Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
- Data zamieszczenia: 2017-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
REGON: 52478900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dla Projektu pn.: „Podniesienie standardów życia poprzez poprawę jakości przestrzeni publicznej, w tym terenów zieleni, gminy Grodzisk Mazowiecki” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa: Przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Projektu pn.: „Podniesienie standardów życia poprzez poprawę jakości przestrzeni publicznej, w tym terenów zieleni, gminy Grodzisk Mazowiecki”. Zakres zamówienia : 1. artykuły w prasie o zasięgu lokalnym i regionalnym (3 publikacji), 2. tablice informacyjne o projekcie (25 szt.) 3. informacje o projekcie zamieszczane w serwisach internetowych (30 dni), 4. ulotki informacyjne (3000 szt.), 5. spot 30 sekundowy i kampania telewizyjna spotu (10 emisji), 6. spotkania informacyjne z mieszkańcami i spotkanie na koniec realizacji Projektu (5 spotkań) 7. działania edukacyjno-promocyjne skierowane do dzieci (6 działań) 8. materiały promocyjne (6000 szt.): -notatniki ekologiczne (499 szt.) -długopisy ekologiczne (1000 szt.) -workoplecaki (500 szt.) -puzzle małe i duże (1000 szt.) -ołówki z zabawną główka (1000szt.) -torby materiałowe (500 szt.) -opaski odblaskowe (1000 szt.) -latarka z workami na odpady (500 szt.) -roll-up – 1 szt. Kampania musi być spójna wizerunkowo dla wszystkich form przekazu oraz działań wykorzystanych podczas promocji. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;–zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza(jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie, produkcja i emisja artykułów o tematyce warszawskiej
Dodano: 2024-07-12 - „Prowadzenie internetowych kampanii reklamowych dotyczących działalności programowej Zamawiającego w środowiskach reklamowych Meta (Facebook, Instagram), Google (wyszukiwarka, YouTube, GDN) i TikTok”
Dodano: 2024-07-11 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-06-07 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-05-22 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-04-09 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-03-01 - Promocja miasta przez sport
Dodano: 2024-02-15 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn
Dodano: 2024-01-10 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w zawodach regionalnych i ogólnopolskich turniejach tenisa stołowego
Dodano: 2024-01-10 - Kompleksowe przeprowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach branżowych, skierowanych do grupy międzynarodowych organizatorów spotkań i wydarzeń, pod roboczym hasłem „Poland. More than you expected”.
Dodano: 2023-12-21