Przetargi.pl
Przygotowanie i opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego, wstępnego studium wykonalnosci oraz raportu oddziaływania na środowisko dla lotniska lokalnego w powiecie ełckim w ramach projektu pn. Odlotowa Polska Wschodnia

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2013-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego, wstępnego studium wykonalnosci oraz raportu oddziaływania na środowisko dla lotniska lokalnego w powiecie ełckim w ramach projektu pn. Odlotowa Polska Wschodnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu w ramach projektu pn. Odlotowa Polska Wschodnia, realizowanego przez Gminę Krosno w partnerstwie z Miastem Chełm i Gminą Miastem Ełk w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Działanie I.4.4 Promocja i współpraca - Tworzenie polityki rozwoju regionalnego następujących opracowań: 1. Program funkcjonalno - użytkowy dla lotniska lokalnego w miejscowości Pisanica z uwzględnieniem etapów realizacji inwestycji; 2. Studium Wykonalności projektu pn.: Budowa lotniska lokalnego w powiecie ełckim; 3. Raport oddziaływania na środowisko dla lotniska lokalnego w powiecie ełckim; Wykonawca przedstawi metodologię prac badawczych (inwentaryzacja przyrodnicza) w ciągu miesiąca od podpisania umowy z Zamawiajacym. Wykonawca przedstawi raport z inwentaryzacji przyrodniczej w ciągu miesiąca od wykonanych badań letnio - jesiennych 2013 roku oraz zimowo - wiosennych roku 2014. Forma opracowania: Dokumenty należy opracować w języku polskim, a jej wersję finalną dostarczyć do Urzędu Miasta Ełku, w 4 egzemplarzach drukowanych oraz 4 egzemplarze na elektronicznych nośnikach informacji w plikach w formacie PDF oraz plikach źródłowych możliwych do edycji. Opracowania cząstkowe w ramach wyodrębnionych etapów realizacji zamówienia należy dostarczyć do Zamawiajacego na elektronicznych nośnikach informacji. Raport do uzgodnienia z RDOŚ należy przedstawić w wersji drukowanej wraz z opracowaniami graficznymi i kartograficznymi w 4 egz. a także na elektronicznym nośniku danych w 4 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach