Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg
- Adres: 01-171 Warszawa, ul. Młynarska 42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Organizacja Turystyczna
ul. Młynarska 42
01-171 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 016213775 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pot.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i realizacja akcji promocyjnej „VI Turystyczne Mistrzostwa Vlogerów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i realizacja akcji promocyjnej „VI Turystyczne Mistrzostwa Vlogerów”.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz nie zachodzą wobec nich przesłanki wykluczenia z postępowaniana podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, a także spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 pkt. 2 ustawy Pzp dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał lub wykonuje co najmniej 5 (słownie: pięć) kampanii reklamowych w Internecie z zakresu komunikacji/PR mających na celu promocję regionów/atrakcji/produktów turystycznych.Jako kampanię zamawiający rozumie, na potrzeby oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, realizację kompleksowego zespołu działań promocyjnych na rzecz regionów/atrakcji/produktów turystycznych.1.4.2 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą realizować przedmiotowe zamówienie, spełniającymi co najmniej następujące warunki:a) Lider projektu - jedna osoba posiadająca co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku lidera projektuw agencji PR/marketingu internetowego, w tym przy realizacji co najmniej 5 kampanii z zakresu komunikacji/PR mających na celu promocję regionów lub atrakcji turystycznych;b) Specjalista ds. social media i influencer marketingu - jedna osoba posiadająca co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z influencer marketingiem i mediami społecznościowymi,w szczególności we współpracy z blogerami i liderami opinii w Internecie;c) Copywriter lub specjalista ds. PR – jedna osoba posiadająca co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z redagowaniem tekstów o charakterze promocyjnym.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie, produkcja i emisja artykułów o tematyce warszawskiej
Dodano: 2024-07-12 - „Prowadzenie internetowych kampanii reklamowych dotyczących działalności programowej Zamawiającego w środowiskach reklamowych Meta (Facebook, Instagram), Google (wyszukiwarka, YouTube, GDN) i TikTok”
Dodano: 2024-07-11 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-06-07 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-05-22 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-04-09 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-03-01 - Promocja miasta przez sport
Dodano: 2024-02-15 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn
Dodano: 2024-01-10 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w zawodach regionalnych i ogólnopolskich turniejach tenisa stołowego
Dodano: 2024-01-10 - Kompleksowe przeprowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach branżowych, skierowanych do grupy międzynarodowych organizatorów spotkań i wydarzeń, pod roboczym hasłem „Poland. More than you expected”.
Dodano: 2023-12-21