Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji dzieci i młodzieży z profesjonalnymi doradcami zawodowymi w ramach projektu pt.: KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM realizowanego w ramach POKL Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa, jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6450800 , fax. 074 6450801
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6450800, fax. 074 6450801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji dzieci i młodzieży z profesjonalnymi doradcami zawodowymi w ramach projektu pt.: KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM realizowanego w ramach POKL Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa, jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji dzieci i młodzieży z profesjonalnymi doradcami zawodowymi w ramach projektu pt.: KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM realizowanego w ramach POKL Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa, jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe współfnansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługi prowadzone będą w formie: 1. Grupowych zajęć dla uczniów. W zajęciach będą brali udział uczniowie klas: - I-V szkoły podstawowej, - I-II gimnazjów. Miejsce prowadzenia zajęć- powiat dzierżoniowski, kluczborski i legionowski, Grupy będą liczyły od 15-20 osób. Łącznie z zajęć skorzysta około 1555 uczniów. Liczba grup w rozbiciu na poszczególne lata około: - 39 w 2009 roku, - 78 w 2010 roku, -39 w roku 2011 roku. Zamawiający informuje, że w 2009 roku liczba grup dla poszczególnych miast wynosi: -Dzierżoniów liczba grup w 2009 r. 17, liczba uczniów 301 -Kluczbork liczba grup 15, liczba uczniów 277 -Serock liczba grup 7, liczba uczniów 140, 2. Prowadzenie zajęć w okresie od drugiej połowy listopada 2009 r. do 31.12.2011 r. w ilości 720 godzin(2009-240 godzin, 2010-240 godzin, 2011-240 godzin) z wyłączeniem okresów, ferii zimowych i świątecznych oraz świat i dni określonych w odrębnych przepisach, jako wolne od pracy w szkołach. Zajęcia będą prowadzone od poniedziałku do piątku po, lub przed zajęciami lekcyjnymi uczestników. - Zajęcia będą odbywać się we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach w szkołach na terenie powiatu dzierżoniowskiego, legionowskiego, kluczborskiego (zgodnie z załącznikiem-wykaz szkół). Zamawiający bezpłatnie udostępni w szkołach sale do prowadzenia zajęć. Zajęcia mogą być przeprowadzane poza terenem szkół po wyrażeniu zgody przez Zmawiającego. 3. Zajęcia mają na celu: - Rozwijanie umiejętności związanych z planowaniem kariery zawodowej, - Świadome uczestniczenie w podejmowaniu osobistych decyzji finansowych, - Poznanie technik autoprezentacji, negocjacji, -Poznanie podstawowych pojęć ze świata biznesu, rozwijanie języka ekonomicznego, - Rozwijanie zaangażowania i dociekliwości poznawczej, - Przygotowanie do aktywnej obecności w życiu społeczno -gospodarczym, - Zdolność do odnajdowania swojego miejsca w życiu gospodarczym w ramach gospodarki rynkowej, - Zdobywanie przez uczniów wiedzy w zakresie funkcjonowania giełdy papierów wartościowych, rynku ubezpieczeń np. zdrowotnych, emerytalnych, - Wykształcenie psychologicznych umiejętności biznesowych, -Zdobywanie wiedzy na temat marketingu, reklamy, public relation, sprzedaży, zarządzania oraz inwestowania środków,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek: prowadzenie działalności uprawniającej do wykonywania przedmiotu zamówienia; 2. Warunek: wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami posiadającymi wykształcenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj. osobami posiadającymi a) wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu doradztwa zawodowego, lub b) wykształcenie wyższe magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego. 3. Warunek Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie doradztwa zawodowego. Przeprowadzenie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednej usługi zakresie doradztwa zawodowego o wartości nie mniejszej niż 30 000, 00 brutto. 4. Warunek: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia (w wyznaczonym terminie), chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania ( art. 26 ust. 3 ustawy Pzp ). UWAGA!!! Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Dokument: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami-dokumentami (dyplom lub świadectwo) na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informacji z zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg zał. A. W przypadku wykazania osób w kolumnie nr 2 w załączniku A-wymieniona osoba jest zobowiązana do złożenia pisemnego zobowiązania, że będzie w dyspozycji Wykonawcy w zakresie pełnienia proponowanego stanowiska, 3. Dokument: wykaz wykonanych usług w zakresie doradztwa zawodowego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy -w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie-wg załącznika B 4. Dokument: złożenie oświadczenia, ( podpis na formularzu Oferta Wykonawcy) oraz złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/przetargi/ogloszenia_przetargi/omnibus/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach