Gmina Rybczewice ogłasza przetarg
- Adres: 21-065 Rybczewice, Rybczewice Drugie 119
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 58 44 460 , fax. 081 58 44 474
- Data zamieszczenia: 2014-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rybczewice
Rybczewice Drugie 119 119
21-065 Rybczewice, woj. lubelskie
tel. 081 58 44 460, fax. 081 58 44 474
REGON: 43102000300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybczewice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-wizerunkowej gry Skarb Sobieskiego w ramach Programu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-wizerunkowej gry Skarb Sobieskiego w ramach Programu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 2.Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugrybczewice.bip4.e-zeto.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii promocyjnej polegającej na zakupie powierzchni reklamowej w prasie wraz z publikacją artykułów sponsorowanych na temat projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Dodano: 2015-04-01 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej polegającej na zakupie powierzchni i/lub czasu reklamowego oraz emisji materiałów promujących realizację projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2015-02-25 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocji gospodarczej Lubartowa
Dodano: 2014-10-16 - Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-wizerunkowej gry Skarb Sobieskiego w ramach Programu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2014-06-09 - Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej [OP-IV.272.39.2014.ŁB]
Dodano: 2014-03-25 - Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-wizerunkowej podsumowującej okres programowania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 wraz z działaniami na Fun Page Zamawiającego [OP-IV.272.136.2013.MON]
Dodano: 2013-11-28 - Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja II poprzez przygotowanie i wykonanie materiałów i działań promocyjnych [OP-IV.272.127.2012.WIR].
Dodano: 2012-12-18 - Realizacja zewnętrznej kampanii promocyjnej RPO WL [OP-IV.272.53.2012.ŁB]
Dodano: 2012-06-26 - Opracowanie koncepcji, zorganizowanie oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu systemowego Kapitał Intelektualny Lubelszczyzny 2010-2013 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2. Transfer wiedzy, Podziałanie 8.2.2. Regionalne Strategie Innowacji [OP-IV.272.129.2011.EW]
Dodano: 2011-11-17