Przetargi.pl
Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowej oraz dystrybucja banner flash na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL oraz Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4454159 , fax. 81 4454163
  • Data zamieszczenia: 2011-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4454159, fax. 81 4454163
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Uczelnia prywatna na prawach uczelni publicznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowej oraz dystrybucja banner flash na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL oraz Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowych oraz dystrybucja banner flash na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL oraz Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające, w częściach: Części 1 - Przygotowanie i realizacja kampanii bilboardowych na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - w załączniku nr 1 do SIWZ; Części 2 - Dystrybucja banner flash na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - w załączniku nr 2 do SIWZ; Część 3 - Dystrybucja banner flash na potrzeby promocji i rekrutacji w ramach projektu Wykwalifikowana kadra szansą na lepsze jutro - studia podyplomowe i kursy dokształcające - w załączniku nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kul.lublin.pl/1650.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach