Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.: Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem objętego Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.4.

Gmina Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Opalińskiego 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 62 00 , fax. 017 240 62 48
  • Data zamieszczenia: 2012-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leżajsk
    ul. Opalińskiego 2 2
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 62 00, fax. 017 240 62 48
    REGON: 00054637700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.: Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem objętego Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń przewidzianych w projekcie pn.: Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem w Gminie Leżajsk realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.4. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, mających na celu podniesienie jakości usług edukacyjnych w placówkach gminy Leżajsk poprzez dostosowanie kwalifikacji nauczycieli w obszarze wykorzystywania nowoczesnych technik ICT. Szkoleniom poddanych zostanie łącznie 214 nauczycieli, zatrudnionych w 10 placówkach oświatowych: Zespół Szkół w Wierzawicach, Zespół Szkół w Dębnie, Szkoła Podstawowa w Chałupkach Dębniańskich, Szkoła Podstawowa w Hucisku, Zespół Szkół w Brzózie Królewskiej, Szkoła Podstawowa w Przychojcu, Zespół Szkół w Starym Mieście, Zespół Szkół w Piskorowicach, Zespół Szkół w Giedlarowej, Szkoła Podstawowa w Biedaczowie. Szkolenia będą realizowane w dwóch modułach: 1)Moduł I - ICT w pracy nauczyciela. Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: - nabycie umiejętności posługiwania się ICT w pracy dydaktycznej, poznanie specjalistycznych aplikacji wspomagających proces nauczania, wykorzystanie ICT w procesie nauczania, komunikacja elektroniczna, efektywne wyszukiwanie informacji w internecie, zaawansowane prezentacje multimedialne wspomagające nauczanie, zaawansowane funkcje pakietu biurowego, korzystanie z elektronicznego dziennika, przeglądanie witryn dla rodzica ucznia, druk świadectw szkolnych, innowacyjne programy wspomagające pracę nauczyciela; Wykonawca przeprowadzi 23 szkoleń po 40 godzin (8 godzin x 5 dni) , w grupach min. 7-osobowych (w sumie przeszkoli 196 nauczycieli ) 2)Moduł II - ICT w pracy nauczyciela-dyrektora placówki oświatowej. Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: - nabycie umiejętności wykorzystywania ICT w prowadzeniu placówki, poznanie nowoczesnych programów i narzędzi wspierających pracę dyrektora, miejsce i rola ICT w zarządzaniu szkołami, wyszukiwanie przepisów prawa oświatowego w internetowych bazach, gromadzenie i analizowanie danych za pomocą arkusza kalkulacyjnego, opracowywanie arkusza organizacyjnego szkoły, układanie planu lekcji, planowanie i rozliczanie zastępstw oraz godzin ponadwymiarowych, elektroniczny dziennik lekcyjny, zaawansowane funkcje pakietu biurowego. Zajęcia w module I i II odbędą się wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 8 SIWZ. Ilość godzin szkolenia: 8 h 5 dni szkolenia grupa (1 godz. szkoleniowa = 1 godz. zegarowa) Wykonawca przeprowadzi 2 szkolenia, obejmujące 40 godzin (8 godzin x 5 dni), dla dwóch grup - 8 i 9-osobowej - razem przeszkoli 17 nauczycieli-dyrektorów). Zamawiający zapewnia catering. Miejsce przeprowadzenia szkoleń: zapewnia Zamawiający, będą to sale komputerowe, wyposażone w komputery z dostępem do Internetu, znajdujące się w szkołach na terenie Gminy Leżajsk wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 8 SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do: - zawarcia z Zamawiającym umowy, której wzór stanowi załącznik nr 9 SIWZ - prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, którą po zakończeniu szkoleń przekaże Zmawiającemu tj. listy obecności uczestników, program prowadzonych zajęć, dziennik zajęć (wymiar godzin i tematy zajęć), protokołu i karty ocen z przeprowadzonego egzaminu wstępnego i końcowego, rejestru wydanych zaświadczeń, raport końcowy zawierający ocenę przebiegu szkolenia - wykona i dostarczy Zamawiającemu dokumentację fotograficzną odrębnie dla każdego z modułów zawierającą co najmniej 2 zdjęcia z każdej grupy szkoleniowej (w formie papierowej i elektronicznej). - przeprowadzi ankiety porównawcze (ewaluacyjne) przed i po zakończeniu projektu i dostarczy wnioski z wypełnionych ankiet oraz wstępną ocenę efektów szkolenia - po zakończeniu szkoleń Wykonawca będzie zobowiązany do wydania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla uczestników szkolenia w formie oryginału oraz kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem dla Zamawiającego - wydane zaświadczenia muszą zawierać informację, że szkolenie realizowane jest w ramach projektu pn.: Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz następujące informacje: imię i nazwisko uczestnika szkolenia, datę szkolenia, liczbę godzin szkolenia, zakres, w jakim uczestnik szkolenia został przeszkolony, nazwę wykonawcy, podpisy prowadzących. Wzór zaświadczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. - opracowanie i przekazanie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych dotyczących prowadzonych zajęć (poradnik, prezentacja). Materiały szkoleniowe powinny dotyczyć ściśle tematyki szkolenia. Oznaczanie dokumentów logotypami EFS i PO KL oraz nazwą projektu Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem. - poniesienia kosztów związanych z dojazdem trenerów na miejsce szkolenia, noclegiem jeśli będzie taka konieczność i przygotowaniem materiałów szkoleniowych. -Wykonawca szkoleń przeprowadzi moduły metodą aktywną (warsztaty, dyskusje, ćwiczenia) i pasywną (wykład, prezentacja multimedialna) z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. - Wykonawca opracuje plan szkoleń uwzględniający realizację zakresu I i II modułu, w podanych przez Zamawiającego ramach czasowych, z podziałem na cześć aktywną i pasywną szkolenia, przerwę obiadową wg załączonego wzoru załącznik nr 10. - Wykonawca zobowiązany jest dysponować własnym sprzętem elektronicznym (laptop, rzutnik) umożliwiającym prawidłowe wykonanie szkolenia. -Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń z uwzględnieniem następujących wytycznych: a)około 70% ogólnego czasu szkoleń z przeznaczeniem na pracę z aplikacją dziennika elektronicznego. b)około 30% ogólnego czasu szkoleń z przeznaczeniem na pozostałą tematykę Zamawiający dostarczy wykonawcy licencję pakietu systemowego elektronicznego dziennika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00 100). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. Nie jest wystarczające doręczenie dowodu przelewu. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn.: Leżajskie kadry oświatowe z elektronicznym dziennikiem objętego Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.4.oraz włożyć do koperty zewnętrznej . Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ,zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. -jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.ug.gov.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach