Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawa śniadań dla uczniów Gimnazjum w Mieszkowicach oraz dla uczniów szkół podstawowych prowadzonych w gminie Mieszkowice w roku 2010.

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 74-505 Mieszkowice, ul. F. Chopina 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4145276 , fax. 091 4145031
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. F. Chopina 1 1
    74-505 Mieszkowice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4145276, fax. 091 4145031
    REGON: 81238324800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawa śniadań dla uczniów Gimnazjum w Mieszkowicach oraz dla uczniów szkół podstawowych prowadzonych w gminie Mieszkowice w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przygotowanie i dowiezienie śniadań do świetlic szkolnych w szkole podstawowej w Mieszkowicach, Troszynie, Zielinie, Czelinie oraz Gimnazjum w Mieszkowicach. Na przygotowanie śniadań składać się będzie świeża bułka z obłożeniem (posmarowana masłem, obłożona wędliną, serem itp.) zamiennie ze świeżą słodką bułką oraz ciepły napój np. mleko, kakao, herbata. 2. Śniadaniem planuje się objąć około 800 uczniów. 3. Posiłki winny być dostosowane do norm Instytutu Żywności i Żywienia dzieci i młodzieży. 4. Po spożyciu śniadania wykonawca usunie z terenu szkoły zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz wszelkie odpadki żywnościowe. 5. Opracowanie tygodniowego jadłospisu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych (Dz.U. 2007r. 223 poz. 1655 ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ferent dostarczy dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mieszkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach