Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń przy wykorzystaniu dostarczonej przez Wykonawcę platformy e-learningowej

Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr ogłasza przetarg

  • Adres: 15-441 Białystok, ul. Spółdzielcza 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6537700 , fax. 085 7329505
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr
    ul. Spółdzielcza 8 8
    15-441 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6537700, fax. 085 7329505
    REGON: 05050397200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń przy wykorzystaniu dostarczonej przez Wykonawcę platformy e-learningowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres zadań: a) autorskie, metodyczne i graficzne przygotowanie kontentów szkoleń e-learningowych z następujących tematów: - Języki obce, w tym: język angielski, język niemiecki, język rosyjski, - Edytor tekstów, - Arkusz kalkulacyjny, - Grafika prezentacyjna, - Program MS Publisher; b) wprowadzenie przygotowanych kontentów na platformę i zapewnienie jego aktualizacji; c) realizacja szkoleń poprzez platformę zdalnej nauki; d) zapewnienie odpowiedniego wsparcia technicznego do niezakłóconej realizacji szkoleń e- learningowych; e) przeprowadzenie szkolenia wstępnego; f) stała obsługa merytoryczna platformy w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010; g) zapewnienie pełnej funkcjonalności śledzenia procesu nauczania; h) współpraca z wykonawcą usługi rekrutacji w Projekcie oraz pracownikiem ds. szkoleń. 2. Szczegółowe wymagania w zakresie obsługi merytorycznej: a) opracowanie regulaminu forum merytorycznego; b) moderowanie forum merytorycznego; c) udzielanie odpowiedzi na pytania uczestników forum dotyczące zagadnień merytorycznych; d) dokonywanie zdalnych konsultacji merytorycznych w panelu typu: chat, skype, poczta elektroniczna. Udzielanie odpowiedzi na pytania uczestników szkoleń w terminie 48 godzin od zadania pytania; e) monitorowanie dyskusji między uczestnikami szkoleń; f) zachęcanie do aktywności każdego z uczestników (po 14 dniach od ostatniego logowania ze strony uczestnika); g) konsultacja zakresu merytorycznego szkoleń z pracownikiem ds. szkoleń odpowiedzialnym za metodologię szkoleń projektu. Każdy z modułów umieszczanych na platformie będzie musiał uzyskać akceptację pracownika ds. szkoleń odpowiedzialnym za metodologię szkoleń projektu bądź innej osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. 3. Szczegółowe wymagania w zakresie funkcjonalności śledzenia procesu nauczania: a) zliczanie liczby logowań użytkownika na platformę i czas jego pracy; b) zliczanie liczby logowań zdalnego konsultanta na platformę i czas jego pracy; c) określenie poziomu ocen osiąganych z testów przez poszczególnych użytkowników umożliwiający automatyczne zaliczenie szkoleń przy min. 60% poprawności zrealizowanych testów (dotyczy zarówno pojedynczego testu, jak i całości wyników z testów); d) monitorowanie ilości uczestników, którzy rozpoczęli szkolenie; e) monitorowanie ilości uczestników, którzy zakończyli szkolenie; f) monitorowanie poziomu ocen osiąganych z testów przez poszczególnych użytkowników; g) zdalne wykonywanie raportów tekstowych z wyników pracy zarówno grup ćwiczeniowych, jak i indywidualnych uczestników, raportów dotyczących ilości logowań oraz wyników końcowych szkoleń poszczególnych uczestników kursów i całości projektu; h) podgląd efektów pracy poszczególnych uczestników kursu z podziałem na moduły tematyczne; i) wysyłanie Zamawiającemu raportów o wymienionych wskaźnikach minimum dwa razy w miesiącu. 4. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) platforma umożliwi równoczesne korzystanie ze szkoleń co najmniej 400 użytkownikom w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 r.; b) platforma zapewni możliwość uruchomienia min. 5 modułów szkoleniowych, z zastrzeżeniem że moduł dotyczący tematu języki obce będzie się składał z 3 podmodułów zajęć w systemie on-line. Łączna liczba godzin zajęć wprowadzonych na platformę zdalnej nauki nie powinna być mniejsza niż - 600 godzin; c) Wykonawca uruchomi w ciągu 3 tygodni od dnia podpisania umowy co najmniej 3 moduły szkoleniowe; d) platforma umożliwi użytkownikowi korzystanie ze zdalnych wykładów zawierających tekst i multimedia, korzystanie z ćwiczeń zawierających zadania do samodzielnego wykonania, ocenianie ćwiczeń przez konsultanta, korzystanie z testów sprawdzających wiedzę wraz z automatycznym dostępem użytkowników do wyników i możliwością wielokrotnego powtórzenia testu; e) graficzna strona szkoleń e-learningowych dostosowana będzie do wytycznych Zamawiającego, w szczególności zawierać będzie motywy i symbolikę Unii Europejskiej zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; f) zastosowane na platformie rozwiązania graficzne umożliwiać będą łatwe rozróżnienie poziomu trudności wykładów, ćwiczeń i testów oraz poziomu zaawansowania użytkownika w kursie e learningowym; g) możliwość zdalnego wprowadzania treści kształcenia przez operatorów Zamawiającego (funkcje edycyjne) na wszystkich poziomach; h) platforma umożliwi tworzenie kursów, organizację ich w kategorie, kontrolę postępów w grupach i kategoriach; i) platforma umożliwi zarządzanie dokumentami: dołączanie i dystrybuowanie plików szkoleniowych w postaci cyfrowej najbardziej popularnych typów MSWord, Power Point, MP3 audio, MS Excel, OpenOffice, PDF, Macromedia Flash; j) platforma będzie posiadać wbudowane narzędzie do autoringu: wbudowany edytor WYSIWYG pozwalający na uzupełnianie lub tworzenie nowych lekcji. Edytor musi pozwalać na załączanie plików graficznych do treści lekcji oraz edycję kodu html; k) platforma umożliwi import i uruchamianie modułów SCORM; l) platforma zapewni elastyczność w zakresie zarządzania dostępnością elementów kursu: możliwość blokowania na bazie czasu dostępu, możliwość ustawienia wielu czasów dostępności danego elementu, np. testu; m) możliwość podziału kursu na sekcje (np. prezentacja, ćwiczenia) w ramach jednego kursu; n) komunikator, umożliwiający wskazanie dokładnego miejsca i kontekstu nadanej wiadomości; o) funkcja przypominawcza, pozwalająca na ustawienie przypomnienia według dowolnej konfiguracji na dowolnym elemencie kursu. Forma przypomnienia: komunikat, e-mail, sms; p) przygotowanie szkolenia i opieka merytoryczna realizowana będzie przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i doświadczenie z zakresu zarządzania projektami. Każda zmiana osoby odpowiedzialnej za zakres merytoryczny szkoleń musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego; q) dostęp do danych osobowych chroniony będzie poziomem uprawnień administratora. Tylko osoba wyznaczona do obsługi systemu ma możliwość przeglądania danych dotyczących użytkowników; r) platforma będzie działała w systemie dwu-serwerowym. W przypadku awarii serwera właściwego ruch powinien być kierowany na serwer zapasowy, zapewniając ciągłość pracy platformy; s) platforma będzie umożliwiała codzienną archiwizację danych; t) zapewnienie usuwania ewentualnych awarii sprzętowych w czasie do 24h. Informacja o ewentualnych przerwach technicznych w funkcjonowaniu platformy będzie podawana wszystkim aktywnym uczestnikom szkoleń z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem; u) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić wgląd ze strony Zamawiającego oraz wszelkich instytucji uprawnionych do kontroli projektów PO KL do wszelkich dokumentów związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 5. Wymagania w zakresie funkcji nauczyciela: a) samodzielne tworzenie kategorii kursów, zarządzanie terminami, treścią oraz porządkiem prezentowanych lekcji; b) możliwość tworzenia sylabusów, notatek do prezentowanych wykładów, możliwość indywidualizacji treści wyświetlanych dla uczestnika kursów; c) tworzenie Obiektów Dydaktycznych pozwalających na określenie przez wykładowcę tempa oraz treści wyświetlanych i dostępnych materiałów dydaktycznych; d) możliwość importowania i eksportowania oraz tworzenia kopii zapasowej kursów; e) możliwość tworzenia: słowników, sylabusów, blogów, odsyłaczy encyklopedycznych oraz forów ogólnych oraz związanych z treścią poszczególnych lekcji; f) możliwość zbudowania asynchronicznych gremiów dyskusyjnych z możliwością podziału ich na tematy i kategorie a także tworzenia ocen (rankingów) wpisów, komentarzy, wgrywania plików przez uczestników dyskusji; g) możliwość uruchamiania czatów dyskusyjnych (indywidualnych oraz grupowych) podczas trwania wykładu (zaplanowanego czasu wykładu); h) możliwość zapisu treści dyskusji; i) aranżowanie uczestników kursów w grupy robocze w celu prowadzenia dyskusji w grupach oraz rozwiązywania zadań (ćwiczeń); j) możliwość tworzenia testów oraz ich importu w standardzie Aiken oraz GIFT; k) narzędzia do przeprowadzania ewaluacji oraz pytań z wizualizacją statystyki wyników; l) tworzenie ocen przez nauczyciela według własnej lub predefiniowanej skali; m) możliwość dzielenia zespołu uczestników kursów na grupy i poziomy; n) możliwość generowania raportów i statystyk z udziału uczestników w kursie oraz statystyk ich wyników, aktywności i tym podobnych; o) możliwość importu i współpraca z plikami kursów w standardach: SCORM, IMS, AICC.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - dysponują platformą e-learningową zdalnej nauki funkcjonującą, co najmniej przez okres 6 miesięcy przed dniem ogłoszenia o postępowaniu, - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 1 projekt e-learningowy o wartości minimum 350 000,00 zł brutto skierowany do pracowników administracji publicznej, - w ciągu ostatnich 3 lat przeszkolili przy użyciu platformy zdalnej nauki minimum 100 osób, - dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie z zakresu zarządzania projektami współfinansowanymi ze środków UE; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty powinny być dołączone następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 pzp [zawarte na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ]; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. wypełniony wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj. platformy e-lerningowej [wg załącznika nr 2 do SIWZ]; 1.4. wypełniony wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia [wg załącznika nr 3 do SIWZ]; 1.5. dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i doświadczenia z zakresu zarządzania projektami przez osoby odpowiedzialne za przygotowanie szkoleń oraz opiekę merytoryczną, wskazane w wykazie osób i podmiotów, o którym mowa w pkt 1.4 (CV zawierające informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia); 1.6. wypełniony wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem ogłoszenia o postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na realizacji projektów e-learningowych skierowanych do pracowników administracji publicznej [wg załącznika nr 4 do SIWZ]; 1.7. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług ujętych w wykazie zrealizowanych zamówień, o którym mowa w pkt 1.6; 1.8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bfkk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach