Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie dwóch szkoleń rady pedagogicznej ZSB w Mielcu na temat: Monitorowanie realizacji podstawy programowej i Ewaluacja wewnętrzna w ramach realizowanego przez CKPiDN w Mielcu projektu Podkarpacie stawia na zawodowców

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wojska Polskiego 2B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7885193, 7885194, 7885195 , fax. 17 7885193, 7885194
  • Data zamieszczenia: 2014-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu
    ul. Wojska Polskiego 2B 2B
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7885193, 7885194, 7885195, fax. 17 7885193, 7885194
    REGON: 69048170000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie dwóch szkoleń rady pedagogicznej ZSB w Mielcu na temat: Monitorowanie realizacji podstawy programowej i Ewaluacja wewnętrzna w ramach realizowanego przez CKPiDN w Mielcu projektu Podkarpacie stawia na zawodowców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie dwóch szkoleń rady pedagogicznej ZSB w Mielcu na temat: 1.Monitorowanie realizacji podstawy programowej - 4 godziny, 36 osób, 2.Ewaluacja wewnętrzna - 4 godziny, 36 osób w ramach realizowanego przez Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu projektu Podkarpacie stawia na zawodowców. Zakres przedmiotowy każdego ze szkoleń obejmuje w szczególności: 1.Monitorowanie realizacji podstawy programowej (4 godziny): - rozporządzenia dotyczące monitorowania realizacji podstawy programowej; - zagadnienia związane z procesem monitorowania realizacji podstawy programowej - jego funkcje, uwarunkowania i skutki; - płaszczyzny monitorowania (jakościowa, ilościowa i organizacyjna); - cele ogólne i podstawowe sposoby monitorowania realizacji podstawy programowej; - założenia i struktura podstawy programowej; - zadania dyrektora i nauczycieli związane z realizacją podstawy programowej. 2.Ewaluacja wewnętrzna (4 godziny): - cele ewaluacji; - wybór obszaru ewaluacji; - określenie kryteriów ewaluacji; - dobór metod badawczych; - raport z ewaluacji; - wykorzystanie wyników ewaluacji w latach następnych. Uczestnikami szkoleń będą nauczyciele z ZSB - w każdym ze szkoleń weźmie udział 36 nauczycieli. Wykonawca przekazuje nieodpłatnie materiały dydaktyczne każdemu uczestnikowi. Materiały muszą obejmować zakres tematyczny szkolenia i winny być przygotowane w formie elektronicznej i papierowej. Ponadto Wykonawca przekazuje nieodpłatnie każdemu z uczestników szkoleń komplet piśmienniczych materiałów szkoleniowych (ok. 70 kompletów), w skład którego wchodzą: - segregator A4 na materiały dydaktyczne; - notatnik lub zeszyt w formacie A4; - notatnik lub zeszyt w formacie B5; - długopis; - ołówek; - komplet zakreślaczy fluorescencyjnych (min. 6 kolorów); - pendrive o pojemności min. 16 GB. Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia. Dokładny termin szkolenia zostanie ustalony w porozumieniu z dyrektorem ZSB w Mielcu. Niedopuszczalne są zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia. - Czas trwania każdego szkolenia ma wynosić 4 godziny lekcyjne (1 godzina lekcyjna = 45 minut). Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu, w terminie ustalonym z dyrekcją szkoły. Niedopuszczalne są zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach