Miasto Chełm ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
- Data zamieszczenia: 2010-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
ul. Lubelska 63 i 65
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
REGON: 11019823800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i otwarcie stałej wystawy Skarby Przyrody w Muzeum Ziemi Chełmskiej im. Wiktora Ambroziewicza połączonej z plenerową wystawą fotograficzną w ramach realizacji projektu Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm - Kowel współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i otwarcie stałej wystawy Skarby Przyrody w Muzeum Ziemi Chełmskiej im. Wiktora Ambroziewicza połączonej z plenerową wystawą fotograficzną w ramach realizacji projektu Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm - Kowel współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Zakres zamówienia obejmuje: Opracowanie scenariusza imprezy, Aranżację plastyczną, Oprawę plastyczną, Opracowanie i druk materiałów reklamujących zajęcia muzealne: - 3 700 szt., Druk teczki edukacyjnej - 1 000 szt., Prowadzenie zajęć muzealnych - 52 godz., Wykonanie i zawieszenie banera reklamowego - 1 szt., Przygotowanie, opracowanie i druk katalogu wystawy - 500 szt., Zakup materiałów plastycznych - 1 350 szt., Transportu w związku z wykonaniem zdjęć potrzebnych do wystawy, Zakup eksponatów przyrodniczych na potrzeby wystawy 5 szt., Organizację konkursu fotograficznego - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, w postępowaniach określonych w art. 26 ust. 2 ustawy, Wykonawca winien złożyć: 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Postanowienia § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług rekreacyjnych i sportowych
Dodano: 2016-04-15 - Zakup usług rekreacyjnych i sportowych
Dodano: 2016-03-08 - Zakup usług rekreacyjnych i sportowych w formie miesięcznych kart abonamentowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie [OP-IV. 272.142.2015.AMI]
Dodano: 2015-11-20 - BZP/PN/26/2015 - Sukcesywna dostawa miesięcznych kart abonamentowych uprawniających do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2015-05-05 - Zakup usług rekreacyjnych i sportowych w formie miesięcznych kart abonamentowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie [OP-IV.272.160.2014.AMI]
Dodano: 2014-12-02 - Zakup karnetów na usługi rekreacyjno-sportowe dla pracowników Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-91/14
Dodano: 2014-11-12 - Zorganizowanie imprezy rekreacyjnej dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-08-28 - Działania o charakterze środowiskowym.
Dodano: 2014-08-28 - Organizacja Plenerowej Imprezy Festyn Ludowy Z Kolbergiem po Gminie
Dodano: 2014-06-18 - Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia zajęć organizowanych przez Zamawiającego na wielofunkcyjnej krytej pływalni przy ul. Łabędziej w Lublinie wg zadań: Zadanie nr 1 - Nauka pływania, Zadanie nr 2 Aqua fitness
Dodano: 2014-06-13