Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, Kolbego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 842 98 01, , fax. 033 8435601, 8430530
- Data zamieszczenia: 2020-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolska Uczenia Państwowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu
Kolbego 8
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 33 842 98 01, , fax. 033 8435601, 8430530
REGON: 12007355200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/uczelnia/zamowienia-publiczne/oferty-aktualne/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Państwowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń IT dla studentów oraz kadry administracyjnej Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących szkoleń IT : 1. VM bnbvhware vSphere: Troubleshooting Workshop v5.5 VM-STW-v5.5; 2. Zarządzanie bezpieczeństwem w środowisku MS Windows Server 2016 i Windows 10; 3. Bezpieczeństwo sieci / testy penetracyjne szkolenie; 4. Szkolenie dla IT - tworzenie, wdrażanie i nadzór nad systemem bezpieczeństwa informacji; 5. Eset administrator (dotyczy zintegrowanego systemu do zarządzania bezpieczeństwem antywirusowym wszystkich komputerów uczelni); 6. Podstawy bezpieczeństwa systemów informatycznych; 7. Wprowadzenie do tworzenia aplikacji mobilnych; 8. Kurs Android - podstawy tworzenia aplikacji; 9. Fundamenty języka Java; 10. Jak stworzyć CMS w JavaScript; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3.2 Zamówienie nie jest podzielone na części. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na całość zamówienia 3.3 Miejsca szkoleń zostały wskazane w załączniku nr 5. 3.4 Wykonawca w przypadku szkoleń, które odbywać się będą poza siedzibą Uczelni, na własny koszt będzie zobowiązany zapewnić dostępność szkolenia, w tym także transportu, dla osób niepełnosprawnych. 3.2 Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować szkolenie w wymaganym zakresie po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania przez Zamawiającego (zorganizowaniu grupy szkoleniowej) w terminie do 21 dni od chwili zgłoszenia, chyba że Wykonawca zaproponuje krótszy termin zgodnie z formularzem ofertowym. 3.3 Wykonawca powinien być gotowy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby na przeprowadzenie szkoleń online, na wiosek Zamawiającego. 3.4 Ogólne wymagania: a) Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia/kursu, b) po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają dokumenty potwierdzające jego ukończenie –zaświadczenia lub certyfikaty, oraz suplement zawierający: 1. informacje o okresie trwania szkolenia, 2. tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych, 3. numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, 4. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie. Zaświadczenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów. d) Przedłożenie list obecności uczestniczek/uczestników na zajęciach w poszczególnych dniach oraz listy poświadczające odbiór materiałów dydaktycznych, korzystanie z posiłków (jeśli dotyczy), kopie zaświadczeń lub certyfikatów, a także inne dokumenty potwierdzające organizację i prowadzenie zajęć w sposób należyty, w szczególności ankiety wypełnione przez uczestników zajęć, dzienniki zajęć, c) Przeprowadzenie ewaluacji prowadzonych zajęć – dokonanie oceny prowadzonych zajęć za pomocą ankiet ewaluacyjnych, d) Przeprowadzenie testów wejścia i testów wyjścia, e) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału w zajęciach osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. f) Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu oryginały dokumentacji wytworzonej w związku z realizacja zamówienia w szczególności: listy obecności, testy wejścia i wyjścia, ankiety etc. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. 7 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz ofertowy ( załącznik nr 1) b) Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2) c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z egzaminem UDT
Dodano: 2024-07-01 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z egzaminem UDT
Dodano: 2024-05-16 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. ABC Przedsiębiorczości.
Dodano: 2024-05-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Vademecum przedsiębiorczości
Dodano: 2024-04-26 - Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń w tematyce związanej z uruchamianiem i funkcjonowaniem centrów usług społecznych jako nowej jednostki organizacyjnej gminy
Dodano: 2024-04-24 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z egzaminem UDT
Dodano: 2024-04-17 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. ABC Przedsiębiorczości
Dodano: 2024-04-09 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Manicure, pedicure, stylizacja i przedłużanie paznokci
Dodano: 2024-03-26 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Księgowość, finanse, kadry i płace oraz obsługa programów księgowych,
Dodano: 2024-03-12 - Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników centrum usług społecznych (CUS)
Dodano: 2024-03-07