Przetargi.pl
Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 000515879
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. 2.1.Część 1: „Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów.” Przedmiotem Części 1 jest przygotowanie i opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siemianowice Śląskie wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz uzasadnieniem zgodnym z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 1 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4a do SIWZ. 2.2.Część 2: „Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów.” Przedmiotem Części 2 jest przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych oraz uzasadnieniem zgodnym z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 2 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4b do SIWZ. 2.3.Część 3:„Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Srokowiec w Siemianowicach Śląskich wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów.” Przedmiotem Części 3 jest przygotowanie opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Srokowiec w Siemianowicach Śląskich wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych oraz uzasadnieniem zgodnym z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z udziałem w czynnościach związanych ze sporządzeniem poszczególnych dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 3 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 4c do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (odpowiednio Dodatek nr 5a, 5b, 5c do SIWZ). 4. Zamawiający w odniesieniu do każdej Części zamówienia przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj.: 4.1. dla Części 1 : Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego – w przypadku konieczności przeprowadzenia więcej niż dwóch wyłożeń projektu studium do publicznego wglądu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów trzeciego i kolejnych wyłożeń odrębną umową (lub umowami), przy czym wynagrodzenie za każde z tych wyłożeń wyniesie do 10% kwoty wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 wzoru umowy (Dodatek nr 5a do SIWZ). Powyższe okoliczności nie dotyczą sytuacji, gdy ponowne wyłożenie wynika z winy Wykonawcy. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą, których przedmiotem będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji. 4.2. dla Części 2: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w przypadku: 4.2.1.konieczności przeprowadzenia więcej niż dwóch wyłożeń projektu planu do publicznego wglądu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów trzeciego i kolejnych wyłożeń odrębną umową (lub umowami), przy czym wynagrodzenie za każde z tych wyłożeń wyniesie do 10% kwoty wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 wzoru umowy (Dodatek nr 5b do SIWZ). Powyższe okoliczności nie dotyczą sytuacji, gdy ponowne wyłożenie wynika z winy Wykonawcy. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą, których przedmiotem będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji, 4.2.2.zwiększenia obszaru opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Przełajka w Siemianowicach Śląskich, w przypadku  zmiany uchwały Rady Miasta dotyczącej granic opracowania i zmiany zakresu planu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów opracowania odrębną umową (umowami), przy czym: - kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe, -obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe, - udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą. -przedmiotem negocjacji będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji. 4.3. dla Części 3: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego w przypadku: 4.3.1.konieczności przeprowadzenia więcej niż dwóch wyłożeń projektu planu do publicznego wglądu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów trzeciego i kolejnych wyłożeń odrębną umową (lub umowami), przy czym wynagrodzenie za każde z tych wyłożeń wyniesie do 10% kwoty wynagrodzenia określonej w § 3 ust. 1 wzoru umowy (Dodatek nr 5c do SIWZ). Powyższe okoliczności nie dotyczą sytuacji, gdy ponowne wyłożenie wynika z winy Wykonawcy. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą, których przedmiotem będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji, 4.3.2.zwiększenia obszaru opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dzielnicy Srokowiec w Siemianowicach Śląskich, w przypadku  zmiany uchwały Rady Miasta dotyczącej granic opracowania i zmiany zakresu planu, strony zobowiązują się do rozliczenia kosztów opracowania odrębną umową (umowami), przy czym: - kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe, -obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe, - udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, w tym negocjacjami z Wykonawcą. -przedmiotem negocjacji będzie cena oraz warunki zawarte w projekcie umowy przesłanym Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium: a) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 1 zamówienia w wysokości 3.000,00 PLN, słownie: trzy tysiące złotych. b) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 2 zamówienia w wysokości 2.000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych. c) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 3 zamówienia w wysokości 5.000,00 PLN, słownie: pięć tysięcy złotych. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część – wnosi wadium odpowiednio w wysokości określonej dla tych Części. 2. Wadium w odniesieniu do danej Części wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w odniesieniu do danej Części może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 5b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 r., poz. 359). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: a) wadium w formie pieniężnej – należy wnieść przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta nr 59 1050 1214 1000 0023 6886 0587, dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert (skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert), b) wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do kasy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II nr 10 czynnej w poniedziałek w godz. 7:00-17:00, w dniach wtorek- czwartek czynnej w godz.8:00 16:00, w piątek czynnej w godz. 8:00-14:00 lub do kasy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105 czynnej w poniedziałek w godz. 7:00-14:30 oraz godz. 15:00-17:00, w dniach wtorek-czwartek czynnej w godz. 8:00-14:30 oraz godz.15:00-16:00, w piątek czynnej w godz. 8:00-12:30 oraz godz. 13:-14:00, lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą). 5.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądania zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 6. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: „Wadium w postępowaniu nr ZP.rp.29.2017 dla Części nr .... ” 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych 9.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach