ekstraklasy piłki siatkowej mężczyzn, biorący udział w rozgrywkach organizowanych przez Profesjonalną Ligę Piłki Siatkowej SA
Dodano: 2015-03-09