Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA REKLAM EKSPONOWANYCH NA NOŚNIKACH TYPU CITYLIGHT ORAZ ZAPROJEKTOWANIE, NADRUK I DOSTAWA ROLL-BANERÓW NA POTRZEBY PROJEKTU PROMOCJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2010-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA REKLAM EKSPONOWANYCH NA NOŚNIKACH TYPU CITYLIGHT ORAZ ZAPROJEKTOWANIE, NADRUK I DOSTAWA ROLL-BANERÓW NA POTRZEBY PROJEKTU PROMOCJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu graficznego, przygotowanie i realizacja reklam (plakatów) eksponowanych na nośnikach wielkoformatowych typu citylight oraz zaprojektowanie, nadruk i dostawa roll-banerów na potrzeby projektu Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim. Część I - Citylighty 1) Nośnik typu citylight o formacie ekspozycji 1,2 x 1,8 m (+- 10%) Nośnik podświetlany, zlokalizowany w miastach województwa śląskiego w ich najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach (pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe), również jako element wiaty przystankowej, obudowy przejść podziemnych, nośnik wolnostojący lub naścienny. 2) Liczba nośników - 200, w tym co najmniej: - jeden w 10 spośród 19 miast na prawach powiatu (tj. Katowice, Bielsko-Biała, Bytom, Chorzów, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Rybnik, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze, Żory), - jeden w 9 spośród 17 miast stolic powiatów ziemskich (tj. powiat będziński - Będzin, powiat bielski- Bielsko-Biała, powiat bieruńsko-lędziński- Bieruń, powiat cieszyński-Cieszyn, powiat częstochowski-Częstochowa, powiat gliwicki-Gliwice, powiat kłobucki- Kłobuck, powiat lubliniecki-Lubliniec, powiat mikołowski-Mikołów, powiat myszkowski-Myszków, powiat pszczyński-Pszczyna, powiat raciborski-Racibórz, powiat rybnicki-Rybnik, powiat tarnogórski-Tarnowskie Góry, powiat wodzisławski-Wodzisław Śląski, powiat zawierciański-Zawiercie, powiat żywiecki-Żywiec). . W przypadku gdy Wykonawca będzie chciał eksponować citytlighty w miastach będących jednocześnie powiatem grodzkim oraz pełniących funkcję stolicy powiatu ziemskiego, należy zapewnić w nich ekspozycje co najmniej dwóch citylightów. 3) Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika - dwa tygodnie. 4) Projekt graficzny eksponowanych reklam (plakatów) uwzględniony w cenie usługi. Wykonawca musi dysponować bazą zdjęć i grafik, którą można wykorzystać przy opracowywaniu projektu graficznego plakatu oraz uwzględnić w cenie usługi możliwość realizacji sesji fotograficznej, z której zdjęcia zostaną wykorzystane podczas projektowania eksponowanych plakatów. 5) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawo do dysponowania i przerabiania projektów graficznych oraz zdjęć wykonywanych w trakcie sesji fotograficznej, realizowanej na potrzeby projektu. 6) Wykonawca zapewnia ekspozycję czterech różnych wzorów reklam (plakatów), w proporcjonalnej liczbie. 7) Wszystkie wzory plakatów przed drukiem przedstawione zostaną do akceptacji Zamawiającemu, który dokona akceptacji w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania. 8) Na etapie projektowania plakatów Wykonawca przedstawia Zamawiającemu do akceptacji dwa różne projekty jednego plakatu, z których Zamawiający wybierze jeden. W sumie Zamawiający otrzymuje od Wykonawcy 8 projektów plakatów,z których 4 wybierze do realizacji. 9) Wykonawca dostarcza Zamawiającemu zdjęcia ze zrealizowanej ekspozycji Citylightów w terminie 7 dni roboczych od zakończenia ekspozycji. Opisane zdjęcia (miasto oraz ulica) muszą być dostarczone na płycie CD oraz w postaci kolorowych wydruków. 10) Wykonawca dostarcza Zamawiającemu po 2 plakaty z każdego eksponowanego wzoru (łącznie 8 plakatów) w terminie 7 dni roboczych po zakończonej ekspozycji. 11) Oferta na przygotowanie i realizację zewnętrznej kampanii reklamowej zawierać musi media plan, obejmujący co najmniej: a) propozycje formatu i typu nośników reklamowych, uwzględniających wyłącznie citylighty, b) podział nośników na poszczególne miasta, z uwzględnieniem minimalnych wymagań Zamawiającego. Uwagi ogólne: - Plakaty reklamowe eksponowane na nośnikach typu citylight muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej projektu www.przedsiebiorczość.wup-katowice.pl, zastosowanymi zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Informacja o współfinansowaniu wraz z logotypami musi zajmować co najmniej 15 % powierzchni plakatu (citylightu) . Część II - Roll-banery 1. Wymiary 200 cm x 100 cm, podstawa - aluminiowa kaseta z podwójnym mechanizmem zwijającym, kolor srebrny, 1 aluminiowy maszt; zestaw wyposażony w torbę transportową czarną. Nadruk na nośniku 4+0, na tkaninie powlekanej PCV. Projekt graficzny uwzględniony w cenie do akceptacji Zamawiającego. 2. Liczba roll-banerów- 2 sztuki. 3. Wykonawca musi dysponować bazą zdjęć i grafik, którą można wykorzystać przy opracowywaniu projektu graficznego roll-banerów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt roll-banerów do siedziby Zamawiającego w terminie 21 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przy czym Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt graficzny w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, a Zamawiający naniesie ewentualne uwagi do projektu w terminie 3 dni roboczych od dnia przedstawienia projektu przez Wykonawcę. Uwagi ogólne: - Roll - banery muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej projektu www.przedsiebiorczość.wup-katowice.pl, zastosowanymi zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Informacja o współfinansowaniu wraz z logotypami musi zajmować co najmniej 15 % powierzchni roll - baneru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wpłacili wadium w wysokości : w części I : 3 160,00 złotych (trzy tysiące sto sześćdziesiąt złotych 00/100); w części II Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium. Wadium w formie pieniądza należy wpłacać na konto Zamawiającego prowadzone w GETIN Bank S.A. II ODDZIAŁ W KATOWICACH: nr 52 1560 0013 2367 0237 0105 0001. Wadium w pozostałych formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kościuszki 30, III piętro, pok. 352 - KANCELARIA, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 8 września 2010 roku, do godz. 10:00. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie będzie decydować data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium: - wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 17.7, - niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy. - Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, a toczyło się postępowanie odwoławcze i w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - ponowne wniesienie wadium nastąpi w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach