Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii radiowej promującej Krajowy Fundusz Szkoleniowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Usługa w postaci produkcji i emisji spotu reklamowego w stacjach radiowych, które łącznie obejmują zasięgiem słuchalności całe województwo śląskie. Usługa będzie realizowana przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach kampanii promującej możliwości dofinansowania do szkoleń pracowników przedsiębiorstw w ramach Krajowego Funduszy Szkoleniowego. Usługa obejmuje przygotowanie i produkcję spotu reklamowego o długości 30 s oraz jego 90 krotnej emisji do 30 kwietnia 2015 br z wyłączeniem weekendów, przy założeniu średnio 10 emisji dziennie w dobrym czasie antenowym spot z przekazaniem praw autorskich do wyprodukowanego dźwięku lub pozwoleniem na jego emisję w innych stacjach radiowych wraz z emisją. Wymagany zasięg kampanii całe województwo śląskie emisja na antenie 3 stacji, które łącznie pozwolą osiągnąć wymagane kryterium zasięgu określone na podstawie koncesji KRRiT, co najmniej 2 stacje radiowe, na antenie których emitowany będzie spot, będą miały udział w czasie słuchania na poziomie minimum 2,8 proc dla każdej stacji zgodnie z badaniem Radio Track Milllward Brown, za okres lipiec grudzień 2014 r. dla Aglomeracji Śląskiej. Cele kampanii. Promocja Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Zachęcenie pracodawców regionu do skorzystania z możliwości dofinansowania do szkoleń pracowników w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego, Upowszechnienie wśród mieszkańców województwa śląskiego informacji o Krajowym Funduszu Szkoleniowym. Odbiorcy kampanii, pracodawcy i pracownicy województwa śląskiego, instytucje rynku pracy, instytucje edukacyjne i szkoleniowe, jednostki samorządu terytorialnego, przedsiębiorcy, partnerzy społeczno gospodarczy, organizacje pozarządowe, instytucje wsparcia przedsiębiorczości. Produkcja spotów reklamowych, Emisja spotów, liczba emisji, minimum 90-krotna wskazana liczba obejmuje łączną emisję spotu we wszystkich stacjach radiowych, przy czym rozłożenie liczby spotów powinno być równomiernie we wszystkich stacjach radiowych z tolerancją plus minus 15 proc liczoną od stacji w której będzie emitowana największa liczba spotów. Termin emisji do dnia 30 kwietnia 2015 r, zgodnie z zaakceptowanym media planem, okres emisji 9 dni, godziny emisji od 6-30 do 19-00. Wymagany zasięg kampanii województwo śląskie. Harmonogram oraz tryb akceptacji materiałów w kampanii. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje o kampanii Krajowego Funduszu Szkoleniowego przydatne na etapie przygotowywania spotu w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Wykonawca przedstawi media plan do akceptacji Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający akceptuje go lub zgłasza uwagi w terminie 2 dni roboczych. Wykonawca opracuje kolejne propozycje media planu aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego 3 treści robocze spotu oraz głos lektorski w terminie do 4 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy informacji nt promocji KFS Zamawiający dokona akceptacji wybranego tekstu lub zgłasza uwagi w terminie 2 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przedstawi nowe lub poprawione treści i lub głos lektorski w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca opracuje kolejne scenariusze spotów bądź przedstawi inną propozycję lektora, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego treści spotu lektora Wykonawca przedstawi 2 różne oprawy muzyczne spotu do akceptacji Zamawiającego. Po akceptacji oprawy muzycznej, nastąpi produkcja spotu. Wyprodukowany spot zostanie dostarczony Zamawiającemu w formacie MP3 lub innym akceptowanym przez program Windows Media Player w terminie 2 dni roboczych od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego treści spotu, w celu akceptacji. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłasza uwagi w terminie 2 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przedstawi nowy lub poprawiony spot w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi kolejną propozycje spotu, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przesyła materiały do akceptacji Zamawiającego, a Zamawiający dokonuje akceptacji tych materiałów drogą mailową. Zaakceptowany spot będzie wyemitowany zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę media planem. W przypadku niewyemitowania spotu w terminie zgodnym z media planem Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia emisji w innym terminie i czasie antenowym o równej wartości do czasu, w którym spot miał być wyemitowany oraz dodatkowo jednego bezpłatnego spotu w terminie przez siebie wybranym, za każdy niewyemitowany spot. O nowym czasie emisji Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na dzień przed emisją. Kwestie finansowe związane z realizacją kampanii. W cenie za przygotowanie i realizację kampanii należy uwzględnić, kreację, produkcję, emisję, bezterminową licencję na wykorzystanie wyprodukowanego spotu na następujących polach eksploatacji radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej płyty CD lub DVD, pamięć USB, inne koszty związane z realizacją kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia lub oświadczeń, że spot wyemitowano zgodnie z media planem. Wyprodukowanego w ramach kampanii spotu, utrwalonego na nośniku elektronicznym płyta CD lub pamięć USB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 922000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba emisji spotów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach