Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej w środkach komunikacji publicznej, promującej działania wdrażane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1.Niniejsza kampania obejmować będzie przygotowanie, wykonanie i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Plakaty wewnątrz komunikacji publicznej -Przygotowanie, wykonanie i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego -Miejsce ekspozycji plakatów: - w autobusach, tramwajach oraz trolejbusach komunikacji publicznej kursujących w co najmniej 15 spośród 19 miast na prawach powiatu (Bielsko-Biała, Bytom, Chorzów, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Katowice, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Rybnik, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze, Żory), w tym obligatoryjnie w każdym z 8 miast będących stolicami podregionów (Bielsko-Biała, Bytom, Częstochowa, Gliwice, Katowice, Rybnik, Sosnowiec, Tychy); ostateczna lokalizacja do akceptacji Zamawiającego; Rodzaj i format reklam: - plakat A4, - papier błyszczący, - gramatura papieru co najmniej 130 g, - plakaty w pełnym kolorze,. Liczba plakatów - łącznie 600. Ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj, trolejbus) do akceptacji Zamawiającego; -Łącznie eksponowane będą 4 różne plakaty (każdy w innym zakresie tematycznym i szacie graficznej), po 150 plakatów w każdym rodzaju. -Każdy plakat będzie eksponowany wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. -Plakaty eksponowane w odpowiedniej ramce zainstalowanej wewnątrz autobusu, tramwaju, trolejbusu lub przyklejone folią pokrywająca powierzchnie całego plakatu. -Plakaty umieszczone w miejscu dobrze widocznym dla pasażerów znajdujących się wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. -Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe więcej niż jednego plakatu. -Okres ekspozycji reklamy wewnętrznej nieprzerwanie od 01.10.2013 r. do 31.10.2013 r. -Usługa obejmie również montaż i demontaż plakatów oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii. -Wszystkie plakaty oznaczone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. -Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwych do wykorzystania podczas projektowania plakatów. W cenie należy również uwzględnić możliwość realizacji sesji fotograficznej na terenie województwa śląskiego, z której zdjęcia zostaną wykorzystane do opracowania projektów plakatów. -Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 14 dni roboczych od zawarcia umowy co najmniej 2 różne projekty przypadających na każdy z 4 eksponowanych plakatów, z których Zamawiający dokona wyboru jednego wzoru dla każdej z nich, w terminie 4 dni roboczych.. -Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). -Koszt zaprojektowania i wykonania eksponowanych reklam uwzględniony w cenie usługi. -Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego 8 plakatów (po 2 z każdego wzoru) po zrealizowanej kampanii. -Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu po zakończeniu kampanii: a) Papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia wyeksponowanych plakatów w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował), b) Zapisanych na płycie DVD,CD zdjęć każdego z wyeksponowanych planktów wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi). c) Pisemnych oświadczeń przedsiębiorstw komunikacyjnych. W treści oświadczeń musi znajdować się informacja na temat: - faktycznej ekspozycji plakatów w środku komunikacji danego przedsiębiorstwa, - ilość autobusów lub trolejbusów lub tramwajów w których zostały umieszczone plakaty, - numery linii ww. pojazdów. Oświadczenia muszą być przedstawione w oryginale.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach