Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej dotyczącej V edycji Konkursu Innowator Mazowsza w ramach projektu systemowego Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo - Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI)

Województwo Mazowieckie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 59 79 100 , fax. 22 59 79 043
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Mazowieckie
    ul. Jagiellońska 26 26
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 59 79 100, fax. 22 59 79 043
    REGON: 01552891000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej dotyczącej V edycji Konkursu Innowator Mazowsza w ramach projektu systemowego Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo - Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej dotyczącej V edycji Konkursu Innowator Mazowsza. Wszelkie informacje dotyczące poprzednich edycji dostępne na stronie internetowej: http://www.innowacyjni.mazovia.pl/innowator/. Zadanie stanowi element projektu pn. Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo - Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI) realizowanego w ramach Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.2 Transfer wiedzy, Podziałania 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. CELE ZAMÓWIENIA: - dostarczenie grupie docelowej informacji o Konkursie; - aktywizacja grupy docelowej w celu zwiększenia liczby złożonych wniosków konkursowych w V edycji Konkursu w obu kategoriach; - promocja innowacyjności w województwie mazowieckim; - promocja wizerunku Samorządu Województwa Mazowieckiego jako mecenasa innowacyjności. Realizacja zamówienia powinna być zgodna z zasadą równości szans, w szczególności poprzez wyrównanie dysproporcji pomiędzy aktywnym uczestnictwem kobiet w innowacyjnej sferze biznesu. Przekaz kampanii powinien być skierowany do przedstawicieli sfer biznesu, w której kobiety stanowią mniejszość. Aktywizacja kobiet przyczyni się do zwiększenia równości szans kobiet i mężczyzn. Na realizację przedmiotu zamówienia składać się będą następujące elementy: KAMPANIA MEDIALNA 1) opracowanie, przygotowanie i nagranie reklamy promującej Konkurs wraz z wykupieniem czasu radiowego na emisję w najpopularniejszych w województwie mazowieckim rozgłośniach radiowych, 2) opracowanie, przygotowanie i wykonanie prezentacji multimedialnej/standu/spotu promującego Konkurs wraz z wykupieniem czasu i miejsca na emisję na monitorach informacyjnych (infoscreenach) w środkach komunikacji miejskiej m.st. Warszawy (w autobusach, tramwajach, metrze) oraz w pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolejach Mazowieckich, KAMPANIA OUTDOOR 3) opracowanie, przygotowanie i wykonanie projektu graficznego na nośniki typu plakat, plakat do umieszczenia w ramkach i metroboard wraz z wykupieniem miejsca na ich ekspozycję, KAMPANIA INTERNETOWA 4) przygotowanie, opracowanie oraz wdrożenie spotu reklamowego do kampanii internetowej, BAZY DANYCH 5) stworzenie bazy kontaktowej grup docelowych Konkursu. PRASA 6) zamieszczenie informacji w prasie. RAPORT 7) przygotowanie raportu podsumowującego kampanię
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zarys koncepcji kampanii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach