Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. św. Huberta w Czerninie ogłasza przetarg
- Adres: 56-200 Czernina, Szkolna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 655 436 766, , fax. 655 431 899
- Data zamieszczenia: 2019-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole im. św. Huberta w Czerninie
Szkolna 2
56-200 Czernina, woj. dolnośląskie
tel. 655 436 766, , fax. 655 431 899
REGON: 93281491300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsczernina.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przygotowanie i dostawa gorących dwudaniowych posiłków oraz naczyń jednorazowych w tym sztućców osobom uprawnionym w 4 szkołach podstawowych na terenie gminy Góra w okresie od 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie i dostawa gorących dwudaniowych posiłków oraz naczyń jednorazowych, w tym sztućców osobom uprawnionym w 4 szkołach podstawowych na terenie Gminy Góra w terminie 1 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku. Wykonawca jest zobowiązany do: Dostarczania posiłków do szkół w następujących planowanych dziennych ilościach: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Ślubowie - 30 posiłków; Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Witoszycach - 40 posiłków; Zespół Szkolno – Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi w Glince - 17 posiłków; Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Czerninie - 50 posiłków. Łącznie - 137 posiłków. Zamawiający w okresie styczeń-grudzień 2020r. planuje objąć dożywianiem łącznie 137 dzieci dziennie w powyższych szkołach przez okres ok. 190 dni, tj. łącznie ok. 26.030 posiłków. Zamawiający w żaden sposób nie gwarantuje, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie trwania umowy. Podane ilości mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zmniejszenia lub zwiększenia ilości dziennej zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb zgłaszanych przez dyrektorów szkół. Wykonawca uwzględniać będzie przy przygotowaniu posiłków zmienione ilości, które zostaną zgłoszone przez upoważnionych pracowników w dniu poprzedzającym do godziny 15.00. Zamawiający zapłaci za rzeczywistą ilość dzieci korzystających z dożywiania. W przypadku zamawiania mniejszych ilości posiłków, Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczenia. Umowa zostanie zawarta odrębnie z każdą z wymienionych szkół. Każdy posiłek będzie składał się z: a) zupy i pieczywa - przy czym jedna porcja zupy musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 300 gramów; b) drugiego dania z napojem lub sokiem owocowym - przy czym jedna porcja drugiego dania musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 400 gramów, w tym mięso 100 gramów i surówka 100 gramów oraz ziemniaki lub zamiennie ryż, kasza, makaron. Napój lub sok owocowy 200 ml. Raz w tygodniu danie barowe mogą stanowić pierogi, naleśniki z serem, kluski, pyzy itp, gołąbki lub krokiety w ilości 200 gramów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego określenia warunków dotyczących kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: informacje o grupie kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną