Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla studentów i kadry administracyjnej Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Kolbego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 842 98 01 , fax. 033 8435601, 8430530
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
    Kolbego 8
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 842 98 01, fax. 033 8435601, 8430530
    REGON: 12007355200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Państwowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla studentów i kadry administracyjnej Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących szkoleń: Część 1. Szkolenia z zakresu zamówień publicznych. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Zamówienia publiczne dla początkujących; 2. Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3-dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne z uwzględnieniem nowelizacji przepisów; 3. Zamówienia publiczne w projektach unijnych; Część 2. Szkolenia w zakresie ochrony danych osobowych i RODO. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Ochrona danych osobowych w Uczelni; 2. Szkolenie obowiązkowa dokumentacja przetwarzania danych w RODO; 3. GDPR/RODO: praktyczne podejście do implementacji regulacji o ochronie danych osobowych; 4. Szkolenie przeznaczone dla pracowników, którzy wymagają rozszerzonej znajomości określonych zagadnień bezpieczeństwa. Pakiet rozszerzony; 5. Warsztaty dla ABI i IOD (2-dniowe) tworzenie, wdrażanie i nadzór nad systemem ochrony danych osobowych; Część 3. Postępowanie administracyjne. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Kodeks postępowania administracyjnego. Kompendium obowiązujących przepisów – warsztaty praktyczne; 2. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach studenckich, w tym zmiany obowiązujące od 1 czerwca 2017 r. Prawo Praktyka Orzecznictwo; 3. Vademecum administracyjnej obsługi studiów w świetle aktualnych przepisów wymogi formalne i praktyka; 4. Archiwum zakładowe – nowe zasady obiegu, archiwizacji i brakowania dokumentacji w jednostce; 5. Warunki prowadzenia studiów na określonym kierunku, poziomie i profilu kształcenia w świetle nowych wymogów MNiSW i PKA. Część 4. Szkolenia w zakresie przepisów administracyjnych dotyczących pomocy studentom. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Dokumentacja przebiegu studiów wyższych w świetle wymogów formalnych i aspektów praktycznych; 2. Studenci zagraniczni w polskich uczelniach. Kompendium wiedzy z obsługi studenta zagranicznego od rekrutacji po ukończenie studiów; 3. Zasady przyznawania świadczeń pomocy materialnej studentom i doktorantom, w tym ustalanie dochodu rodziny studenta i doktoranta; 4. Pomoc materialna dla studentów w oparciu o zmiany w prawie o szkolnictwie wyższym, świadczeniach rodzinnych oraz ubezpieczeniu społecznym - szczegółowe warsztaty najnowsze zmiany; 5. Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznawania stypendiów studentom uwzględniające nowelizację ustawy KPA z 7 kwietnia 2017r.; 6. Obsługa studenta z niepełnosprawnością. Komunikacja i Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością; 7. Studenci i doktoranci z niepełnosprawnością - zasady tworzenia warunków kształcenia; Część 5. szkolenia w zakresie PR, Social mediów i zarządzania projektami. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. PR w administracji publicznej; 2. Social media w marketingu i sprzedaży; 3. Specjalista zarządzania projektami; Cześć 6. Szkolenia dotyczące finansów, księgowości. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Szkoła Podatków dla Uczelni Wyższych- przegląd zmian podatkowych; 2. Środki trwałe i ich amortyzacja z uwzględnieniem nowego Krajowego Standardu Rachunkowości nr 7 i MSR-ów; 3. Podatek VAT, zmiany, JPK, SPLIT PAYMENT; 4. Polityka rachunkowości, przychody, podatek dochodowy, różnice kursowe i finansowanie zewnętrzne w oparciu o MSR/MSSF; 5. Uszczelnianie podatku VAT skutki nowej legislacji dla szkół wyższych; 6. Obowiązki uczelni związane z opłacaniem składek ZUS; 7. Kalkulacja kosztów kształcenia w szkołach wyższych; 8. Zasady gospodarki finansowej uczelni w świetle najnowszych zmian ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym; 9. Dotacje z budżetu państwa przeznaczone uczelniom na kształcenie osób niepełnosprawnych zasady ich podziału, dokumentowania i wydatkowania; 10. Zasady wyliczania wynagrodzeń pracowników Szkół Wyższych - najnowsze przepisy; 11. Podatek dochodowy od osób fizycznych z uwzględnieniem zmian; 12. Akademia środków trwałych; 13. Kurs Obsługa programu SYMFONIA Kadry i Płace; 14. Kurs obsługa programu PŁATNIK; Część 7. Szkolenia w zakresie obsługi systemów funkcjonujących na Uczelni. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: Qrezus F-K, Sprzedaż, zakupy, płace, kadry ST- szkolenia uzupełniające; Część 8. Szkolenia w zakresie motywacji i efektywnej komunikacji. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Budowanie autorytetu kierownika zespołu poprzez efektywną komunikację z podwładnymi w trudnych sytuacjach; 2. Zarządzanie zmianą w zespole i organizacji. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów uczelni; 3. Efektywne motywowanie pozafinansowe pracowników. Szkolenie Premium dla kadry zarządzającej uczelnią. CEM; Część 9. Szkolenia IT. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. VM bnbvhware vSphere: Troubleshooting Workshop v5.5 VM-STW-v5.5; 2. Zarządzanie bezpieczeństwem w środowisku MS Windows Server 2016 i Windows 10; 3. Bezpieczeństwo sieci / testy penetracyjne szkolenie; 4. Szkolenie dla IT - tworzenie, wdrażanie i nadzór nad systemem bezpieczeństwa informacji; 5. Eset administrator(dotyczy zintegrowanego systemu do zarządzania bezpieczeństwem antywirusowym wszystkich komputerów uczelni); 6. Podstawy bezpieczeństwa systemów informatycznych Pakiet podstawowy; 7. Wprowadzenie do tworzenia aplikacji mobilnych; 8. Kurs Android - podstawy tworzenia aplikacji; 9. Fundamenty języka Java; 10. Jak stworzyć CMS w JavaScript; Część 10. Szkolenia skierowane do pracowników Akademickiego Biura Karier. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia. 1. Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników ABK pn. "Coaching kariery " – Akredytowane szkolenie coaching kariery; 2. Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników ABK pn. "Doradztwo zawodowe w Akademickich Biurach Karier; 3. Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników ABK pn. "Kurs metodologia tworzenia indywidualnego planu działania (IPD) " 4. Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników ABK pn. Techniki motywacyjne stosowane podczas rozmów indywidualnych z klientem Akademickiego Biura Karier" Część 11. Szkolenia z zakresu zarządzania jakością. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Szkolenie - Audytor Wewnętrznych Systemów Zarządzania Jakością; 2. Szkolenie "Six- Sigma"; Część 12. Szkolenia nadające uprawnienia do wykonywania zawodu. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Uprawnienia elektryczne, stanowisko eksploatacja, zakres obsługa urządzeń do 1kV; 2. Kurs spawacza podstawowy; Część 13. Szkolenia miękkie. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Partycypacja społeczna w zarządzaniu publicznym; 2. Etyka w pracy w sektorze publicznym 3. Wystąpienia publiczne; 4. Autowizerunek; 5. Marketing terytorialny 6. Protokół dyplomatyczny 7. Public Relations 8. Sztuka pisania pism i kultura języka polskiego; 9. Dodatkowe zajęcia praktyczne w formie projektowej pn."Interwencja kryzysowa i pomoc psychologiczna"; 10. Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym; Część 14. Kursy instruktorskie. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Kurs na stopień ratownika wodnego; 2. Kurs instruktora sztuk walki; 3. Kurs instruktora samoobrony; 4. Kurs instruktora fitness; Część 15. Kursy językowe. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące szkolenia: 1. Kurs języka słowackiego; 2. Kurs języka angielskiego; Część 16. Wyjazdy studyjne. W ramach tej części zostaną przeprowadzone następujące wyjazdy: 1. Wizyta studyjna w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej w Przemyślu (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika); 2. Wizyta studyjna w Rządowym Centrum Bezp. Zarz. Kryzysowego w Warszawie (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika); 3. Wizyta studyjna w Biurze Rzecznika Praw Dziecka w Warszawie (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika); 4. Wizyta studyjna w Górskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym w Szczyrku (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika); 5. Wizyta studyjna na Uniwersytecie Preszowskim (noclegi, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie, koszty przewodnika); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 5 do niniejszej specyfikacji. 3.2 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego dla każdej z części zostaną odrzucone. 3.3 Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 3.4 Miejsca szkoleń zostały wskazane w załączniku nr 5. 3.5 Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować szkolenie w wymaganym zakresie po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania przez Zamawiającego ( zorganizowaniu grupy szkoleniowej) w terminie do 21 dni od chwili zgłoszenia. 3.6 Ogólne wymagania: a) Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia/kursu, b) Zapewnienie wykładowców/instruktorów z kompetencjami do prowadzenia praktycznej nauki zawodu, c) Skierowanie uczestników kursów zawodowych na badania lekarskie w celu dopuszczenia do kursu (jeżeli jest to wymagane) na co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu oraz do ich sfinansowania. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań niezwłocznie po ich otrzymaniu, d) Przeprowadzenie egzaminów końcowych sprawdzających zdobyte wiadomości w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych ( dotyczy uczestników kursów zawodowych); e) po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają dokumenty potwierdzające jego ukończenie –zaświadczenia lub certyfikaty, oraz suplement zawierający: 1. informacje o okresie trwania szkolenia, 2. tematy i wymiar godzinowy zajęć edukacyjnych, 3. numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, 4. podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie. Zaświadczenia muszą być oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów. d) Przedłożenie list obecności uczestniczek/uczestników na zajęciach w poszczególnych dniach oraz listy poświadczające odbiór materiałów dydaktycznych, korzystanie z posiłków (jeśli dotyczy), kopie zaświadczeń lub certyfikatów, a także inne dokumenty potwierdzające organizację i prowadzenie zajęć w sposób należyty, w szczególności ankiety wypełnione przez uczestników zajęć, dzienniki zajęć, f) Przeprowadzenie ewaluacji prowadzonych zajęć – dokonanie oceny prowadzonych zajęć za pomocą ankiet ewaluacyjnych, g) Przeprowadzenie testów wejścia i testów wyjścia, h) W przypadku szkoleń które odbywać się będą poza siedzibą Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić dojazd uczestników do miejsca szkolenia oraz ubezpieczyć uczestników. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału w zajęciach osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. j) Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu oryginały dokumentacji wytworzonej w związku z realizacja zamówienia w szczególności: listy obecności, testy wejścia i wyjścia, ankiety etc.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy ( załącznik nr 1) b) Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 2) c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach