Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH TYPU CITYLIGHT ORAZ NA PORTALACH INTERNETOWYCH I W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2014-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ NA NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH TYPU CITYLIGHT ORAZ NA PORTALACH INTERNETOWYCH I W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizację kampanii reklamowej na nośnikach wielkoformatowych typu citylight oraz na portalach internetowych i w środkach komunikacji publicznej, której celem jest promocja efektów działań dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego w aspekcie zadań Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w perspektywie finansowej 2007-2013 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Opis części zamówienia: 2.1 REKLAMA NA NOŚNIKACH CITYLIGHT Nośnik wolnostojący lub naścienny (może być podświetlany) o formacie ekspozycji: 120 cm x 180 cm (+ - 10% każdy wymiar), zlokalizowany w miastach województwa śląskiego - w ich najbardziej atrakcyjnych, najbardziej ruchliwych miejscach np. (pasaże handlowe, deptaki, dworce kolejowe, również jako element wiaty przystankowej, obudowy przejść podziemnych) Liczba nośników: 90 sztuk Czas ekspozycji: nieprzerwanie 4 tygodnie w terminie 17.11.2014 r. - 15.12.2014 r. Wykonawca zapewnia ekspozycję 1 wzoru plakatów Nośniki zlokalizowane w miastach województwa śląskiego, w tym minimum jeden nośnik w co najmniej dziesięciu różnych miastach województwa. Przed publiczną ekspozycją citylightów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wydrukowane plakaty w rozmiarze 84 x 59 cm (do tzw. potykaczy) w ilości 4 sztuk W cenie należy uwzględnić: najem nośnika, koszt zaprojektowania i wydruku plakatów, montaż plakatów oraz ich demontaż po zakończonej kampanii, inne koszty związane z realizacją opisanego zamówienia. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: a) papierowej wersji podpisanego przez Wnioskodawcę zestawienia eksponowanych citilightów, z wyszczególnieniem dokładnej lokalizacji każdego z nich i czasu ekspozycji, b) zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z eksponowanych citylightów wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była jednoznaczna identyfikacja w terenie każdego z citylightów. Plakaty zawierać będą kod QR z danymi teleadresowymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, adres strony internetowej: efs.wup-katowice.pl lub odnośnikiem do innych danych ze strony WUP - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie projektowania plakatów. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwymi do wykorzystania podczas projektowania wszystkich form graficznych. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: a) podział nośników na poszczególne miasta województwa śląskiego, b) propozycje punktów, w których zlokalizowane będą nośniki (np. ulica, przystanek, przejście podziemne, ściana budynku). 2.2 REKLAMA NA PORTALACH INTERNETOWYCH 2.2.1 Nośniki elektroniczne - typu billboard (double billboard) oraz boks śródtekstowy Formy ekspozycji : a) Billboard (double billboard) przynajmniej 750 na 200 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się na górze strony, wycentrowany pod nagłówkiem strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portalu (ograniczonych w grupie informacji z zakresu: wiadomości, sport, biznes, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja), na stronie głównej oraz/lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem liczby wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. b) Boks śródtekstowy przynajmniej 300 na 250 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się w środku artykułu lub w prawej kolumnie strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portalu (ograniczone w grupie informacji z zakresu np. wiadomości, sport, biznes, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz-lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem ilości wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. Kliknięcie na nośniki musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia. Emisja na dwóch informacyjnych portalach internetowych o zasięgu min. krajowym, których tematyka gwarantuje ich liczne odwiedzanie przez mieszkańców województwa śląskiego; portal musi znajdować się wśród pierwszych dziesięciu portali w aktualnym rankingu ( maj 2014) Megapanel PBI-Gemius w kategorii informacje i publicystyka, uszeregowanych malejąco według wartości odsłony krajowe ogółem. Billboard powinien pojawiać się w głównych zakładkach tematycznych każdego z portali (ograniczonych do informacji z zakresu: sport, biznes, moto, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz-lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych zakładkach portalu; zakładki tematyczne każdorazowo do akceptacji przez zamawiającego. Ekspozycja billboardów oraz boksów śródtekstowych targetowana geograficznie do użytkowników Internetu zamieszkujących obszar województwa śląskiego (na podstawie adresów IP) Emitowany będzie jeden wzór boksu śródtekstowego i jeden wzór billboardu Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika uzależniony od liczby odsłon na portalu, jednak nie dłuższy niż cztery tygodnie w terminie od 17.11-15.12.2014r. Podział czasowy do akceptacji Zamawiającego. Oferta na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej zawierać musi informację o portalach, na których Wykonawca zamierza przeprowadzić kampanię. 2.2.2 Nośnik elektroniczny - List reklamowy Wielkość listu minimum 40 kb. Nośnik wykonany w technologii html (projekt wykonania listu uwzględniony w cenie usługi - treść przekazana przez Zamawiającego). List reklamowy musi zostać wysłany na skrzynki mailowe użytkowników bezpłatnych kont pocztowych w ramach tych samych portali internetowych, na których zamieszczono billboardy oraz boksy śródtekstowe (jako uzupełnienie powyższej kampanii). Użytkownik poczty musi być mieszkańcem województwa śląskiego w grupie wiekowej 18-64 (identyfikacja na podstawie informacji podanych przez użytkownika podczas rejestracji konta). List reklamowy może być dostarczony podczas kampanii tylko raz do danego konta e-mailowego. Wysyłany będzie jeden wzór listu Wykonawca zapewnia wysyłkę listów w proporcjonalnej liczbie na 2 portalach informacyjnych tzn. po 200 000 wysyłek na każdym z portali, łącznie 400 000 Kliknięcie na odnośnik w liście musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną przez Zamawiającego podczas realizacji zamówienia. 2.2.3 Uwagi ogólne do nośników elektronicznych: Wykonawca zapewni równomierne rozmieszczenie reklam na 2 portalach informacyjnych tzn. - Billboard -double billboard) (po 150 000 odsłon na każdym z portali, łącznie 300 000) - Boks śródtekstowy (po 150 000 odsłon na każdym z portali, łącznie 300 000) - List reklamowy mailling po 200 000 wysyłek na każdym z portali, łącznie 400 000 Termin emisji billboardów i boksów śródtekstowych oraz wysyłki listów reklamowych ustalony zostanie między Zamawiającym i Wykonawcą na min. 7 dni kalendarzowych przed emisją-wysyłką. Kampania na portalu zintegrowana czasowo z wysyłką listów reklamowych. Obowiązkowe dostarczenie przez Wykonawcę statystyk podsumowujących po zakończeniu każdego etapu kampanii. Statystyki muszą być dostarczone w wersji elektronicznej oraz papierowej, podpisanej przez Wykonawcę. Statystyki mają zawierać przynajmniej informację o liczbach wejść (kliknięć) użytkowników z województwa śląskiego oglądających reklamę na portalu podczas trwania kampanii oraz o liczbie wysłanych listów reklamowych do użytkowników poczty e-mail z terenu województwa śląskiego. Przedstawienie podpisanych statystyk w wersji papierowej jest podstawą do stwierdzenia wykonania usługi i zapłaty za nią. 2.3 REKLAMA W KOMUNIKACJ MIEJSKIEJ 2.3.1 Plakaty wewnątrz komunikacji miejskiej Przygotowanie, wykonanie i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego Miejsce ekspozycji plakatów: W autobusach i-lub tramwajach i-lub trolejbusach komunikacji publicznej kursujących w co najmniej 3 różnych miastach województwa śląskiego; ostateczna lokalizacja do akceptacji Zamawiającego. Plakaty eksponowane będą w 250 autobusach i-lub trolejbusach i-lub tramwajach przez cały okres trwania kampanii. Rodzaj i format reklam: - plakat A4 lub A3 (w zależności od standardu wielkości plakatu umieszczanego w pojeździe, który obowiązuje u danego operatora), - papier błyszczący, - gramatura papieru co najmniej 130 g, - plakaty w pełnym kolorze (4+0) Liczba plakatów - łącznie 250. Ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj, trolejbus) do akceptacji Zamawiającego. Plakaty zawierać będą kod QR z danymi teleadresowymi Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, adres strony internetowej: efs.wup-katowice.pl lub odnośnikiem do innych danych ze strony WUP - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie projektowania plakatów. Łącznie eksponowany będzie 1 rodzaj tematyczny plakatu. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału wytypowanych zajezdni obsługujących poszczególne miasta. Każdy plakat będzie eksponowany wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe więcej niż jednego plakatu. Plakaty eksponowane w odpowiedniej ramce zainstalowanej wewnątrz autobusu, tramwaju, trolejbusu lub przyklejone folią pokrywająca powierzchnię całego plakatu. Plakaty umieszczone w miejscu dobrze widocznym dla pasażerów znajdujących się wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Okres ekspozycji reklamy wewnętrznej nieprzerwanie od 17.11.2014 r. do 15.12.2014 r. Usługa obejmie również montaż i demontaż plakatów oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwych do wykorzystania podczas projektowania plakatów. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego 4 plakaty po zrealizowanej kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu po zakończeniu kampanii: a) papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia wyeksponowanych plakatów w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował); b) zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z wyeksponowanych plakatów wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi) c) pisemnych oświadczeń przedsiębiorstw komunikacyjnych, w treści których musi znajdować się informacja na temat: - faktycznej ekspozycji plakatów w środku komunikacji danego przedsiębiorstwa; - liczba autobusów lub trolejbusów lub tramwajów, w których zostały umieszczone plakaty; - numery linii ww. pojazdów. Oświadczenia muszą być przedstawione w oryginale. 2.3.2 Reklama Fullback (cały tył autobusu) druk, miesięczna ekspozycja, montaż i demontaż reklam w autobusach komunikacji miejskiej w postaci oklejenia 70 autobusów w wersji fullback - busback (cały tył autobusu) kursujących na terenie wszystkich miast województwa śląskiego. Wspólne wymagania dla wszystkich form reklamy: czas ekspozycji - emisji: 17.11.2014r. do 15.12.2014r. kampania w internecie oraz na citylightach i w środkach komunikacji publicznej zsynchronizowana czasowo. wykonanie projektów graficznych, koszt nabycia praw do wszystkich materiałów wykorzystanych w projekcie przez Wykonawcę, musi być uwzględniony w cenie usługi wydruk plakatów (citylighty i kom.publiczna) uwzględniony w cenie usługi. projekt graficzny powinien być spójny dla wszystkich form reklamy, projekty powinny korespondować ze sobą wizualnie (zawierać pokrewne elementy, ale nie mogą być identyczne, dopuszcza się jednak możliwość, że Zamawiający zdecyduje, aby projekt był jednakowy dla wszystkich form reklamy). Wykonawca dostarczy minimum 3 propozycje graficzne dla każdego nośnika reklamy (wymienionego w pkt. 2.1, 2.2, 2.3) do akceptacji Zamawiającemu w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. wszystkie projekty graficzne muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dane teleadresowe wraz z adresem strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy. Oznaczenie publikacji zastosowane zgodnie z aktualnym dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwymi do wykorzystania podczas projektowania wszystkich form graficznych. W cenie należy również uwzględnić możliwość realizacji sesji fotograficznej na terenie województwa śląskiego, z której zdjęcia zostaną wykorzystane do opracowania projektów form graficznych. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Wykonawca przekaże również wersję edytowalną projektów graficznych (pliki źródłowe), które umożliwią Zamawiającemu adaptację projektu do innych formatów reklamy. Zamawiający dokona jedynie niezbędnych, technicznych zmian w projekcie, nie naruszając tym samym istoty pierwotnego projektu graficznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach