Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie kursu spadochronowego AFF wraz z dodatkowymi skokami doszkalającymi dla DWOT i Brygad WOT

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie kursu spadochronowego AFF wraz z dodatkowymi skokami doszkalającymi dla DWOT i Brygad WOT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kursu spadochronowego AFF wraz z dodatkowymi skokami doszkalającymi dla DWOT i Brygad WOT. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części ze względu na lokalizację: 1) Część 1 - Przygotowanie i przeprowadzenie kursu spadochronowego AFF dla DWOT, 2) Część 2 - Przygotowanie i przeprowadzenie kursu spadochronowego AFF dla Brygad WOT , 3. Zabezpieczenie desantowania realizuje Zamawiający 4. Zamawiający wymaga: 1) zapewnienia przez Wykonawcę przestrzeni powietrznej w rejonie zrzutowiska oraz zabezpieczenia kierowania lotami na czas desantowania (kierownik lotów znajduje się przy kierowniku desantowania od momentu rozpoczęcia skoków do zakończenia). Na wykorzystywanym do skoków lotnisku w godzinach szkolenia nie mogą występować żadne ograniczenia związane z korzystaniem strefy zrzutu do wysokości min. 3500 metrów AGL. Decyzję o starcie w celu wykonania zrzutu skoczków podejmuje pilot z pełnymi konsekwencjami braku dokonania zrzutu z winy Wykonawcy (brak zgody wydany przez Organ Kontroli Przestrzenią Powietrzną i lądowanie ze skoczkami na pokładzie statku powietrznego). W powyższym przypadku wylot będzie traktowany jako niezrealizowany. 2) realizacji desantowania w dni powszednie od poniedziałku do piątku w kilku terminach wskazanych przez Zamawiającego. 3) aby uzgodnienia z Koordynatorem DWOT głównego terminu przeprowadzenia kursu:  dla Części 1 w okresie lipiec - sierpień,  dla Części 2 w okresie wrzesień - październik, Szczegółowe terminy realizacji desantowania zostaną uzgodnione z Wykonawcą przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego z wyprzedzeniem 7 dni kalendarzowych. W przypadku niekorzystnych warunków meteorologicznych ustalony termin desantowania zostanie przesunięty na inny. W przypadku wykonywania w danym terminie zadań z innym podmiotem, Wykonawca zobowiązany jest skoordynować zadania. W przypadku nie wywiązania się z powyższego zobowiązania Zamawiający może odstąpić od umowy lub naliczyć kary umowne zgodnie z warunkiem określonym w umowie. 4) Wykonawca zapewni miejsce przykryte dachem przy zrzutowisku do układania spadochronów (jednoczesne układanie min. 18 spadochronów). 5) Usługa musi być zrealizowana przez wykwalifikowaną kadrę instruktorów i pilotów posiadających aktualne uprawnienia (licencje i badania lotnicze), niezbędne dla personelu lotniczego w świetle polskiego prawa lotniczego, do prowadzenia statków powietrznych i zrzucania skoczków. 6) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przed planowanym wykorzystaniem statku powietrznego do zapewnienia we własnym zakresie wszystkich niezbędnych zezwoleń, dokumentów, sił i środków do wykonywania lotów i dokonywania zrzutu skoczków w wyznaczonym miejscu i czasie szkolenia. 7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsce postojowe w wyznaczonym miejscu i czasie szkolenia, dla całej szkolonej grupy bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat w tym zakresie. 8) Ubezpieczenia wszystkich kursantów na czas trwania kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z udziałem w kursie, zgodnie z listą uczestników przekazana przez Zamawiającego. Minimalna kwota ubezpieczenia dla jednego kursanta wynosi 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 9) Bieżącego aktualizowania Wykazu instruktorów realizujących zamówienie (Załącznik nr 5 do umowy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80412000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie zgłoszenia działalności usług lotniczych SPO do wykonywania operacji specjalistycznych wydane przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 965/2019. Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania przez Wykonawcę innego dokumentu niż wskazany powyżej, po przeprowadzeniu postępowania w sprawie uznania certyfikatu zagranicznego lub dokumentu równoważnego wydanego przez upoważnioną władzę innego Państwa (zwanego dalej zagranicznym certyfikatem) zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie certyfikacji działalności w lotnictwie cywilnym. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wraz z ofertą złoży potwierdzoną za zgodność kserokopie zgłoszenia działalności usług lotniczych SPO do wykonywania operacji specjalistycznych / lub inny dokument potwierdzający posiadane uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo 3. Kopia polisy OC

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną