POLSKA AGENCJA KOSMICZNA ogłasza przetarg
- Adres: 80-172 Gdańsk, ul. Trzy Lipy 3
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POLSKA AGENCJA KOSMICZNA
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk, woj. pomorskie
REGON: 360992221 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://polsa.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach realizacji działania A2.6.1 w ramach KPO. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach realizacji działania A2.6.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, pn.: „Inwestycje – Rozbudowa krajowego systemu serwisów monitoringowych, produktów, narzędzi analitycznych i usług oraz towarzyszącej infrastruktury wykorzystujących dane satelitarne”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79340000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika toz odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej4.1) Określenie warunku w zakresie zdolności zawodowej - doświadczenia Wykonawcy:Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności był krótszy – w tym okresie, należycie zorganizował i przeprowadził co najmniej 2 kampanie informacyjno-promocyjne, z których każda trwała co najmniej 3 miesiące i każda z nich obejmowała co najmniej przygotowanie materiałów informacyjnych, materiałów graficznych, działania w mediach oraz przygotowanie co najmniej jednej z następujących rzeczy: filmu promocyjnego albo interaktywnej strony internetowej albo dedykowanej aplikacji, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi (umowy) zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.Dowodami, o których mowa ww. warunku, są:- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,- a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wzór – Załącznik 7A do SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Promocja Miasta Gdańska w ramach wydarzenia Gdańsk Siesta Festival 2022
Dodano: 2022-09-08 - świadczenia usług w zakresie doradztwa komunikacyjnego dla Zakładu Utylizacyjnego sp. z o.o
Dodano: 2021-03-29 - świadczenia usług w zakresie doradztwa komunikacyjnego dla Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-22 - obsługi z zakresu public relations i promocji dla Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku
Dodano: 2019-06-28 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221.000 euro na usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2019 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2019-02-25 - obsługa z zakresu public relations i promocji dla Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku
Dodano: 2018-04-06 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221.000 euro na usługę przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej promującej festiwal Gdynia Design Days 2018 wraz z produkcją materiałów informacyjno-promocyjnych.
Dodano: 2018-03-19 - promocja projektu Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni, budowa, przebudowa i rozbudowa infrastruktury szkół zawodowych oraz wyposażenie
Dodano: 2018-02-16 - Organizacja i realizacja kampanii pn. ”Rowerowy Maj” w gdyńskich publicznych szkołach podstawowych
Dodano: 2018-01-22 - usługi Public Relations wraz z edukacją ekologiczną dla przedsięwzięcia „Budowa hermetycznej instalacji, jako uzupełnienie istniejącego systemu kompostowania w Zakładzie Utylizacyjnym w Gdańsku”
Dodano: 2018-01-19