Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawa posiłków dla pacjentów

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 842 10 17 , fax. 15 842 10 17
  • Data zamieszczenia: 2013-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kwiatkowskiego 2 2
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 842 10 17, fax. 15 842 10 17
    REGON: 00031347200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-spzoz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawa posiłków dla pacjentów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków (całodzienne żywienie pacjentów hospitalizowanych w oddziale rehabilitacji oraz dostawa kanapek dla pacjentów leczonych w ramach pobytu dziennego) dla SP ZOZ w Stalowej Woli ul.Kwiatkowskiego 2, do porcjowania w siedzibie Zamawiającego tj. a) przygotowanie i dostawa posiłków dla 33 pacjentów, 3 razy dziennie - 7 dni w tygodniu ( w tym dni robocze, wolne od pracy i święta )- zgodnie z indywidualnymi zamówieniami, ustalanymi na każdy dzień, z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych b) 4-6 kanapek z porcją sałatki warzywnej lub owocowej w ilości 150 g. - w dni robocze. Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości zamawianych posiłków i kanapek , zgodną z ilością pacjentów hospitalizowanych . Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie na bazie kuchni Wykonawcy i dostarczenie do Zamawiającego posiłków (uwzględniających diety ) zgodnie z warunkami i wg zapotrzebowania na całodobowe żywienie pacjentów. 2. Dostawa posiłków do kuchenki oddziałowej. 3. Zabezpieczenie transportu posiłków. 4. Zabezpieczenie zmywania naczyń transportowych. 5. Zapewnienie ciągłości w świadczeniu usług żywienia z zachowaniem reżimu sanitarno-epidemiologicznego. 6. Zabezpieczenie odpowiedniej ilości naczyń transportowych. 7. Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-epidemiologicznym czystości naczyń transportowych. 8. Zobowiązanie Wykonawcy do: a) oznakowania pojemników jednostkowych odnośnie dla jakiego rodzaju diety dana potrawa jest przewidziana oraz godziny umieszczenia potrawy w pojemniku po zakończeniu procesu technologicznego. b) pobierania i przechowywania przez wykonawcę próbek żywności wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z przepisami prawa, określonymi w Rozporządzeniu Ministra zdrowia z 17 kwietnia 2007 r. - w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego ( Dz.U. Nr 80,poz.545 ze zm). c) zapewnienia sprawnych w pełni funkcjonalnych, nieuszkodzonych naczyń i sprzętu niezbędnego dla realizacji przedmiotu umowy przez cały okres jej obowiązywania. d) w przypadku stwierdzenia przez personel oddziału (pielęgniarki) nieodpowiedniej niezgodnej z złożonym zamówieniem ilości dostarczonych posiłków lub dostawy posiłku nieprawidłowej jakości , wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia brakujących posiłków w czasie do 60 minut. przy dostarczeniu zamiennika posiłku zapewni taką samą kaloryczność i wartość odżywczą potrawy Odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych własnym środkiem transportu. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia opisane SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-spzoz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną